die zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef MisterO het volgende:
Gewoon een hele fijne, gezellige, lachwekkende wknd gehad
Wat een tieten ... :squote:
those are the tits you WANT to have.quote:
Het is goed met je!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Spellingnazi]
Het moet fijn, gezellig en lachwekkend weekend. zijn.
[/spellingnazi]
Fijn om te horenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]het is inderdaad goed met mij
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Fijn om te horenIedereen moet het goed hebben, iedereen blij, ik blij
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker maken
Nou ja, als ik zou moeten kiezen... Maar neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
those are the tits you WANT to have.
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijn
jaaaaa als we allemaal eens blij waren
dan was ik getrouwdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doen
En zou je 3 kinderen adopteren uit 3 verschillende werelddelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |