Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Dat is een keer op Klokhuis geweestquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
TVP, waarom raken sokken altijd kwijt in de droger?
krat bier, gaat er altijd inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb morgen ook nog verjaardag van de eigenaar van m'n twee paarden. Maar wat geef je een oude man van 79?
Ik dacht aan een fles likeur of zo, maar ik weet niet of ie drinkt
Hij is Duitser... dus ik durf eigenlijk niet met een krat Grolsch aan te komenquote:
Jij zat net Cod4 te doen of niet?quote:
Lekker gegeten?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
avond
Zie je fobo!quote:
Succes dan maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ben weg, zo richting Denekamp voor de wedstrijd
kom maar langs voor n pilsje!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
good luck and have fun !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Hmm, ik ken betere muziekquote:
Gewoon een dikke sigaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb morgen ook nog verjaardag van de eigenaar van m'n twee paarden. Maar wat geef je een oude man van 79?
Ik dacht aan een fles likeur of zo, maar ik weet niet of ie drinkt
ik vind alles mooi behalve piraten en extreme negermuziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn jullie hier allemaal metal-fan ofzo?
\ || / Westside!
Ja ik ook wel.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn jullie hier allemaal metal-fan ofzo?
\ || / Westside!
Haha. Ik vind alles mooi behalve piraten en ...... nee alleen piraten vind ik niks. (een paar mischien)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef haakon het volgende:
[..]
ik vind alles mooi behalve piraten en extreme negermuziek
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef STTSJT het volgende:
Hey lui![]()
(met dank aan David voor t geven van de link)
Wel aardig dat je die zware taak op je wou nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]_____
Het was een zware taak, Ctrl-c + Ctrl-v.
Ik kan alles wel hebben zolang het maar kwaliteitsmuziek isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha. Ik vind alles mooi behalve piraten en ...... nee alleen piraten vind ik niks. (een paar mischien)
Favoriet is Rap, Rock, Oldies, Blues/Jazz
Alles heeft een tijd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Nou, het ziet er naar uit dat ik er dus echt niet bij ben morgen! Vriendin kwam net langs met de thermometer... 39 graden koorts!Dus tenzij ik een wonderbaarlijke genezing krijg ben ik morgen niet van de partij!
msn gesprek !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi gemaakt![]()
Wat een rust trouwens. Iedereen voetbal kijken of zo?
Er zijn periodes geweest dat ik die pröttel een half jaar uit had staanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je niet meepraat
't Is wel mooi makkelijk als je wat af moet spreken voor feestjes in Almelo enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat ik die pröttel een half jaar uit had staan![]()
Nee, ik ben alles behalve een fervente MSN'er. Geef mij maar een echte kroeg
Daar heb ik een lulijzer voorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is wel mooi makkelijk als je wat af moet spreken voor feestjes in Almelo enzo
Whehehe, hoeveel zit er al in?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook redelijk aan het tanken
En dan straks zeker weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk The Gift. Voor de derde keer of zo, en ik heb m nog nooit af kunnen kijken omdat ik in slaap viel voor het einde
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef STTSJT het volgende:
Hey, nog veel mensen wakker?
o vindt ik nog mee vallenquote:
QFT.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Steven je gaat morgen dronken worden!!!!
o? en dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Steven je gaat morgen dronken worden!!!!
We stoppen gewoon zo'n trechter in je mond en gieten 'm vol.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Eerst zien dan geloven
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We stoppen gewoon zo'n trechter in je mond en gieten 'm vol.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
We stoppen gewoon zo'n trechter in je mond en gieten 'm vol.
jouw ogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom maar hier lieverd! :p
truste!quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom maar hier lieverd! :p
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Avond.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:09 schreef IHVK het volgende:
Oh sorry ik was weer eens in het verkeerde topic.![]()
Kusje aan Twente.
Ik zit in Australië dus ben al een tijdje wakkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo Dos.Iedereen slaapt nog volgens mij.
Familie van Ruler?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zit in Australië dus ben al een tijdje wakker
Nee geen familie zal zijn account is opzoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rulerofdeath. Die zit ook in Australie.
Inddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo <-> Fleringen is toch wel af te fietsen?
Ja hallo, 10 km in deze kou.. no fucking wayquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo <-> Fleringen is toch wel af te fietsen?
Openbaar dronkenschap.quote:
Vanavond gaan wij dansenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:
Maar ik heb er wel zin in!quote:
Maakt niet uit, als we maar lol hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Ik waarschuw je alvast, ik ben gigantisch slecht in dansen.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:00 schreef Samzz het volgende:
Lol is het sleutelwoord
Ik moet nog eerst aan school...Gelukkig heb ik m'n paarden al gedaan.
Waarom niet het goede met het aangename combineren?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh het wordt een dansfeest ik dacht een zuipfeest.
Middagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:14 schreef J0ttem het volgende:
Goed'nmittag
Hmmm, vanmiddag weer met de band oefenen, ik hoop alleen niet dat ik vast kom te zitten in Hengelo als het weer strenger wordt![]()
Maar ach, t zal allemaal wel meevallen I guess
Hoi terugquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MiddagWaar repeteer je dan? Metropool?
Kom jij me ophalen dan ga ik mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet het goede met het aangename combineren?
waar woon je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kom jij me ophalen dan ga ik mee.
Fleringen.quote:
Fiets.quote:
Nah.quote:
bij de BKquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef STTSJT het volgende:
Is dr al een plek afgesproken waar bij Enschede station we iedereen zien ?
Das mooi dan :pquote:
Nee, geen tijd. Ik ben net klaar met stomenquote:
stomen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen tijd. Ik ben net klaar met stomen
Ik neem mijn camera al mee, die neem ik altijd mee naar het uitgaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das mooi dan :p
Zou zo maar eens vertrekken dan (moet ook nog m'n fiets kwijt in Almelo en heb geen zin in haast en vlieg werk) Trouwens Camera handig voor foto's of ?
Ik neem ook een camera mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem mijn camera al mee, die neem ik altijd mee naar het uitgaan
WTF?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
uhm, de sneeuw staat hier horizontaal
Het is ook een sneeuwstorm, niet zomaar sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
uhm, de sneeuw staat hier horizontaal
Logisch toch?quote:
Leg de mijne nu aan de oplader.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik neem ook een camera mee.
Eens even aanschouwen hoe lang dit doorgaatquote:
Het valt hier dan wel reuze mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Eens even aanschouwen hoe lang dit doorgaat
Oeiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn ruitenwisservloeistof is bevroren!
Je weet wel, lepeltje vicks in heet water en stomen maar. En het helptquote:
Ben je verkouden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet wel, lepeltje vicks in heet water en stomen maar. En het helpt
Ik meende een kleine verkoudheid te merken, dus preventief stomenquote:
En het is goed voor je huidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet wel, lepeltje vicks in heet water en stomen maar. En het helpt
ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wie komt er allemaal vanavond?Allemaal metal gasten of ook normale?
Zijn FOK!kers wel normaal dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
Ik stop je vanavond wel in!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik kan niet slapen.En dan ben ik vanavond moe
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik stop je vanavond wel in!
Nee helaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef haakon het volgende:
weet iemand waar ik een accu kan halen voor mijn LG Viewty ? hijs kapot
Jawel..ff zoekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef haakon het volgende:
weet iemand waar ik een accu kan halen voor mijn LG Viewty ? hijs kapot
middagslaapje voor ouderen? awwwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik kan niet slapen.En dan ben ik vanavond moe
Whehe ssssttttquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
middagslaapje voor ouderen? awww
Rockmuziek valt nog wel te pruimen. Daar zit nog melodie in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook geen metal freak. Doe mij maar classic rock en dialect rock
quote:
Hoe laat moet ik bij jou zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook geen metal freak. Doe mij maar classic rock en dialect rock
Ik haat Metalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
Half acht zei je toch? Het maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik bij jou zijn?
Ik hou ook niet van trance. Dat slome gedoe met veel te lange intro's.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ken ik niet. Maar gezien mijn afkeer van trance, dance en dat soort, denk ik niet dat ik het mooi vind
Vind het wel mooi om naar te luisteren ja, onder andere. Ik heb wel lang haar trouwensquote:
Electro is ook wel mooi en sinds kort vind ik dirty house ook leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou echt van Elecktro, Drum'n Bass, Punkrock en Rock
Doen wel iets later, 8 u ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Half acht zei je toch? Het maakt mij niet uit.
Ja echt? Jij leek me meer zo'n rocker. En mannen met lang haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi om naar te luisteren ja, onder andere. Ik heb wel lang haar trouwens![]()
Twinkle? ken je dat?
Rockquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja echt? Jij leek me meer zo'n rocker. En mannen met lang haar![]()
Twinkle ken ik niet.
Doe mij maar Dirty Dancingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Electro is ook wel mooi en sinds kort vind ik dirty house ook leuk.
We wonen alletwee in Zuid- Almeloquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Rockluister ik ook wel naar. Woon jij dicht in de buurt bij Marko?
House met van die toeter en piep geluiden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe mij maar Dirty Dancing
Nee, serieus, wat is dirty house?
Kunnen we alsnog doen in de lente of zomer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wie heeft het bedacht om met dit kutweer te gaan meeten, kunnen we niet gewoon bij MOOI WEER een terrasje pakken
Hhhhmmmmm, nee. Niet mijn dingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
House met van die toeter en piep geluiden.Ofzoiets
Ik vind het ook alleen maar leuk als ik uitga, thuis moet ik het niet horen.quote:
Dunnoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
andrea komt helemaal niet?
Succes allemaal vanavondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wie heeft het bedacht om met dit kutweer te gaan meeten, kunnen we niet gewoon bij MOOI WEER een terrasje pakken
Nu al?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lalala, alleen nog eten, verder ben ik klaar voor vertrek
Is goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als het kan rond 20.15 / 20.30 bij mij, anders sta je voor een dichte duur. Moet wat lui ophalen van het station.
Tot vanavondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga me ook klaar maken, ik zie jullie later
Als je twee sneeuwpoppen voor je deur ziet staan dan zijn wij dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als het kan rond 20.15 / 20.30 bij mij, anders sta je voor een dichte duur. Moet wat lui ophalen van het station.
Ik hoorde net van een vriend dat hij met c.a. 30km/u heeft moeten rijden van Zutphen naar Deventer, dus vertrek maar vastquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lalala, alleen nog eten, verder ben ik klaar voor vertrek
ik heb net nog wel de 70 aangetikt op een lang stuk, en dat was al spannendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriend dat hij met c.a. 30km/u heeft moeten rijden van Zutphen naar Deventer, dus vertrek maar vast
Ga niet met de autoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoorde net van een vriend dat hij met c.a. 30km/u heeft moeten rijden van Zutphen naar Deventer, dus vertrek maar vast
Had je bier op dan ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef J0ttem het volgende:
Ziezo net terug uit Hengelo, besloten wat eerder te kappen ivm het weer maar de (trein-)vertragingen vielen nog wel mee vandaag
Maar pfff, de gladheid, dat ik niet op mijn bek ben gegaan (ja zelfs lopen is gevaarlijk)
Nope, maar de zolen van mijn schoenen zijn zo plat als t maar kan, en met die dikke sneeuw zie je soms ook niet goed waar de stoeprand begintquote:
hahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:51 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nope, maar de zolen van mijn schoenen zijn zo plat als t maar kan, en met die dikke sneeuw zie je soms ook niet goed waar de stoeprand begint
howkay, tot vnaamdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ervandoor.
Justin, Steven en David wachten al op me bij de BK in de klanderij
Doeg
ga nu met Nathalie enz mee danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb er ook wel zin in maar niemand wilt mij ophalen
hoe dan?quote:
neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
weet niet ?
heb je een PM van marko gehad ?
ik doe ook niet headbangen straks denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef Robinhoo het volgende:
ik voel me buitengesloten, ik ga maar gewoon bier drinken met mijn maten.
ook geen risico dat ik moet gaan headbangen of hoe je dat ook noeemt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
w00t!, het waait niet echt hard en het sneeuwt ook niet echt meer!
Jij bent ook welkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb er ook wel zin in maar niemand wilt mij ophalen
Kom je mij ophalen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij bent ook welkom
Maar het is meer uit een MSN gesprek gekomen, dus als je nog wil komen...zie mijn PM
gevaarlijk he in hengelo!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef J0ttem het volgende:
Ziezo net terug uit Hengelo, besloten wat eerder te kappen ivm het weer maar de (trein-)vertragingen vielen nog wel mee vandaag
Maar pfff, de gladheid, dat ik niet op mijn bek ben gegaan (ja zelfs lopen is gevaarlijk)
En jij maar zeggen dat ik moest fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |