quote:
A-fucking-MEN!! of iig. de lente. zou al een mooi begin zijn. De tering. die kou en sneeuw heb ik nou echt wel gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Zon, 25+ graden, rust en een biertje en dan Time To Pretend. Kan niet wachten tot de zomer begint.
Welke? (Ik luister momenteel niet)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Piles het volgende:
Ben ik nou de enige die enthousiast is over deze plaat?
Nee hoor vind 'm ook wel gaaf hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Piles het volgende:
Ben ik nou de enige die enthousiast is over deze plaat?
Lentequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey
![]()
[..]
A-fucking-MEN!! of iig. de lente. zou al een mooi begin zijn. De tering. die kou en sneeuw heb ik nou echt wel gezien![]()
yes, 3 dagen! eerst 2 dagen in de audiowagen van de VRT bij de VERA. Op Nooderslag ben ik vrij en dus ga ik bandjes kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef -Hans- het volgende:
Kevin ben jij volgend weekend ook in Grunn voor Eurosonic/Noorderslag?
Ah, tof ! Maar bij de VRT? hadden ze daar bij 3FM geen moeite mee want je werkt toch voor LLink/3FM ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes, 3 dagen! eerst 2 dagen in de audiowagen van de VRT bij de VERA. Op Nooderslag ben ik vrij en dus ga ik bandjes kijken.
Ik had het er vandaag met een collega over. Dat het best triest is dat het weer al wekenlang het nieuws hier beheerst. Maar van de andere kant ook een goed teken dat van al het nieuws dat we hier hebben, de weersomstandigheden ons momenteel op nationaal niveau het meeste zorg baart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lentealles beter dan dit.. Ben met name aardig flauw van de sneeuw en de aandacht voor het weer tijdens de journaals.
Yupquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oh ja, tegenwoordig ligt dat anders he?
de muziekregisseurs worden door 3FM ingezet, ik zit al een paar jaar bij de Belgen.. spreek de taal hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof ! Maar bij de VRT? hadden ze daar bij 3FM geen moeite mee want je werkt toch voor LLink/3FM ?. Heb je nog bepaalde bands op je lijstje staan die je zaterdag wil checken?
Typisch Nederlands, imho. Zaken gigantisch opblazen terwijl er toch ergere dingen gebeuren in de wereld. Ben trouwens allang " blij " dat die Pauline Broekema niet elke avond een item heeft over het weer. Een ding is zeker en dat is dat het er morgen en overmorgen weer veel over het weer zal worden gepraat. Kan me de winter van '63 voor de geest halen.. Nou, dat was pas koud !!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had het er vandaag met een collega over. Dat het best triest is dat het weer al wekenlang het nieuws hier beheerst. Maar van de andere kant ook een goed teken dat van al het nieuws dat we hier hebben, de weersomstandigheden ons momenteel op nationaal niveau het meeste zorg baart.Dat zullen ze in een Afghanistan of Sierra Leone of ik noem maar een zijstraat, niet hebben.
Ah, ja dat laatste was bekendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
de muziekregisseurs worden door 3FM ingezet, ik zit al een paar jaar bij de Belgen.. spreek de taal he
Stelletje mietjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]! echt hey
![]()
[..]
A-fucking-MEN!! of iig. de lente. zou al een mooi begin zijn. De tering. die kou en sneeuw heb ik nou echt wel gezien![]()
Zeg dat wel. Hier is de hele stadsautobaan gedeeltelijk afgesloten omdat het wegdek naar de tering is gevrorenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lentealles beter dan dit.. Ben met name aardig flauw van de sneeuw en de aandacht voor het weer tijdens de journaals.
So true. De regen heb ik ook wel gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stelletje mietjes![]()
Liever dit dan dag in dag uit van die vieze rotregen.
Oh, dat zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stelletje mietjes![]()
Liever dit dan dag in dag uit van die vieze rotregen.
Klinkt goed !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Hier is de hele stadsautobaan gedeeltelijk afgesloten omdat het wegdek naar de tering is gevroren
Deze plaat brengt me wel redelijk de lente in de kop:
Heerlijke mix!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik nog op cdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
damn, de wamdou project. Dat is lang geleden
Hitzonequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nog op cdHitzone 16/17/18 ofzo
DJ Jean met The Launch staat daar ook opWaarom onthoudt een mens zulke dingen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt goed !![]()
damn, de wamdue project. Dat is lang geleden
Heb ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik nog op cdHitzone 16/17/18 ofzo
DJ Jean met The Launch staat daar ook opWaarom onthoudt een mens zulke dingen
Ik heb er maar 3 (het waren trouwens 6/7/8)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Heb ik ook![]()
Uit de tijd dat Hitzone nog tof was en het nog verzamelwaarde had. Ik kocht altijd iedere nieuwe editie blindelings![]()
![]()
Ik was 10 toen, en had net m'n eerste stereotoren denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hitzone. Oldskool! Rudy zei net dat de plaat uit ' 97 kwam..Toen was ik 15 jaar
. Juist dat soort platen blijven altijd hangen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:51 schreef Piles het volgende:
Jeuj, The Madd![]()
Wat waren ze geweldig in Paradiso![]()
Hans neemt de honneurs waar daarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat was hem weer!
tot volgende week in Groningen?
groetjes!
En wij bewaken het thuisfrontquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans nermt de honneurs waar daar
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx die?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:04 schreef 3FMaster het volgende:
Weet iemand nog die gewone URL die ik kan openen voor de cam, en niet die flash layout?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Mr. Brightside zojuist vlak voor 1 uur op vrijdagavond. M'n dagbesef klopt weer!
Thanksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx die?
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx is de Visual Radio-stream
Ik gebruikte eerst altijd de bovenste, maar sinds vorige week (toen ik een keer m`n cookies had opgeschoond) gebruik ik de onderste: betere kwaliteit, loopt voor op de andere stream en die nieuws balk onderin is ook handigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx die?
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx is de Visual Radio-stream
Hm, dat hadden we vorig jaar hier in Limburg toch ook?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Timo20 het volgende:! het journaal op Ned.1 : "in Schotland was het afgelopen nacht 22 graden onder nul"
![]()
!!! de tering
![]()
Idd, ik ook, en bevalt zeer goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst altijd de bovenste, maar sinds vorige week (toen ik een keer m`n cookies had opgeschoond) gebruik ik de onderste: betere kwaliteit, loopt voor op de andere stream en die nieuws balk onderin is ook handig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |