ja ga ik zo ook even doen. echt koud hierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef Eisoep het volgende:
dat is niet zo chill haha dan bel je pa en ma toch ff!!
Ja weet ik veel hoe dat heet. CV ketel ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen met boilers.
leef je in de jaren 50?
heb je uberhaupt al geprobeerd om het weer vlam te laten vatten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat heet. CV ketel ofzo?
Ja. resetknop. Volgens mijn vader moet ik water ofzo bijvullen??????? Ik ga nu naar buurman, die heeft het schijnbaar vaker gedaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heb je uberhaupt al geprobeerd om het weer vlam te laten vatten?
Als de druk te laag is zou er nog wel gewoon warm water uit de kraan moeten komen....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja. resetknop. Volgens mijn vader moet ik water ofzo bijvullen??????? Ik ga nu naar buurman, die heeft het schijnbaar vaker gedaan.
Hoe oud ben je serieus? Gewoon googlen. http://www.klusidee.nl/verwarming/verwarming-bijvullen.phpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja. resetknop. Volgens mijn vader moet ik water ofzo bijvullen??????? Ik ga nu naar buurman, die heeft het schijnbaar vaker gedaan.
Idd en je draait de stekker van de koelkast 180 graden zodat ie op inverse-mode staat, en doet daar ook de deur van open.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef LangBlaadje het volgende:
Anders zet je je oven aan en doe je het deurtje open.
Kan iemand bevestigen dat dit werkt? Wel handig als backup zeg maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Idd en je draait de stekker van de koelkast 180 graden zodat ie op inverse-mode staat, en doet daar ook de deur van open.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat dit werkt? Wel handig als backup zeg maar.
Meeste ketels draaien wel door op 1 bar, geeft het display niet wat aan op de ketel? Of is het nog een oude zonder display?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:53 schreef damsco het volgende:
Hij staat op 1 bar en moet 2 bar zijn. Dus we moeten water bijvullen ofzo. Dat ga ik nu even doen. ben benieuwd of het dan werkt.
Een A. Maar dat betekent of er een stekker inzit ofzo. Anyways hij staat nu op 2 bar maar nog steeds gebeurt er weinig. Als ik hem aandoe gaat die voorverwarmen ofzo, en dan begint die bij 20 graden en dan loopt die langzaam terug totdat er weer een A op het scherm staat. ben bang dat het de monteur bellen wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef nexcro het volgende:
[..]
Meeste ketels draaien wel door op 1 bar, geeft het display niet wat aan op de ketel? Of is het nog een oude zonder display?
Wat voor merkt/type is het?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Een A. Maar dat betekent of er een stekker inzit ofzo. Anyways hij staat nu op 2 bar maar nog steeds gebeurt er weinig. Als ik hem aandoe gaat die voorverwarmen ofzo, en dan begint die bij 20 graden en dan loopt die langzaam terug totdat er weer een A op het scherm staat. ben bang dat het de monteur bellen wordt
OMG, ik las serieus Bier topicquote:Boiler kapot?
Werkt heel goed. Laatst nog de oven in vriesstand gezet omdat de koelkast kapot was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat dit werkt? Wel handig als backup zeg maar.
Ja dat vroeg ik mij ook af? Dat is dus mogelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
Straks vriezen de leidingen kapot en springen ze.
Warmte stijgt omhoogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:16 schreef damsco het volgende:
Heb alle ramen dicht zitten en mijn slaapkamer met alle lampen aan. Is nu nog uit te houden, beneden is het echt koud. Vloer voelt super koud aan, trekt echt naar de grond ofzo.
Kruipruimte is niet geisoleerd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom is die vloer dan zo verrekte koud
Oh je slaapkamervloerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom is die vloer dan zo verrekte koud
Ja of hij heeft geen zin om morgen langs te komen. Want hoe komt hij morgen nu ineens aan zo'n ding? Maar dat CV ding is nu echt al paar keer kapot gegaan. Is zo'n digitaal ding uit 2003, echt eenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef cvboer het volgende:
Monteurs die geen ventilator op voorraad hebben, triest zoiets.
Om vervolgens mijn handen te wassen met ijskoud water. Nee zelfs fappen zit er voor deze boy niet in.quote:
Heb ik nu serieus me pc, xbox en een energie vretende lamp aan (die lamp geeft echt warmte af). helpt beetje, maar mijn voeten zijn wel ijskoud.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:35 schreef deepart het volgende:
Dat is best kut man, wat ik soms doe als de kamer waar ik zit te koud wordt is gewoon de ps3 aanzetten en de tv, ookal kijk ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |