Geen OP en een niet werkend plaatje...quote:
Vorige had ook geen OP en plaatje werktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen OP en een niet werkend plaatje...
Kan ik niet vertellen want dan komt Nick weer met een ander voorstelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:52 schreef koei het volgende:
Wat voor lekkers ga je mee brengen dan Sharp?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:55 schreef koei het volgende:
Ja, mijn chocolademousse is onovertroffen inderdaad!
Edje had/heeft een drukke week voor de boeg zei die (zijn weken beginnen op donderdag)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Edjeeeeeeeeeeee!
Waar is ie eigenlijk?
Tuurlijk kun je dat zeggen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Kan ik niet vertellen want dan komt Nick weer met een ander voorstel![]()
Ik kan jou echter nooit overtreffen, jij kunt iets bieden wat ik niet kan
Ik had het gezien jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik werd afgezeken in het xbox360 topic omdat ik de hype niet kon geloven over batman AA!
Heb hem maar een uur ofzo gedaan
Terecht dat je wordt afgezeken. Dat is als roepen dat Bioshock 2 zuigt omdat deel 1 ook zoog zonder dat je het spel ooit echt heb gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik werd afgezeken in het xbox360 topic omdat ik de hype niet kon geloven over batman AA!
Heb hem maar een uur ofzo gedaan
Simpsons game wil ik stiekem ook nog wel hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terecht dat je wordt afgezeken. Dat is als roepen dat Bioshock 2 zuigt omdat deel 1 ook zoog zonder dat je het spel ooit echt heb gespeeld.
Edit: Lekker bezig in Simpsons game. Mag nu Super Happy Fun Land doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |