Gelukkig moest Bram gisteren heel hard met me mee lachen toen hij over de enorme ambities begon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Een sollicitant (stagiair) krijgt van Bram en Johan te horen dat hij geen financiële vergoeding krijgt.
Hij vindt dat maar raar.
Bram en Johan starten een offensief. Er zijn meerdere studio's man! Vanuit Huissen gaat worden uitgezonden! Bram. veelbetekend kijkend: "Dat is eens spookhuis. Jaha!"
Johan: "En in Weert komt ook nog een studio."
Bram: "Op jouw leeftijd, als je gaat solliciteren, dan kom je op een kantoortje, kun je de hele dag kutklusjes doen."
Johan: "Maar bij ons... dan leer je het echte leven. Hoe het er echt in de TV-wereld aan toegaat! De mooie kanten maar ook de mindere kanten. Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn!"
Ah, een nieuwe Grote Vijand is gekozen, de Gevaarlijke Heidi. Je kon er ook op wachten hè. Sly kan niet zonder oorlog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:50 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Sly weer in de bocht....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de bedreiging in de chat heeft hij nu ook op zijn eigen forum de oorlog aan HiDiHo verklaard.
Echt hè? En het gaat gewoon automatisch daar. De ene na de andere! Zelfs een keer zij ipv zei.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
Foei Cc:
1:59 Copycat3: Een investering die zich binnen no time terugbetaald!
Ja maar gelukkig is herder Sly er om zijn arme schaapjes de weg te wijzen...quote:
Dat wordt dus gezellig met de Jaapshow.quote:
Krabbels 1234...1022»
Peter (1192)
vandaag, 13:31
Heeey storm, zekers ff geleden. Had je al gesmst maar ja...maare, ik zie je woensdag Doen we even tabascootje ouwe Grtz Peter
Jij bent gewoon vatbaar voor het nowlivevirusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè? En het gaat gewoon automatisch daar. De ene na de andere! Zelfs een keer zij ipv zei.
Het doet écht iets met me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |