quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Marcello heeft me als youtube vriend toegevoegd
Zie je wel vaker met die artistieke mensen, die zijn gewoon niet te volgen in hun gedachtengangenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kon ook niet anders na die Youtubereactie vol waarheden
Ook niet vergeten alle Youtubefilmpjes van Marcello te download, hij heeft de onverklaarbare neiging om zijn Youtubefilmpjes steeds te verwijderen en weer nieuwe up te loaden.
Ik zal even wat opnieuw uploaden, zijn prachtnummers mogen niet verloren gaan. Ik kwam er wel wat laat achter, dus zijn vroegere werk heb ik niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zie je wel vaker met die artistieke mensen, die zijn gewoon niet te volgen in hun gedachtengangen
Ik vind dat er vanuit Fok! wel wat meer steunbetuigingen mogen komen op zijn websitequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal even wat opnieuw uploaden, zijn prachtnummers mogen niet verloren gaan. Ik kwam er wel wat laat achter, dus zijn vroegere werk heb ik niet meer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind dat er vanuit Fok! wel wat meer steunbetuigingen mogen komen op zijn website
http://www.marcellomusic.nl/
Mooie koffer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kon er helaas nog maar 1 vinden, maar dan ook gelijk een hele mooie![]()
Mij ook inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Marcello heeft me als youtube vriend toegevoegd
O jullie zijn allemaal al vrienden met hem, ik dacht dat ik speciaal was![]()
Straks is het te laat..quote:
Petro kijkt alsof ie wat op zn kerfstok heeft! (en het is niet anita denk ik... )quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
De nieuwe van Zanger Petro
Moeder die ik wel zou raken
zoiets iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:11 schreef testje318 het volgende:
[..]
Deze misschien:
Met Rinus in de cip
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef testje318 het volgende:
Over Zanger Petro gesproken:
Sjek ook die streepjestrui helemaal uit zn plaat gaan
Die biografie, dat is de langste zin die ik ooit gelezen heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt over een teef die hem heeft laten zitten toen hij haar het hardst nodig had.
Marcello zingt een aidsversie van Ik zal je nooit opgeven
Marcello zingt de goede versie van Ik zal je nooit opgeven
http://www.marcellomusic.nl/
De site van Marcello, vooral zijn biografie is een aanrader om te lezen
[ afbeelding ]
Marcello die aan het thinken of whritting a tekst is
Dat nummer van Wesley is best aanstekelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |