Marian die af en toe helpt in Vlemmix Studio , niet de moeder is van Stefan,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh.. maar ouwe dooie koeien opgraven kan best leuk zijn....
Geen vriendjes politiek.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Gert het volgende:
Liesje jij zit daar toch 24/7 op die chat: helpt het als jij roept dat die radiozender uit moet?
Bram ís al zo moeilijk te verstaan altijd.
O zo kort nog maar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik mij er al een dikke week mee vermaak, en voorlopig voelt het nog niet als "op".
Het kan wel hoor, dat het mij opeens heel erg tegen gaat staan, maar voor nu vind ik het tof.
Johan: Wat de fok is dit voor radiozender?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Gert het volgende:
Liesje jij zit daar toch 24/7 op die chat: helpt het als jij roept dat die radiozender uit moet?
Bram ís al zo moeilijk te verstaan altijd.
Dat was Bram dacht ik, niet Johan!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan: Wat de fok is dit voor radiozender?
Liesbeth: Peter zijn liedje komt zo.
Johan: Oke.
Eindelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Johan maakt reclame voor zichzelf op de radio.
Peter moest wel even souffleren, want onze strateeg was even vergeten dat je het ijzer moet smeden ........etcquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Johan maakt reclame voor zichzelf op de radio.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
12:49 lelebel: lekker nummer
12:51 spinnetje: leuk nummer jammer dat er doorheen gepraat wordt
Er is een markt voor
12:50 lelebel: ik seg ik hou dr vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
12:49 lelebel: lekker nummer
12:51 spinnetje: leuk nummer jammer dat er doorheen gepraat wordt
Er is een markt voor
Oooohhhh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh; Duschi ken je pyp.... Duschi ben je te hyven (hyves)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |