Vrouw?quote:
Hoi, ik ben whitney bron wie ben jij?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is onbeleefd om zomaar een paar topics te openen. Stel jezelf eens voor.
Hallo Whitney. Ik heb zo'n rare naam, noem mij maar gewoon zarGon (want geloof mij, dat is minder raar).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:35 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Hoi, ik ben whitney bron wie ben jij?
Ik? Yep.quote:
Ze is van jouw leeftijd.quote:
Aaaii aaaii G ik ga der GEVUHH!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze is van jouw leeftijd.. Doe je ding, tijger dikke panda.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hallo Whitney. Ik heb zo'n rare naam, noem mij maar gewoon zarGon (want geloof mij, dat is minder raar).
Wat doe je zoal in het echte leven, Whitney?
Wie is Benjamin, trouwens?
Ik werk bij de belastingdienst en heb net even je gegevens opgevraagd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:43 schreef whitje-b het volgende:
[..]
wat ik die in het echte leven ,,, ga op stap met vrienden en zo lol make
en benjamin is mijn broertje .... hoe kom je daar aan
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:43 schreef whitje-b het volgende:
[..]
wat ik doe in het echte leven ,,, ga op stap met vrienden en zo lol make
en benjamin is mijn broertje .... hoe kom je daar aan
Typfout is een typefout.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door whitje-b op 09-01-2010 00:44 (typfout) ]
mwuhaha ik heb pas een lamp in de wc gesloopt en dat stond op de beveiligingscameraquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik werk bij de belastingdienst en heb net even je gegevens opgevraagd.
Heb je leuke stap- en/of lolverhalen?. Van die blunders, weet je wel.
.
Hallo, Seven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef Seven. het volgende:
Gebeurt het hier vannacht?
Tevens: hoi zG.!
-nvm-quote:
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef whitje-b het volgende:
[..]
mwuhaha ik heb pas een lamp in de wc gesloopt en dat stond op de beveiligingscamera
Foto van heel het lichaam. Want misschien i's TS wel geil.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
-nvm-
TS, ik wil je tieten zien. Posten, anders krijg je een ban én een belastingaanslag!
welke stad?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:35 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Hoi, ik ben whitney bron wie ben jij?
gelukkig gebeurde er niet veel maar een vriendin van mij lijkt best op mij dus ze gingen tegen haar zeggen dat zij de wc heeft gesloopt maar het is goed afgelopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha.. En wat waren de consequenties?
Hahahaa! Ik lig sláp van het lachen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:48 schreef whitje-b het volgende:
[..]
gelukkig gebeurde er niet veel maar een vriendin van mij lijkt best op mij dus ze gingen tegen haar zeggen dat zij de wc heeft gesloopt maar het is goed afgelopen
Hetero vrouwen houden wel van een directe aanpak.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:49 schreef zarGon het volgende:
Ja, lap zeg. WIl ik eens converseren en haar al pratend en al uit de kleren praten, zijn jullie weeral te ongeduldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |