M'n vader was er bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Ik had al een Déjà Vu gevoel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Steve het volgende:
Om die grap maar even te recyclen uit een ander slowchattopic.
Doe-het-zelven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien komt het door dat Englishlads.com vol zit met allemaal stoere bouwvakkers en klussers
Dat ook jaquote:
Als het maar niet gaat schuren.quote:
nee maar wel in liefde op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
Geloven is niet het goede woordquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |