Je maakt me aan het lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn opdrachten waarmee ze mensen tot mod maken. Dat snap ik dan nog wel. Waarom er Pietjes en Prietjes en Flietjes gemod worden snap ik dan weer niet.
Gezien zijn prestaties in SV betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zoveel macht. Over 300 mensen maar liefst.
Rene gaat eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komendequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
Zo jong en dan al zoveel macht. Over 300 mensen maar liefst.
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis? Of was het hem daar te druk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rene gaat eerst doorlichten wie er wel of niet ontslagen kunnen worden en dan de komende
drie jaar het bedrijf en personeel in de gaten houden .
Sleutels van Studio Vlemmix weer inleveren, want dit zijn de reserve sleutels , er zijn drie paar
sleutels, Johan wil gewoon altijd precies weten wie de sleutels heeft .
Maar nu eerst denk ik lekker knuffelen met zijn hond Rooie die hij even heeft moeten missen.
Johan Vlemmix had gisteren een optreden , sliep in een hotel en is erg moe, hij viel achter de
laptop in slaap.
Nieuw onder de stream. Uiteraard nog niet aanklikbaar en dus overbodig.quote:Privacy statement - disclaimer - Regels - Contact
Johan had gisteravond een optreden op een studentenfeest waar hij pas midden in de nachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis?
Of was het hem daar te druk?
Dat denk ik ook, ik zie hem daar zelfs lachen, en dat heb k hem nog niet zo vaak zien doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan had gisteravond een optreden op een studentenfeest waar hij pas midden in de nacht
mee klaar was , slecht weer op de weg, dus besloot om in een hotel te slapen,
minilaptopcam bij zich, dus dat moest ook even getest worden.
[ afbeelding ]
Ziet er ontspannen uit zo even weg van allen, dat nachtje zal hem best goed gedaan hebben.
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom moest Johan naar een hotel? Kon hij niet slapen in zijn eigen huis? Of was het hem daar te druk?
En gelijk had hij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.
Ouder dacht ikquote:
Peter gaat nu met Aaltje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fluiter, waar heb je Peter gelaten trouwens?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter gaat nu met Aaltje. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
AaltSje![]()
En ik bedoelde eigenlijk Peter6000
Hier in Den Haag valt het wel mee, maar het weekend wordt bar en boos.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien wilde hij ook wel een keertje een biertje drinken, maar denk vooral dat hij het niet zag zitten om midden in de nacht doodmoe te gaan rijden met die gladheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |