Stond 2 x bijna hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Dan hoef je het toch niet weg te halen?
Liesbeth knikt begrijpend, die hoef je dat soort dingen niet 2 x uit te leggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
Johan wil een nieuw filmpje voor een oud liedje over de Tocht der Tochten...Lisbeth vraagt wát? Nee niet over twee deuren die open staan maar die schaatstocht...
[ link | afbeelding ]
Vertel!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
En de andere kappersgasten zich maar afvragen waarom ik zo hard moet lachen!
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
Maar ook dat' hilarisch erover doen' gaat vervelen. En dan? De avondvullende show met Jaap better be good. Er is een kwaliteits-injectie nodig, en snel!
zuchtquote:
Hij zit naar d'r kont te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef 5thencounter het volgende:
Zie ik nou Johans handje glijden..?![]()
[ link | afbeelding ]
Tot en met woensdagavond ga ik me daar volgens mij nog prima mee vermaken! En daarna heb ik napret, gok ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
Maar ook dat' hilarisch erover doen' gaat vervelen. En dan? De avondvullende show met Jaap better be good. Er is een kwaliteits-injectie nodig, en snel!
Anders ik welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot en met woensdagavond ga ik me daar volgens mij nog prima mee vermaken! En daarna heb ik napret, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |