Je kunt het allemaal wel zo leuk vertellen maar als er hier iemand stelselmatig provoceert ben jij dat welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar staat dat ?
Ik veroordeel elke geweld naar anders gelovigenden.
Christenen moeten in Malasie de wetten van de Islamitische land respecteren en niet provoceren door hun god ook Allah te noemen.
Jouw probleem is dat je NIETS weet. De meeste Christenen zullen dat boekje van jou ook nog nooit hebben gelezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen antwoord. Ik weet genoeg
Dus omdat de bijbel geen naam geeft voor god moeten ze dus de naam kopieren uit de Koran?
Me dunkt, hij zou onze wetten moeten accepteren. Waarin staat, wet etc. gescheiden is van religie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal wel zo leuk vertellen maar als er hier iemand stelselmatig provoceert ben jij dat wel
VMBO?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef Damien2 het volgende:
God in de bijbel heet "Jezus", maar ze noemen hem God om te verhullen dat ze eigenlijk een mens aanbidden waardoor de christenen nep-monotheisten zijn.
Whatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef Damien2 het volgende:
God in de bijbel heet "Jezus", maar ze noemen hem God om te verhullen dat ze eigenlijk een mens aanbidden waardoor de christenen nep-monotheisten zijn.
Wist je trouwens dat de koran oproept tot haatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen antwoord. Ik weet genoeg
Dus omdat de bijbel geen naam geeft voor god moeten ze dus de naam kopieren uit de Koran?
Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef Damien2 het volgende:
Neem nog een slok van je bier Mekiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Oke dat ze jezus als een god zien is hun probleem maar dat ze hem Allah gaan noemen en dat nog in een Islamitische land is enkel problemen opzoeken en openbare orde verstoren
Selectief quoten. Heerlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Oke dat ze jezus als een god zien is hun probleem maar dat ze hem Allah gaan noemen en dat nog in een Islamitische land is enkel problemen opzoeken en openbare orde verstoren
Nee die roept niet tot haat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de koran oproept tot haat
En jij en je posts veroorzaken ook alleen maar onrust hier. Rot op, probeer een land waar je de taal wel machtig bent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Ga maar klagen bij de FBquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En jij en je posts veroorzaken ook alleen maar onrust hier. Rot op, probeer een land waar je de taal wel machtig bent.
Trollquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En jij en je posts veroorzaken ook alleen maar onrust hier. Rot op, probeer een land waar je de taal wel machtig bent.
Heb jij het ooit wel eens zelfstandig gelezen? Of laat je je alleen maar allerlei gekakel influisterenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee die roept niet tot haat.
Het roept vooral liefde en vrede op en haat alleen tegen de onrechtvaardigers
Ik spreek / lees Arabisch. Ik heb de Koran vele malen gelezen en ik heb alleen liefde en vrede in gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij het ooit wel eens zelfstandig gelezen? Of laat je je alleen maar allerlei gekakel influisteren
Oftewel, iedereen die niet in Allah gelooft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee die roept niet tot haat.
Het roept vooral liefde en vrede op en haat alleen tegen de onrechtvaardigers
Wederom: Selectief lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik spreek / lees Arabisch. Ik heb de Koran vele malen gelezen en ik heb alleen liefde en vrede in gevonden.
Waarom doe je daar dan niets mee in het dagelijks leven als dat zo isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik spreek / lees Arabisch. Ik heb de Koran vele malen gelezen en ik heb alleen liefde en vrede in gevonden.
Omdat hij er persoonlijk heilig van overtuigd is dat hij de waarheid heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom doe je daar dan niets mee in het dagelijks leven als dat zo is
Je komt hier alleen maar om te rellen en om je extremistische mening op te dringen zonder te weten waar je het eigenlijk over hebt!
Gebrainwashedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat hij er persoonlijk heilig van overtuigd is dat hij de waarheid heeft.
Ik heb geen extreministische mening. Ik dring niks opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom doe je daar dan niets mee in het dagelijks leven als dat zo is
Je komt hier alleen maar om te rellen en om je extremistische mening op te dringen zonder te weten waar je het eigenlijk over hebt!
Wat is er dan mis met mensen in Maleisië die "god" zelf "allah" willen noemen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb geen extreministische mening. Ik dring niks op
Ik doe genoeg aan de islam in mijn vrije tijd. 5 keer gebed per dag als het kan in de moskee etc.
Naastenliefde en 10 % van mijn jaarrekening doneer ik aan goede doelen en mensen die het nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |