Hoorde ik ook van veel klanten, dat ze vandaag alvast gingen omdat het morgen zulk klote weer wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdommevandaag een omzet van een zeer drukke zaterdag gedraaid.
Verwachten morgen ene rustige dag ivm het weer.
Tis ook overal hetzelfde dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Rikketik het volgende:
Geen idee hoeveel colli, maar normaal gesproken krijgen we 's ochtends (vers) zo'n dertig containers binnen. Deze week waren het er minimaal veertig per ochtend en ook wij moeten het met veel te weinig man doen. Kwam deze week nog eens bij dat eentje vakantie had gevraagd, het ook had gekregen, maar er verder geen vuller voor in de plaats was ingepland. Lekker hoor.
Beide minimaal anderhalve vrachtwagen per dag..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Bamba het volgende:
Hoeveel colli zijn jullie vers en houdbaar levering gemiddeld? Ben daar wel nieuwschierig naar eigenlijk...Wij hebben het altijd standaard druk, moeten met weinig mensen veel vulling wegwerken.
Wij krijgen de vers rond half 1, 1 uur. Dus als je druk aan het vullen bent, willen ze dingen hebben die je in tig containers moet gaan zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wij krijgen altijd vracht rond half 4/4 uur
Mensen die dan vlak voor de vracht vanalles komen vragen of wij het nog op voorraad hebben en dan helemaal boos worden als ik ze informeer over de aankomsttijd van de vracht"wat is dat voor belachelijke tijd?!"
Klanten uberhaupt![]()
Herkenbaar. Als het te druk is, heb ik plots niets meer voorradigquote:Op zondag 10 januari 2010 01:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij krijgen de vers rond half 1, 1 uur. Dus als je druk aan het vullen bent, willen ze dingen hebben die je in tig containers moet gaan zoeken.
vul-norm is DE manier om uren en loonkosten te drukkenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als het te druk is, heb ik plots niets meer voorradig
Anders komt mijn baas weer: waarom zit je niet aan je vul-norm?
Het is ook heel inefficiënt als je al die dingen tegelijkertijd gaat doen; niks gebeurt waarschijnlijk echt 'goed' en voor je TL is er bijna geen controle meer mogelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef AlexC het volgende:
[..]
vul-norm is DE manier om uren en loonkosten te drukken![]()
bij ons kan er niet eens zelf afgeprijst worden omdat we dan niet 'de vul-norm' kunnen halen![]()
laat staan de vele andere dingen dat ik moet doen zoals prijswijzegingen, kwaliteitsronde, worp aanpassen ect. wat veel meer tijd inneemt dan alleen afprijzen. geen wonder dat ik "langzaam" vul
wat resulteerd in (bijna) dagelijks onbetaalt overwerk![]()
wat is TL?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:32 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Het is ook heel inefficiënt als je al die dingen tegelijkertijd gaat doen; niks gebeurt waarschijnlijk echt 'goed' en voor je TL is er bijna geen controle meer mogelijk.
Zonder alcohol..hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:26 schreef Pindabroodje het volgende:
Wij krijgen gemiddeld tussen de 25 en 30 verscontainers per avond binnen.
En ik heb straks ook nieuwjaarsborrel
Met je SM overleggen over anders inplannen van de werkzaamheden. Bekijk je verkoopklaar-op-orde poster eens en ga aan de hand daarvan te werk.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:55 schreef AlexC het volgende:
8 uur gaat mijn winkel open waarop ik altijd op diezelfde tijd sta ingepland om te beginnen met vullen, actiekoppen veranderen, de prijswijzigingen, kwaliteitsronde ect
ik vind dat niet zo slim?![]()
Lijkt me sterk, wij gingen met onze nieuwjaarsborrel naar zo'n bowlingbaan en daar werd gewoon bier gedronken, zelfs door de (A)SM's.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef tukkk het volgende:
[..]
Zonder alcohol..haha
Nieuwe AH beleidt.
... op de werkvloer...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, wij gingen met onze nieuwjaarsborrel naar zo'n bowlingbaan en daar werd gewoon bier gedronken, zelfs door de (A)SM's.
Ja, goh. Niet elke nieuwjaarsborrel wordt echter op de werkvloer gehouden, waardoor het dus niet per se vast staat dat er geen alcohol geschonken mag worden.quote:
ja, ik ga het weer eens met mijn SM over hebben, het zal niet de eerste keer zijn...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:10 schreef tukkk het volgende:
[..]
Met je SM overleggen over anders inplannen van de werkzaamheden. Bekijk je verkoopklaar-op-orde poster eens en ga aan de hand daarvan te werk.
Of dat je eerst 5 dozen citrus van een container deli af moet halen of dat er allerlei dingen van de AGF opstaan en dan 1 of 2 of erger nog: de hele onderkant vol met deli staat.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Froop het volgende:
Eén ding vraag ik me al een tijdje af: Waarom word de vers niet al bij het DC uitgesorteerd? Dat kost bij ons af en toe ontzettend veel tijd, en het is ook vreselijk storend als er onder een grote container vlees 4 colli sapjes zitten.
Is dat nog steeds zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef WasMachinator het volgende:
of die vreselijke zuivel containers waarbij tussen de toetjes, deli, maaltijden, vleeswaren en kaas zit
Jups, we kieperen die rommel altijd apart en zetten ze lekker bij de desbetreffende sectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |