Nou ben jij ook best wel een eikel natuurlijk...quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou ben jij ook best wel een eikel natuurlijk...
jij was toch niet degene die daar aan de telefoon een kansloos opmerking plaatstequote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:28 schreef Paul het volgende:
MICHIEL VEENSTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111
Paul is niet serieus te nemen.quote:
Dat is Paul eigen.quote:
Ik ga dan ook niet meer in op Paul's uitspattingen. Het is zonde van de tijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Paul is niet serieus te nemen.
Wil je Gerard vragen of hij C-Mon & Kypski wil draaien, zometeen?
Nee, maar het is zo jammer dat Michiel uitgerekend dat moet lezen als hij hier komt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga dan ook niet meer in op Paul's uitspattingen. Het is zonde van de tijd.
Het leuke is dat Michiel het wel relaxed opneemt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar het is zo jammer dat Michiel uitgerekend dat moet lezen als hij hier komt.
Ja, dat is wel waar. Ik snap niet hoe hij dat doet. Dit soort gezeik zou mij al binnen een half uur de neus uitkomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Het leuke is dat Michiel het wel relaxed opneemt.
Hm... Dat klinkt dan opeens toch weer niet helemaal verkeerd...quote:Zat Hero Brinkman in de studio, dan werd het een robbertje tussen hem en Paul.
Te geniaalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:11 schreef peeet1 het volgende:
Ekstra Weekend kerstboom uit het raam 8 1 2010 3fm
slotje na 7 minuten hoe krijg je het toch voor elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:25 schreef Paul het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! michiel
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michiel Venema op tv
Paul moet juist wel een keer serieus genomen worden door zijn grootste idool Gielquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:49 schreef broer het volgende:
[..]
Paul is niet serieus te nemen.
Wil je Gerard vragen of hij C-Mon & Kypski wil draaien, zometeen?
Dat is toch wel de beste uit het raam tot nu toequote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:11 schreef peeet1 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dat kan niet snel genoeg gebeuren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:00 schreef Paul het volgende:
Michiel, stiekem vind ik je wel aardig hoor, maar weet je
Ik ben gewoon bang dat je Giels plek overneemt
Ik ben zo bang
Neeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat kan niet snel genoeg gebeuren!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:11 schreef peeet1 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:25 schreef Paul het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! michiel
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michiel Venema op tv
Welke Michiel?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een sneu gedoe zeg.
En Veenstra is natuurlijk gewoon een held![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |