* Juup© & DuchessX gaan lekker saampjes op vakantie...
We gaan een rondreis maken door Californië per auto. In grote lijnen is de route als volgt:
LA - Palm Springs - Scottsdale - Grand Canyon - Page - Bryce canyon - Zion - St. George - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - Oakhurst - San Francisco - Santa Maria - Los Angeles.
We verblijven 5 nachten in LA, 2 in Las Vegas en 2 in San Francisco. Verder hebben we nog 7 overnachtingen in andere plaatsen. Onderweg komen we ook in Zion NP, Bryce Canyon, Lake Powell, Monument Valley en rijden we over de 17-miles-drive langs de westkust van Amerika.
Ow en trouwen doen we ook nog....
alleen zullen we Zito wel heel erg missen...jammer dat-ie niet mee kan
quote:In Vegas?
Op vrijdag 03 mei 2002 22:19 schreef DuchessX het volgende:
Ow en trouwen doen we ook nog....![]()
quote:Loik!
Op vrijdag 03 mei 2002 22:19 schreef DuchessX het volgende:Ow en trouwen doen we ook nog....
![]()
Maarreh, zo doe je af of jullie dat effies vlug in Las Vegas gaan doen?
quote:Jah
Op vrijdag 03 mei 2002 22:20 schreef Zworld het volgende:
Arme lieVe Zito
Dat wordt nog heimwee krijgen enzow
quote:Da's wel de bedoeling
Op vrijdag 03 mei 2002 22:22 schreef speknek het volgende:[..]
In Vegas? [afbeelding]
quote:Helemaal correct!
Op vrijdag 03 mei 2002 22:23 schreef thecrook het volgende:[..]
Loik!
Maarreh, zo doe je af of jullie dat effies vlug in Las Vegas gaan doen?
quote:oe! gaaf!
Op vrijdag 03 mei 2002 22:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Helemaal correct!
We hechten niet veel waarde aan een uitgebreide huwelijksvoltrekking. Het gaat ons om het 'getrouwd zijn'. En ach, de invulling van het huwelijk stond erg ter discussie; waarom dan niet simpel in Vegas getrouwd wanneer we daar toch zijn?
quote:In de white chapel ?
Op vrijdag 03 mei 2002 22:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Helemaal correct!
We hechten niet veel waarde aan een uitgebreide huwelijksvoltrekking. Het gaat ons om het 'getrouwd zijn'. En ach, de invulling van het huwelijk stond erg ter discussie; waarom dan niet simpel in Vegas getrouwd wanneer we daar toch zijn?
quote:Dan moet Zito ook mee!
Op vrijdag 03 mei 2002 22:26 schreef DuchessX het volgende:Helemaal correct!
Trouwens, wel te hopen dat ze een wepkem in die chapel hebben
quote:FOUT.
Op vrijdag 03 mei 2002 22:33 schreef thecrook het volgende:Trouwens, wel te hopen dat ze een wepkem in die chapel hebben
quote:Nogal ja
Op vrijdag 03 mei 2002 22:42 schreef Juup© het volgende:[..]
FOUT.
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 22:30 schreef Zworld het volgende:[..]
In de white chapel ?
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 03-05-2002 22:44]
quote:Tis wel mooi daar
Op vrijdag 03 mei 2002 22:43 schreef Juup© het volgende:[..]
quote:Eg wel
Op vrijdag 03 mei 2002 22:35 schreef yvonne het volgende:
Toppie!!!!
Nu maar hopen dat wij alles goed regelen, anders komt er van trouwen niets terecht
quote:IeTietje
Op vrijdag 03 mei 2002 22:29 schreef E.T. het volgende:[..]
oe! gaaf!
Ik moet het trouwtopic eens gaan lezen...ben benieuwd waar en wanneer jullie trouwen!
quote:je weet me te vinden he, voor 'buitenland-trouw' tips..
Op vrijdag 03 mei 2002 22:54 schreef DuchessX het volgende:[..]
IeTietje
Ik moet het trouwtopic eens gaan lezen...ben benieuwd waar en wanneer jullie trouwen!
quote:in de eerste maand van de laatste kwartaal van 2002
Op vrijdag 03 mei 2002 22:50 schreef Vampier het volgende:
Juub(copyright)Wanner gaat de reis?
U zal tezijnertijd nog wel een mailtje van DuchessX ontvangen
quote:* DuchessX gaat Vampiertje
Op vrijdag 03 mei 2002 22:50 schreef Vampier het volgende:
Juub(copyright)Wanner gaat de reis?
*geduld*
quote:Ga je gezellig mee?
Op vrijdag 03 mei 2002 22:35 schreef yvonne het volgende:
Toppie!!!!
Brechtje we zullen errug goed voor mama zorgen hoor
quote:Drank is duur, dus wij laten Yvonne maar thuis denk
Op vrijdag 03 mei 2002 22:59 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ga je gezellig mee?
![]()
Brechtje we zullen errug goed voor mama zorgen hoor
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 23:21 schreef Juup© het volgende:[..]
Drank is duur, dus wij laten Yvonne maar thuis denk
Tssssssssk hear hear gij drankorgel
quote:*kwijlt* wanneer ?
We hebben een vakantie geboekt!!!!!!!!!* Juup© & DuchessX gaan lekker saampjes op vakantie...
![]()
We gaan een rondreis maken door Californië per auto. In grote lijnen is de route als volgt:
LA - Palm Springs - Scottsdale - Grand Canyon - Page - Bryce canyon - Zion - St. George - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - Oakhurst - San Francisco - Santa Maria - Los Angeles.
We verblijven 5 nachten in LA, 2 in Las Vegas en 2 in San Francisco. Verder hebben we nog 7 overnachtingen in andere plaatsen. Onderweg komen we ook in Zion NP, Bryce Canyon, Lake Powell, Monument Valley en rijden we over de 17-miles-drive langs de westkust van Amerika.
Ow en trouwen doen we ook nog....
![]()
quote:Euh... kleine correctie: drank is niet perse duur. Zolang je bij de kaarttafels zit of aan zo'n 'slot'machine zit, is de drank gratis. Ik kan de margaritas in de Riviera ten zeerste aanbevelen.
Op vrijdag 03 mei 2002 23:21 schreef Juup© het volgende:[..]
Drank is duur, dus wij laten Yvonne maar thuis denk
quote:
Op zondag 05 mei 2002 10:39 schreef Joene het volgende:[..]
*kwijlt* wanneer ?
quote:Misschien moet je eens op een kalender gaan kijken
Op vrijdag 03 mei 2002 22:55 schreef Juup© het volgende:in de eerste maand van de laatste kwartaal van 2002
quote:Have fun daar in Amerika, je hebt nog een poosje de tijd om je engels/amerikaans wat bij te spijkeren
We hebben een vakantie geboekt!!!!!!!!!* Juup© & DuchessX gaan lekker saampjes op vakantie...
![]()
quote:Valt me mee dat je de sub-tags niet gebruikt hebt hier. Anders lijkt dat
Ow en trouwen doen we ook nog....![]()
quote:Zito kan toch zo met jullie mee het vliegtuig inwandelen? Anders gaat hij jullie vast ook heel erg missen
quote:
Op zondag 05 mei 2002 10:39 schreef Joene het volgende:[..]
*kwijlt* wanneer ?
Een zéér speciale datum voor ons
quote:Margaritas ?
Op zondag 05 mei 2002 12:08 schreef dutchie het volgende:[..]
Euh... kleine correctie: drank is niet perse duur. Zolang je bij de kaarttafels zit of aan zo'n 'slot'machine zit, is de drank gratis. Ik kan de margaritas in de Riviera ten zeerste aanbevelen.
Ik vind het supertof wat jullie gaan doen. Hoop dat je nog wat aan mijn reisverslag hebt gehad (als die goed aangekomen is tenminste). En als jullie aan de rand van Grand Canyon staan, denken jullie dan aan mij?
Potverdomme, wat was dat een mooie vakantie!!!
O, en vergeet niet aan de kant van de weg zo'n authentieke dreamcatcher te kopen bij de Indianen.
Ik baal nog steeds dat ik dat niet gedaan heb toen.
Duch, zou je je reisverslag nogmaals willen versturen, maar dan naar Duchess_X@excite.com?
* wachtwoord kwijt is van vorige DuchessX-adres
Oeh een dreamcatcher, romantisch
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:40 schreef Light het volgende:[..]
Have fun daar in Amerika, je hebt nog een poosje de tijd om je engels/amerikaans wat bij te spijkeren
[..]Valt me mee dat je de sub-tags niet gebruikt hebt hier. Anders lijkt dat
wel een heel insignificant detail
[..]Zito kan toch zo met jullie mee het vliegtuig inwandelen? Anders gaat hij jullie vast ook heel erg missen
Arme Zito...ik denk trouwens niet dat hij vliegen echt leuk zou vinden
Is mijn mailtje aangekomen?
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 05-05-2002 13:17]
Julie zijn mooie krachtige mensen en jullie verdienen alle geluk van de wereld!
Liefs DarkElf
(en check je mail even over wat technische/formele details mbt trouwen in de VS).
quote:Coool
Op zondag 05 mei 2002 12:54 schreef DuchessX het volgende:[..]
19 oktober 2002
Een zéér speciale datum voor ons
Mn meisje en ik gaan precies dezelfde vakantie maken. En zo te zien gaan we maar enkele weken voor je! We vertrekken namelijk op 14 september en komen terug op 3 oktober.
Ik heb een nieuwe goede digicam gekocht + genoeg geheugenkaartjes dus ik zal de allermooiste foto's voor je posten rond die tijd
Enne... oja : ik begin nu al een beetje de zenuwen te krijgen.. Spannend joh!!
quote:Jullie zijn nu in Amerika, ben benieuwd hoe jullie het zullen ervaren.
Op maandag 26 augustus 2002 00:48 schreef Stimodrol het volgende:
Zo.. laat ik ook eens reageren.. Beter laat dan nooitMn meisje en ik gaan precies dezelfde vakantie maken. En zo te zien gaan we maar enkele weken voor je! We vertrekken namelijk op 14 september en komen terug op 3 oktober.
Ik heb een nieuwe goede digicam gekocht + genoeg geheugenkaartjes dus ik zal de allermooiste foto's voor je posten rond die tijd
Enne... oja : ik begin nu al een beetje de zenuwen te krijgen.. Spannend joh!!
Je weet het hé, tips zijn welkom!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |