abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 14:07:58 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76964136
Ik heb een paar vragen:

1. Hoe zit het met reizen met de bus in Groningen? Moet ik dan ook inchecken en uitchecken of gewoon pas laten zien? Heb nml nog helemaal geen poortjes gezien op het busstation. En hoe werkt het reizen met korting dan? Gewoon met roze strippenkaart? Ze kunnen toch helemaal niet zien of ik een weekabo of weekendabo heb als ik de pas alleen maar laat zien?

2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
Niet meer actief op Fok!
pi_76964533
Goedendag,

Wat een gedoe die OV-chipkaart zeg. Nou heb ik ook nog wel een leuk verhaaltje...

Ik heb in november een aanvraag ingediend voor die kaart, nou kreeg ik een aantal weken later het hele pakket terug met de mededeling dat er geen kopie van een ID-kaart bij zat. Oke, ik die kopie gemaakt en weer opnieuw opgestuurd.
Nu maar wachten en wachten en maar niks ontvangen. Ik vorige week naar de IBG gebeld, met de vraag waar die kaart nou bleef. De vrouw aan de telefoon kon me niet helpen en ik kreeg het helpdesk nummer van de studentenOVchipkaart (kost 0,10 cent p. min.!!!). Ik meteen dat nummer gebeld, maar dat duurde en dat duurde maar en omdat ik college had heb ik op moeten hangen.
Vervolgens vandaag weer geprobeerd en na een kwartier gewacht te hebben eindelijk iemand aan de lijn kunnen krijgen. Die jongen controleert mijn gegevens en wat blijkt, ik sta helemaal niet in het systeem van ze!!
Dus ik vraag wat ik nu moet doen, nieuwe kaart aanvragen zegt ie.
Ik vraag hoe lang dat gaat duren, een week voor de formulieren en 3 tot 4 weken voordat ik de kaart heb zegt ie.
Dus ik zeg, maar dan heb ik die kaart nooit voor 1 februari binnen wat nu? Dan moet je maar kaartjes kopen zegt ie.

Lekker he...

Hebben meer mensen dit probleem? Zo ja, dan vind ik niet dat ze dit kunnen maken. Ik heb gewoon de aanvraagformulieren opgestuurd en zij raken het kwijt. Nu kan ik zodadelijk voor de kosten opdraaien, omdat hun lomp met hun gegevens omgaan!

Schandelijk
pi_76964576
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een paar vragen:

1. Hoe zit het met reizen met de bus in Groningen? Moet ik dan ook inchecken en uitchecken of gewoon pas laten zien? Heb nml nog helemaal geen poortjes gezien op het busstation. En hoe werkt het reizen met korting dan? Gewoon met roze strippenkaart? Ze kunnen toch helemaal niet zien of ik een weekabo of weekendabo heb als ik de pas alleen maar laat zien?

2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
1. Kaart laten zien op trajecten waar de kaart nog niet is ingevoerd is voldoende, kijk op de site van je vervoerder of dat het geval is.

2. Geen idee waar je het over hebt
  maandag 18 januari 2010 @ 14:20:34 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76964613
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
Waarom heb je uberhaupt een voordeelurenabonnement als je een OV chipkaart hebt?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 18 januari 2010 @ 14:23:27 #255
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_76964725
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Kremers het volgende:
Vage boel weer allemaal dus Ik kan in Amsterdam gewoon reizen met bus en metro gelukkig. Wat ik alleen wel vreemd vind is dater twee producten opstaan:
Studenten OV-chipkaart week
Studentenkaart korting week

Waarom 2x week? Of is die tweede week een afkorting voor weekend ofzo Zeer onduidelijk allemaal.....
Zoals al eerder gezegt, de korting week houdt in dat dat de korting is die bij een weekkaart hoort, dus korting in het weekend
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 18 januari 2010 @ 14:24:34 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76964772
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Waarom heb je uberhaupt een voordeelurenabonnement als je een OV chipkaart hebt?
Voordeelurenabo had ik al eerder, OV-chipkaart is pas sinds 1 januari geldig (ben pas weer begonnen met studeren).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 januari 2010 @ 14:25:53 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76964831
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voordeelurenabo had ik al eerder, OV-chipkaart is pas sinds 1 januari geldig (ben pas weer begonnen met studeren).
Oke, maar dan kan je je voordeelurenabo toch opzeggen, want dat is dan toch zonde van je geld? tenzij je dat natuurlijk ook gaat doen, dan heb ik niets gezegd
Ik denk in ieder geval dat je dat bij een NS balie moet regelen om hem over te zetten..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 18 januari 2010 @ 14:26:02 #258
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_76964834
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een paar vragen:

1. Hoe zit het met reizen met de bus in Groningen? Moet ik dan ook inchecken en uitchecken of gewoon pas laten zien? Heb nml nog helemaal geen poortjes gezien op het busstation. En hoe werkt het reizen met korting dan? Gewoon met roze strippenkaart? Ze kunnen toch helemaal niet zien of ik een weekabo of weekendabo heb als ik de pas alleen maar laat zien?

2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
1 neem je oude kaart ook mee (dus beide kaarten), anders kunnen ze nog wel eens moeilijk gaan doen (vraag me trouwens af wat mensen moeten doen die vorig jaar geen kaart hadden)
En in de kortingsuren inderdaad met roze strippenkaart.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_76965215
Ik woon in hoogvliet, inmiddels op ophaalpunten op Beurs op de dagen 12-1, 14-1, 15-1 en 18-1,(storing centrum, apparaat defect) Zuidplein (apparaat defect, ander punt bestaat niet meer) Spijkenisse (storing centrum, storing metro)

Ik heb al amper tijd en ik vertrek zaterdag naar Istanbul.. als ik te laat ben is het natuurlijk weer mijn schuld straks
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76965293
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Cara het volgende:
Ik woon in hoogvliet, inmiddels op ophaalpunten op Beurs op de dagen 12-1, 14-1, 15-1 en 18-1,(storing centrum, apparaat defect) Zuidplein (apparaat defect, ander punt bestaat niet meer) Spijkenisse (storing centrum, storing metro)

Ik heb al amper tijd en ik vertrek zaterdag naar Istanbul.. als ik te laat ben is het natuurlijk weer mijn schuld straks
Als je tijd hebt kan je Primera Rotterdam Slinge proberen, lekker rustig daar. 5 minuten lopen vanaf metrostation slinge.

Trouwens, in Hoogvliet zelf zit ook een Primera en een postkantoor met een ophaalpunt.
pi_76965421
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je tijd hebt kan je Primera Rotterdam Slinge proberen, lekker rustig daar. 5 minuten lopen vanaf metrostation slinge.
Thanks, is dat richting dierenwinkel of de andere kant op?
Al schijnt de storing die er op dit moment is landelijk te zijn, dus het wordt sowieso weer even wachten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 18 januari 2010 @ 14:40:54 #262
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_76965433
Vreemd dat er zo'n verschil tussen die plekken zit. Hier in Groningen staat er in in de hanzehogeschool en daar heb ik nog nooit een rij zien staan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_76965520
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Thanks, is dat richting dierenwinkel of de andere kant op?
Al schijnt de storing die er op dit moment is landelijk te zijn, dus het wordt sowieso weer even wachten.
paar honderd meter voorbij Rob's dierenshop inderdaad Maar nogmaals, als je mijn edit nog niet gelezen hebt, in Hoogvliet zitten ook 2 punten.
pi_76965577
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

paar honderd meter voorbij Rob's dierenshop inderdaad Maar nogmaals, als je mijn edit nog niet gelezen hebt, in Hoogvliet zitten ook 2 punten.
HAha ok.
Die punten zijn al een tijdje weggehaald omdat men ze niet aan de praat kreeg.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76965595
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

HAha ok.
Die punten zijn al een tijdje weggehaald omdat men ze niet aan de praat kreeg.
Oké, dat schiet niet op dan
  maandag 18 januari 2010 @ 15:04:20 #266
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_76966395
Irritant overigens dat er nou in de media berichten verschijnen met koppen als 'Studenten traag met opladen ov-chip' (NOS Teletekst). De schuld wordt dus min of meer bij ons - die oh zo trage studenten - gelegd, terwijl de fout 'm toch echt vooral (in de administratie van) die chipkaart zit. Ik heb inmiddels al twee keer geprobeerd mijn kaart te activeren, maar krijg doodleuk de melding dat er geen reisproduct voor me klaarstaat. Tja...
  maandag 18 januari 2010 @ 15:42:49 #267
131278 moemoe
#teampanda
pi_76968188
!&$@Y@#!&#&#@&#@# .
  maandag 18 januari 2010 @ 15:49:33 #268
131278 moemoe
#teampanda
pi_76968559
Zo, dat moest even .

Ik heb mijn weekendov omgewisseld naar een weekov. Op de website staat dat het 1/2 werkdagen duurt. Niet dus, 10 werkdagen voordat ik eindelijk bericht kreeg dat er iets klaar stond.

Helemaal blij ging ik vandaag naar een ophaalpunt, staat er niks klaar . Ik bel naar de helpdesk en heb tot nog toe een liedje van Anouk, Whitney Houston en Candi Staton gehoord . Ik hoor liever hoe lang het nog duurt . En oja, deze geweldige service kost 10 cent per minuut .

Ik moet vandaag naar Utrecht en ik vertrouwde ( ) erop dat er vandaag daadwerkelijk iets zou klaar staan. Anders was ik gisteren wel gegaan, nu moet ik betalen!
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 15:56:25 #269
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76968981
Da's kut... Je mag de mijne wel gebruiken, maar dat lijkt niet
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 18 januari 2010 @ 16:13:27 #270
131278 moemoe
#teampanda
pi_76969881
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
Da's kut... Je mag de mijne wel gebruiken, maar dat lijkt niet
Zelfs schmink zal niet helpen .

Ook nog Alicia Keys en John Mayer gehoord en toen kreeg ik iemand aan de lijn .

''Ons systeem heeft vertraging, u heeft alleen een weekendov.''
''blablabla''
''Ik heb het nu voor u gewijzigd en raad u aan het morgenmiddag nogmaals te proberen. Als het niet lukt kunt u gewoon opnieuw bellen.''
''Nou, de 10 werkdagen zijn voorbij en het zou dus inmiddels gewijzigd moeten zijn. ''
''Als het niet lukt kunt u gewoon opnieuw opbellen.''

Like hell no .
  maandag 18 januari 2010 @ 16:13:42 #271
131278 moemoe
#teampanda
pi_76969897
Ow sorry, dit was meer klb.
pi_76970766
Ik kan me inderdaad ontzettend irriteren aan dat 'studenten traag met opladen' bericht.
En dan vooral aan die berichten eronder van mensen zonder enig benul die het allemaal maar geloven en het onder 'die luie studenten' scharen.

Is voor mij een beetje hetzelfde als de 'reiziger geeft NS een 7,5' en 'targets gehaald, bijna alle treinen op tijd' berichten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_76972042
Aaargh, ik probeer al sinds eind december zo'n beetje wekelijks mijn 'product' op te halen, maar tot nu toe nog zonder succes. Mijn 'ideale ophaalperiode' begon woensdag. Sindsdien een keer of vier geprobeerd, maar ' er is geen bestelling voor u' of 'ophalen is tijdelijk niet mogelijk.'
Aaaargh, aaargh.

Er staat trouwens wel een product op mijn pasje dat claimt tot 2012 geldig te zijn, maar dat stond er al op toen ik mijn pas (in november, ofzo) kreeg.
Reizen met bus (ook met saldo) en metro gaat allemaal prima. Krijg in de trein wel steeds te horen dat ik mijn product op moet gaan halen en dat ik haast moet maken ook (Aaaaaargh!)

Zucht.
pi_76974171
Jongens, ik probeerde net m'n product op te laden, maar het blijft mislukken. Die man zei dat ik iets moest activeren op DigiD ofzo, wat bedoelt hij daar nou mee? Moet dat?
pi_76974242
Ik denk dat hij het over een ib-groep account heeft, daar kun je je gegevens inzien. Maar volgens mij moet je ib-groep gewoon even bellen om te vragen wat er aan de hand is.

Gelukkig kon ik mijn product gewoon laden zonder problemen. Veel gezeik als ik dit topic zo even doorlees.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:48:03 #276
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76974509
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Hoe stel je dan voor dat je abonnement erop gezet wordt? Aardstralen?
Wat is er nou zo moeilijk aan om een stukje software op een chippie te krijgen? Al je gegevens van school staat al bij de IB Groep in de database. Al ze nou eens de hele database nou koppelden in hun eigen faciliteit zou het een stuk makkelijker gaan en gelijk geactiveerd zijn. (wat ze nu al doen, maar door 3 bedrijven = administratieve utterfail).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76974561
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat is er nou zo moeilijk aan om een stukje software op een chippie te krijgen? Al je gegevens van school staat al bij de IB Groep in de database. Al ze nou eens de hele database nou koppelden in hun eigen faciliteit zou het een stuk makkelijker gaan en gelijk geactiveerd zijn. (wat ze nu al doen, maar door 3 bedrijven = administratieve utterfail).
Dat is ook niet moeilijk (al moet het blijkbaar wel moeilijk gaan), maar dat moet nog steeds fysiek gebeuren.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:52:25 #278
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76974707
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is ook niet moeilijk (al moet het blijkbaar wel moeilijk gaan), maar dat moet nog steeds fysiek gebeuren.
In mijn ogen zijn ze daarmee veel te laat mee begonnen.

Het administratieve zooi had al terug in 2007/8 klaar moeten zijn zodat alle niet-geactiveerde chipkaarten in bezit waren van studenten en de kaarten in "waves" geactiveerd kan worden door middel van draadloos ofzeau.

Nu moet iedereen fysiek moeilijk gaan doen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76974777
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:52 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn ze daarmee veel te laat mee begonnen.

Het administratieve zooi had al terug in 2007/8 klaar moeten zijn zodat alle niet-geactiveerde chipkaarten in bezit waren van studenten en de kaarten in "waves" geactiveerd kan worden door middel van draadloos ofzeau.

Nu moet iedereen fysiek moeilijk gaan doen.
Hoe wil jij een chip draadloos activeren? Hetzelfde geld voor de chipknip, die moet je ook gewoon opladen in een kastje, dat kan ook niet via internet.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:57:11 #280
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76974894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:54 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe wil jij een chip draadloos activeren? Hetzelfde geld voor de chipknip, die moet je ook gewoon opladen in een kastje, dat kan ook niet via internet.
Het was maar een suggestie.

Ik bedoel in 2010 kan je met een een klein printplaatje en een goed stukkie software en ontvanger zon beetje op draadloos? Denk aan een overheid net ofzo (3G?)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76975250
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:43 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik bladerde nog even door de IBG site en kwam hier op:
http://www.ib-groep.nl/SR(...)i=17,Case=obj(20621)

Via dat telefoonnummer kan je je OV-chipkaart onmiddellijk stopzetten. Dat heb ik gewoon gedaan, want de laatste paar dagen zijn nog te overbruggen met m'n papieren OV-kaart.

In ieder geval bedankt voor de tips!
Ik heb via dat telefoonnummer dus eind december m'n chipkaart opgezegd, maar ik heb er geen bevestiging van ontvangen. Hoort dit? Ik heb m'n chipkaart echter ook nog nergens gecheckt..
I will take the sun in my mouth
pi_76975315
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef Veerboot het volgende:
Irritant overigens dat er nou in de media berichten verschijnen met koppen als 'Studenten traag met opladen ov-chip' (NOS Teletekst). De schuld wordt dus min of meer bij ons - die oh zo trage studenten - gelegd, terwijl de fout 'm toch echt vooral (in de administratie van) die chipkaart zit. Ik heb inmiddels al twee keer geprobeerd mijn kaart te activeren, maar krijg doodleuk de melding dat er geen reisproduct voor me klaarstaat. Tja...
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik ben deze maand 3 keer bij de C1000 in almelo geweest om mijn bestelling op te kunnen halen. Moest vandaag 6 minuten wachten op ''Bestelling ophalen...'' Kreeg opeens een melden: ''Bestelling kan op dit moment niet opgehaald worden''.

Ook ben ik een weekje of 2 geleden bij de Albert Heijn in Enschede geweest om het daar te proberen. Daar kreeg ik hetzelfde probleem.

Ik word er schijt ziek van.

Mijn advies afhaal datum was trouwens 16 januari.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 18:26:55 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76976135
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat is er nou zo moeilijk aan om een stukje software op een chippie te krijgen? Al je gegevens van school staat al bij de IB Groep in de database. Al ze nou eens de hele database nou koppelden in hun eigen faciliteit zou het een stuk makkelijker gaan en gelijk geactiveerd zijn. (wat ze nu al doen, maar door 3 bedrijven = administratieve utterfail).
Uhm... bepaalde info wil men liever niet van een overheidsinstelling > private onderneming. Frauduleus en derhalve niet gewenst door veel mensen !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_76976717
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef NeonPanda het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik ben deze maand 3 keer bij de C1000 in almelo geweest om mijn bestelling op te kunnen halen. Moest vandaag 6 minuten wachten op ''Bestelling ophalen...'' Kreeg opeens een melden: ''Bestelling kan op dit moment niet opgehaald worden''.

Ook ben ik een weekje of 2 geleden bij de Albert Heijn in Enschede geweest om het daar te proberen. Daar kreeg ik hetzelfde probleem.

Ik word er schijt ziek van.

Mijn advies afhaal datum was trouwens 16 januari.
Herken het.. Ik moest ook vanaf 16 januari..

Ik heb er wel op staan..
Studenten OV week abonnement
studenten korting week abonnement

Zonder dat ik iets heb gedaan.. Ik heb een week abonnement en korting in het weekend(op de oude ov) kan iemand mij vertellen of het nu dan goed is??
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_76976952
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Herken het.. Ik moest ook vanaf 16 januari..

Ik heb er wel op staan..
Studenten OV week abonnement
studenten korting week abonnement

Zonder dat ik iets heb gedaan.. Ik heb een week abonnement en korting in het weekend(op de oude ov) kan iemand mij vertellen of het nu dan goed is??

Ja klopt, deze "producten" zijn het zelfde als een oude week ov .
pi_76977199
Okej, grappig, niks voor gedaan. Maar thnx
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_76977252
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Okej, grappig, niks voor gedaan. Maar thnx
Nja, t zou natuurlijk kunnen dat je dit moet bevestigen he? Dmv activeren..
pi_76977280
Moet je ook eerst nog iets op DigiD doen? Anders probeer ik het morgen weer voor niets.
pi_76977572
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Nja, t zou natuurlijk kunnen dat je dit moet bevestigen he? Dmv activeren..
Ja dat wil ik wel, maar als hij zegt dat er geen bestellingen voor mij klaar staan..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 18 januari 2010 @ 19:05:20 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76978072
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Moet je ook eerst nog iets op DigiD doen? Anders probeer ik het morgen weer voor niets.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Je hebt alleen je DigiD nodig om in te loggen bij de IBG (en om dan eventueel je kaart te wisselen)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76978867
Heb nu ook al 4x geprobeerd op te laden. Altijd 20-30 minuten omrijden/omreizen en gekut. 1e keer had apparaat nog nooit gewerkt 3x daarna 5 minuten wachten om te lezen dat ophalen product tijdelijk niet mogelijk is. Wat nu? Andere locaties of andere tijden of heeft het niets daarmee te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aestivate op 18-01-2010 19:29:57 ]
pi_76979136
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Aestivate het volgende:
Heb nu ook al 4x geprobeerd op te laden. Altijd 20-30 minuten omrijden/omreizen en gekut. 1e keer had apparaat nog nooit gewerkt 3x daarna 5 minuten wachten om te lezen dat ophalen product tijdgelijk niet mogelijk is. Wat nu? Andere locaties of andere tijden of heeft het niets daarmee te maken?
Ik zit met hetzelfde probleem, kutsysteem
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_76979414
Zo frustrerend om dan te horen dat 2/3 nog moet ophalen en dat ze aanraden dat zo snel mogelijk te doen.
pi_76979449
Ik kan ook niet opladen. Bovendien zei de NS conducteur net dat er op mn 'echte' OVshitkaart geen tijdelijk product staat (deze hele maand met dat tijdelijke ding gereisd). Net nog even bij zon paal gechecked en die zei dat er ook geen reisproducten opstaan.

Ik zie de bui al hangen ...
pi_76979975
Ik heb 'm NOG STEEDS NIET. Ben ik de enige hier? En wat nu aangezien ik al vaak heb gebeld...
  maandag 18 januari 2010 @ 19:46:19 #296
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76980255
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik kan ook niet opladen. Bovendien zei de NS conducteur net dat er op mn 'echte' OVshitkaart geen tijdelijk product staat (deze hele maand met dat tijdelijke ding gereisd). Net nog even bij zon paal gechecked en die zei dat er ook geen reisproducten opstaan.

Ik zie de bui al hangen ...


Ook op je account niet op ov-chipkaart.nl?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76981129
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]



Ook op je account niet op ov-chipkaart.nl?
Daar staat geen kaart info.....
  maandag 18 januari 2010 @ 20:05:23 #298
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76981236
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Daar staat geen kaart info.....


Dat is wel zuur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76981284
ZIe bij kaartinfo wel twee reisproducten staan.. moet ik er dan maar vanuit gaan dat t goed is?? (jah ik weet t: ga nooit zomaar ergens van uit bij die Ib groep)
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_76982524
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
ZIe bij kaartinfo wel twee reisproducten staan.. moet ik er dan maar vanuit gaan dat t goed is?? (jah ik weet t: ga nooit zomaar ergens van uit bij die Ib groep)
Nee, dat zouden dan je tijdelijke producten weer moeten zijn.. Althans, dat vertelde de NS conducteur me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')