Inval, ruiten ingooien, helicopter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zoek nog mensen die morgen een evenement bij willen wonen bij de bijlmerbajes
interesse? pm mij
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
en uiteraard is er niets mis met bierdrinken Sig, maar om dat nu als de ultieme vakantie te bestempelen vind ik nogal getuigen van enoem oppervlakkigheid
Het is maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Combineer het bierdrinken meestal met peerdenzaken.
Ik niet.quote:
Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet.
En neem dan een avatar die daadwerkelijk Jack Sparrow voorstelt, als je je daar zo verbonden mee voelt.
Nee, ik heb het gehad met die akties waar je 1 avond mee doodgegooid wordt, en daarna nooit meer iets van terughoort.quote:
Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar bij die Tsunamie destijds was er teveel geld opgehaald, en zeiden de mensen die ter plaatse waren dat de surplus aan geld zinloos was, omdat ze het geld op dat moment toch niet in zinvolle akties konden overzetten. Ze hebben zelfs mensen afgeraden om te blijven storten.quote:
Ik heb een döner aan Vosss gedoneerd, wanneer ie 'm krijgt is nog even de vraag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NIet gedaan, en ik voel me ook niet schuldig.
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond. Vanavond heb ik niet gezoend met een meisje uit italie dat over 3 dagen terug gaat en nog nooit met een Nederlander gezoend had en een lange man zocht. Dat lijkt me een teken van volwassenheid, en dat doet ook wel weer pijn. Maar goed, we moeten door met ons leven!
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goedenavond, heb je er wel lekker naastgelegen?
Ik ben blij dat ik niet gezoend heb met al degene waarnaast ik ooit in slaap gevallen ben.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat ik wel in slaap val naast iemand met wie ik nooit gezoend heb ga ik me pas echt zorgen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |