15quote:
heheh zekerssquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat.
Maar ze zijn groot!
Ik toch niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:55 schreef whitje-b het volgende:
wat zitten jullie op eens saai te doen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat.
Maar ze zijn groot!
post dan meer picsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:55 schreef whitje-b het volgende:
die van me eige chick zijn ronderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:55 schreef whitje-b het volgende:
[..]
en dat vinden jullie best leuk he
Best? Heel erg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:55 schreef whitje-b het volgende:
[..]
en dat vinden jullie best leuk he
Kun je heel ondeugend naar de camera kijken en daar een foto van nemen? Echt heel ondeugend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:55 schreef whitje-b het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
die van me eige chick zijn ronder
netjes man ey maar even seri in welke stad woon jy nou?quote:
nee effe nie xDquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je heel ondeugend naar de camera kijken en daar een foto van nemen? Echt heel ondeugend.
Ik pm wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:57 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
netjes man ey maar even seri in welke stad woon jy nou?
wat ga jij doen dan als ze die foto plaatst jongeman ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je heel ondeugend naar de camera kijken en daar een foto van nemen? Echt heel ondeugend.
ga ik vreemd dan? heb jij me dat horen zeggen?quote:
dat je net tege me zei : neuke? xD geeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:58 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ga ik vreemd dan? heb jij me dat horen zeggen?
Jongens, ga nou niet aandringen. Ik heb al respect voor haar dat ze het durft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |