Hij was 't koffiezetapparaat kwijt en waarschijnlijk heeft Ronja die op haar nachtkastje staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Perico het volgende:
Arthur staat volgende week 's nachts in Ronja's slaapkamer (okee, die set is er wel niet)..
"Ik wil maar even zeggen, dat je niets van me te vrezen hebt. Ik sta hier nu wel, en zou je wat kunnen aandoen, maar ik doe niks. Hopelijk stelt je dat gerust!"
Oja natuurlijk is het stom dat ik zo midden in de nacht in je kamer sta. Mijn excuses Ronja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:39 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hij was 't koffiezetapparaat kwijt en waarschijnlijk heeft Ronja die op haar nachtkastje staan natuurlijk.
ja en ze wil alleen maar Bing 24/7 opgeilen.quote:
Wat zou Jette daar nu zelf echt van vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:01 schreef Dizer het volgende:
Laura + Charlie
Enter viespeuk: Charlie, Kan ik je even alleen spreken?
Laura: Tuurlijk ga maar...
Laura & Jef
Enter stomme moeder van stomme Danny, Jef, kan ik je even alleen spreken?
Laura: Tuurlijk ga maar....
Ik kan me herinneren dat de meeste spannende verhalen rondom laura gebeurden... maar dit?
Sjors is zwanger maar weet niet van wiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef Miam het volgende:
Ik heb een paar weken niet gekeken. volgens mij heb ik niks gemist?
Oke, weinig spannends gemist dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sjors is zwanger maar weet niet van wie
Barbara liegt dat ze weer kanker heeft, bijna iedereen weet het
Lucas en Noud zijn in elkaar geslagen
ik vond m wel leuk maar die preview voor maandag slaat allesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef Michellee het volgende:
Moet ik de aflevering van vrijdag terugkijken? Of niet de moeite waard?
juist ja ik word al misselijk vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en ze wil alleen maar Bing 24/7 opgeilen.Elke keer als je die 2 samen ziet in een shot is het lebberdelebberdelebber
Bing die aan Sjors vraagt of ze zwanger isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef Guglilminpietro het volgende:
vanmiddag stond ie dr op:
-sjors die nee zegt tegen het aanzoek van danny
-barbara steeds verder in de shit met dr leugens
en nog een dingetje maar wat dat was...?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |