abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:10:05 #76
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76592988
Dat niet in de auto bij zich hebben is inderdaad heel typisch. Hier moet de monteur ook altijd 'terug naar de zaak' om een bepaald onderdeel te halen, of het 'moet besteld'. Vreemd altijd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_76593348
Je kan nu eenmaal niet alles bij je hebben, als je maar 1 of 2 ketel merken in je bestand hebt dan zeg ik van ja, dan kun je alles hebben. Echter de meeste service-bedrijven doen alle merken, soorten. Dan kun je niet altijd alles hebben. Een monteur zal van een ketel die hij bijna nooit tegenkomt niet alles bijzich hebben.

Ook speelt geld een rol, als zoiets in de auto ligt bij elke monteur kost dat geld. Als je maar 1 of 2 op de zaak neerlegt kost dat minder.
pi_76593972
Dat hadden wij ook een keer, wij de cv bijvullen tot 2 bar keek je 30 minuten later was het weer gezakt naar 1 bar. Zat er een lek in de leiding dit was gelukkig niet gekomen door vorst.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:54:48 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_76594124
Iemand damsco nog gezien na vannacht?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76594547
Nee damsco is overleden met een ijsharde odol. R.I.P.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:00:59 #81
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_76596121
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef nexcro het volgende:
Ja het is een ITHO Klimax 1.

Storingsoorzaak:
8,9,A geen toerental ventilator niet juist 7;8;9;13;19;39;40;41

7. Ventilator is niet aangesloten (stekker is vergeten aan te sluiten).
8. Ventilator is vervuild.
9. Ventilator is defect
13. Zekering F3 defect.
19. Trafo defect.
39. Vocht op ventilator of aansluiting.
40. Stekker ventilator onjuist aangesloten.
41. Stekker niet correct aangesloten.

Laat de monteur ook even kijken of hij niet stiekum water gelekt heeft op de ventilator. Deze ketels lekken wel vaker. Als hij bij de Rookgasafvoer lek, kan het ook naar binnenlopen en zo op de ventilator terecht komen.
Maandag kan hij het pas op zijn vroegst halen. Mag toch echt hopen dat die dan ook maandag de ventilator komt repareren. Volgens hem is het een duur onderdeel, is dat zo?

Trouwens, mijn oom heeft deze CV ketel aangesmeerd. Bleek later dat ze daarop de meeste provisie kregen (hij verkoopt ketels). De smerige hond
pi_76597653
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef damsco het volgende:

[..]

Maandag kan hij het pas op zijn vroegst halen. Mag toch echt hopen dat die dan ook maandag de ventilator komt repareren. Volgens hem is het een duur onderdeel, is dat zo?

Trouwens, mijn oom heeft deze CV ketel aangesmeerd. Bleek later dat ze daarop de meeste provisie kregen (hij verkoopt ketels). De smerige hond
Triest dat er nog bedrijven zijn die mensen met dit weer in de kou laten zitten. Er is ook in de weekenden altijd wel ergens wat te halen.

Zo'n ventilator zit tussen de 125 en 240 euro, ligt eraan welk type je nodig hebt zijn er 2 namelijk voor de klimax 1.

Tja de meeste fabrikanten hebben leuke acties voor bedrijven die er veel verkopen. Zo komt die troep toch nog een beetje op de markt.
pi_76598157
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Adelante op 09-01-2010 14:05:15 (die plaatjes zijn niet voor niks op pag 1 geedit!) ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:04:37 #84
3185 Adelante
To let it go now
pi_76598193
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef damsco het volgende:

[..]

ik zou een tas inpakken en bij je oom gaan logeren dit weekend of je koopt een convectorkacheltje en stuurt hem de rekening.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76598428
Dat ze het niet bij hun hebben is toch niet vreemd, in het magazijn van het bedrijf zou kunnen. Laat gewoon een Nefit ophangen Je ouders zijn er toch niet, mooie verrassing voor als ze terug zijn.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:20:39 #86
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76600616
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef nexcro het volgende:
Je kan nu eenmaal niet alles bij je hebben, als je maar 1 of 2 ketel merken in je bestand hebt dan zeg ik van ja, dan kun je alles hebben. Echter de meeste service-bedrijven doen alle merken, soorten. Dan kun je niet altijd alles hebben. Een monteur zal van een ketel die hij bijna nooit tegenkomt niet alles bijzich hebben.

Ook speelt geld een rol, als zoiets in de auto ligt bij elke monteur kost dat geld. Als je maar 1 of 2 op de zaak neerlegt kost dat minder.
Ook dat ze voor iedere scheet weer terug naar de zaak moeten? Tijdverlies, brandstofkosten, per dag per monteur minder klanten kunnen helpen, en daardoor NOG meer monteurs nodig!?!?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_76608402
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ook dat ze voor iedere scheet weer terug naar de zaak moeten? Tijdverlies, brandstofkosten, per dag per monteur minder klanten kunnen helpen, en daardoor NOG meer monteurs nodig!?!?
Als je weet hoe het in de praktijk werkt, zul je zien dat het niet mogelijk is. Er zijn ik weet niet hoeveel ketel merken, met allen ook nog verschillende types, als je van elke ketel alles bij je moet hebben, heb je aan 1 vrachtwagen nog niet genoeg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:21:10 #88
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76608509
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef nexcro het volgende:

Ik heb een installatiebedrijf, dus ik weet wel wat geld kost en wat niet. mensen die bij mij klant zijn daarvan weet ik welke ketel ze hebben, en daar ik ook de onderdelen van. Als een klant belt weet ik om welke ketel het gaat en dan neem ik de onderdelen mee. Dat heeft 2 voordelen, ik hoef niet terug en de klant is direct geholpen.
Tevens zijn de meeste onderdelen universeel, zoals een 3 wegklep en het binnenwerk van een 3 wegklep. Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik heb zo'n 90 klanten in mijn bestand en 5 verschilde ketel merken. en ja, daar heb ik ook de onderdelen in huis.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:24:33 #89
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76608627
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef nexcro het volgende:

[..]

Als je weet hoe het in de praktijk werkt, zul je zien dat het niet mogelijk is. Er zijn ik weet niet hoeveel ketel merken, met allen ook nog verschillende types, als je van elke ketel alles bij je moet hebben, heb je aan 1 vrachtwagen nog niet genoeg
Ook dat valt wel mee, ik heb een opel vivaro met een bedrijfswagen inrichting, en dat past prima. mits je alles netjes inricht natuurlijk
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_76608816
Hoe is het mogelijk dat nog helemaal niemand Kees heeft gepost?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:36:16 #91
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76609067
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef sinadO het volgende:
Hoe is het mogelijk dat nog helemaal niemand Kees heeft gepost?
Die waren gepost op pagina1, maar ze zijn weg ge-edit door een mod.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:17:09 #92
78498 classpc
I don't like change
pi_76610527
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Heb ik nu serieus me pc, xbox en een energie vretende lamp aan (die lamp geeft echt warmte af). helpt beetje, maar mijn voeten zijn wel ijskoud.
Extra paar sokken aan en gewoon sokken aan in bed.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:03 #93
78498 classpc
I don't like change
pi_76610806
Of koop ff een Tefal 6895 Vectissimo, binnen een half uur / uur is de hele kamer warm.
Verbruikt wel wat stroom maarja het is dát of bevriezen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_76615000
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:21 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik heb een installatiebedrijf, dus ik weet wel wat geld kost en wat niet. mensen die bij mij klant zijn daarvan weet ik welke ketel ze hebben, en daar ik ook de onderdelen van. Als een klant belt weet ik om welke ketel het gaat en dan neem ik de onderdelen mee. Dat heeft 2 voordelen, ik hoef niet terug en de klant is direct geholpen.
Tevens zijn de meeste onderdelen universeel, zoals een 3 wegklep en het binnenwerk van een 3 wegklep. Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik heb zo'n 90 klanten in mijn bestand en 5 verschilde ketel merken. en ja, daar heb ik ook de onderdelen in huis.
Ja zie daar zit het verschil, ik werk bij een service-bedrijf. Kom nooit op de zaak. En weet pas als ik de bon binnenkrijg wat voor ketel ze hebben. En met dit weer is er geen tijd om tussendoor even langs de zaak te hobbelen om van te voren wat materiaal op te halen. Wij hebben duizenden klanten en doen alles waar een gasbrander inzit. Ik zal moeten roeien met de riemen die ik heb en ik kan niet van alle ketels de computers, ventilatoren en pompen hebben. Het meest voorkomende spul heb ik bij me. Echter het is wel zo dat als ik 's ochtends constateer dat de ventilator stuk is er nog diezelfde dag een nieuwe inkomt met dit weer als ik hem niet heb.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:41:00 #95
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76615408
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 10 januari 2010 @ 21:57:03 #96
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_76655680
Nou ben benieuwd wanneer de cvboer komt. Ik houdt alle lieve FOK!ertjes op de hoogte. Donderdag voor het laatst kunnen douchen, dus ik voel me lekker fris.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:59:39 #97
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76655835
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef damsco het volgende:
Nou ben benieuwd wanneer de cvboer komt. Ik houdt alle lieve FOK!ertjes op de hoogte. Donderdag voor het laatst kunnen douchen, dus ik voel me lekker fris.
Vieze stink gigolo!

Ga eens heel gauw naar je buurmeisje om je te wassen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 10 januari 2010 @ 22:00:40 #98
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76655917
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef damsco het volgende:
Dus okselgeuren en kruisdampen nu?
  zondag 10 januari 2010 @ 22:01:46 #99
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_76655991
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dus okselgeuren en kruisdampen nu?
Nee ik was me nu dagelijks op de oldskool manier. Water koken, koud water erbij en dan met washandje. Maar er gaat niks boven een echte douche
  zondag 10 januari 2010 @ 22:04:29 #100
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76656178
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:01 schreef damsco het volgende:

[..]

Nee ik was me nu dagelijks op de oldskool manier. Water koken, koud water erbij en dan met washandje. Maar er gaat niks boven een echte douche
Nouja, beter dat dan helemaal niet. TVPtje voor het einde van dit ongemak..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')