Volgens mij kan dat helemaal niet, borg terugkrijgen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben geen student (meer), heb online bij m'n reisgegevens gezien dat er geen uitcheck is vastgelegd. Volgens mij ben ik 't niet vergeten, maar dat is loze discussie. Vraag is, wat moet je doen om je 'borg' weer terug te krijgen.
Volgens mij krijg je het niet meer terug. Maar weet het niet zekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben geen student (meer), heb online bij m'n reisgegevens gezien dat er geen uitcheck is vastgelegd. Volgens mij ben ik 't niet vergeten, maar dat is loze discussie. Vraag is, wat moet je doen om je 'borg' weer terug te krijgen.
Dus dit ritje heeft me 20 euro gekost?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
Volgens mij kan dat helemaal niet, borg terugkrijgen dan.
Vraag het misschien an de infobalie bij de NS. Misschien dat zij daar meer van weten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus dit ritje heeft me 20 euro gekost?
Het traject gaat van een balieloos station naar een ander balieloos stationquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vraag het misschien an de infobalie bij de NS. Misschien dat zij daar meer van weten.
Bij Veolia geldt dat in sommige regio's al wél met de studenten ov-chipkaart gereisd kan worden, maar nog niet met andere abonnementen. In het weekend kan je ook gewoon in- en uitchecken, dan wordt vanzelf het kortingstarief in rekening gebracht. De prijs vooraf opzoeken of checken kan hier: http://www.9292ov.nl/9292ov1063.asp. Helaas staat Veolia er nog niet tussen, maar dat komt nog wel denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef lostinthis het volgende:
Ik vind het nog steeds onduidelijk hoe dat zit met die apparaten waar iets opstaat als 'kan niet gebruikt worden voor abonnementen', valt de studenten ovchipkaart daar ook onder? Want de chauffeur (Veolia) zei dat ik gewoon in/uit kon checken, dus dat heb ik gedaan doordeweeks met ovweek en er ging geen geld vanaf
Zondag had ik toch maar een strippenkaart gebruikt omdat die nog op moet, maar had ik dan ook in/uit kunnen checken en dat dan het goede kortingsbedrag eraf gaat? Ik vind het nogal onhandig dat je de prijs niet ergens kan opzoeken (voor zover ik weet)...Er waren namelijk een heleboel studenten die wel in/uitcheckte maar misschien hadden die allemaal een weekendov. Bij de trein deden ze het trouwens ook heel veel, constant gebliep op het perron :p
Ja heb ik ook steeds, bij meerdere apparaten op Rotterdam centraal geprobeerd, lekker handig als geen van die apparaten het doen, zeker als je elke keer 20 minuten in de rij moet staan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef hinse het volgende:
Ik probeerde net bij zo'n klein geel automaatje m'n OV chip bestelling op te halen, gewoon voor Week. Nadat ik op "Bestelling ophalen" drukte gebeurde er 30 sec weinig en kreeg ik de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is om de bestelling op te halen.
Iemand anders die hetzelfde had? Straks nog maar eens proberen.
Heb het nu 4 keer geprobeerd, en 4 keer deze melding.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef hinse het volgende:
Ik probeerde net bij zo'n klein geel automaatje m'n OV chip bestelling op te halen, gewoon voor Week. Nadat ik op "Bestelling ophalen" drukte gebeurde er 30 sec weinig en kreeg ik de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is om de bestelling op te halen.
Iemand anders die hetzelfde had? Straks nog maar eens proberen.
Ik krijg meestal de melding 'Bestelling ophalen mislukt'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef bear87 het volgende:
[..]
Heb het nu 4 keer geprobeerd, en 4 keer deze melding.
Klasse
Dat meen je niet, da's wel echt klote! Had je je papieren ov-kaart bij je als backup?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef frien het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in aanraking gekomen met een conducteur *spannend* die mijn ov-chipkaart controleerde. En ja hoor, op zijn schermpje kwam 'geen reisrecht' te staan... Dus ik braaf uitleggen dat hij nog niet geactiveerd is, omdat die activeringsdingen storing hebben.
Volgens hem zou er dan wat anders moeten staan (iets in de richting van tijdelijke ov-chipkaart) dus ik krijg binnekort een automatisch incasso thuis gestuurd
Vervolgens voor de reis na mijn overstap ook nog eens een kaartje voor vol tarief moeten kopen... Het openbaar vervoer is niet meer wat het geweest isKan wel huilen.
Iemand dit ook meegemaakt? Heeft de conducteur gelijk en moet ik nu een nieuwe ov-chipkaart aanvragen? Weer die hele procedure met pasfoto en kopie id enzo??? Word hier echt moe van...
Met een account op ov-chipkaart.nl kan je kijken wat voor producten er op je chipkaart staan. Dit kan ook bij sommige NS-kaartjesautomaten (in elk geval degenen met een sticker met chipkaart-instructies onder het scherm)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef frien het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in aanraking gekomen met een conducteur *spannend* die mijn ov-chipkaart controleerde. En ja hoor, op zijn schermpje kwam 'geen reisrecht' te staan... Dus ik braaf uitleggen dat hij nog niet geactiveerd is, omdat die activeringsdingen storing hebben.
Volgens hem zou er dan wat anders moeten staan (iets in de richting van tijdelijke ov-chipkaart) dus ik krijg binnekort een automatisch incasso thuis gestuurd
Vervolgens voor de reis na mijn overstap ook nog eens een kaartje voor vol tarief moeten kopen... Het openbaar vervoer is niet meer wat het geweest isKan wel huilen.
Iemand dit ook meegemaakt? Heeft de conducteur gelijk en moet ik nu een nieuwe ov-chipkaart aanvragen? Weer die hele procedure met pasfoto en kopie id enzo??? Word hier echt moe van...
waar bij ov-chipkaart.nl kan je dat zien dan? Ik heb een account gemaakt maar er staat nergens iets over reisproducten bekijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met een account op ov-chipkaart.nl kan je kijken wat voor producten er op je chipkaart staan. Dit kan ook bij sommige NS-kaartjesautomaten (in elk geval degenen met een sticker met chipkaart-instructies onder het scherm)
Juig maar niet te vroeg, ik heb de bestelling opgehaald maar die is nog steeds niet te zien (op mijn account of via een zuil)quote:
Weet ik niet, ik kan namelijk nog steeds geen account aanmakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef Negaiido het volgende:
[..]
waar bij ov-chipkaart.nl kan je dat zien dan? Ik heb een account gemaakt maar er staat nergens iets over reisproducten bekijken
-Inloggenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef Negaiido het volgende:
[..]
waar bij ov-chipkaart.nl kan je dat zien dan? Ik heb een account gemaakt maar er staat nergens iets over reisproducten bekijken
En mijn echte heb ik inmiddels al drie wekenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:37 schreef Meddo het volgende:![]()
![]()
Ik heb vandaag een tijdelijke chipkaart gekregen terwijl ik mijn echte al weer twee weken hebZal wel zijn omdat ik een tweede aanvraagformulier heb opgestuurd, wat een baggeradministratie daar
Ik ben benieuwd of ze nog een tweede echte kaart opsturen
quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Meddo het volgende:
Mijne zat vandaag eindelijk bij de post
Ik rijdt de heen- of terugweg ook wel eens bij iemand in de auto mee. Of ik neem de speciale busdienst die elke ochtend en avond door de hogeschool wordt gereden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
wat een problemen, trouwens hoe zit dat met in en uit checken in de bus? Hier is er bijvoorbeeld een studentenlijn die bij een halte vol met studenten stopt en al zijn deuren open doet, om straks niet hoeven te staan check ik daar nooit bij de achterkant van de bus in. Alle andere studenten die met mij bij de achterkant instappen doen dat ook niet, de overige studenten checken alleen aan de voorkant in.
Nu check ik in en uit als ik uit school ben wel op de terugreis. (andere bussen.) Dus dan slaat mijn ovchipkaart alleen de terugreis op. Bij de NS hoef je nog tijdelijk niet in te checken.
Maar maakt het war uit dat ik 's ochtends bij die overvolle haltes gewoon achterin de bus stap zonder in en uit te checken? Zou mij een hoop gezeur schelen.
of krijg ik bijvoorbeeld problemen met de IB Groep als ze mijn traject gegevens gaan nakijken?
Tuurlijk niet. De IB Groep kan niet eens bij die gegevens. En ook al zouden ze er wel naar kijken, is het verboden om heen niet maar terug wel met de bus te rijden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
wat een problemen, trouwens hoe zit dat met in en uit checken in de bus? Hier is er bijvoorbeeld een studentenlijn die bij een halte vol met studenten stopt en al zijn deuren open doet, om straks niet hoeven te staan check ik daar nooit bij de achterkant van de bus in. Alle andere studenten die met mij bij de achterkant instappen doen dat ook niet, de overige studenten checken alleen aan de voorkant in.
Nu check ik in en uit als ik uit school ben wel op de terugreis. (andere bussen.) Dus dan slaat mijn ovchipkaart alleen de terugreis op. Bij de NS hoef je nog tijdelijk niet in te checken.
Maar maakt het war uit dat ik 's ochtends bij die overvolle haltes gewoon achterin de bus stap zonder in en uit te checken? Zou mij een hoop gezeur schelen.
of krijg ik bijvoorbeeld problemen met de IB Groep als ze mijn traject gegevens gaan nakijken?
ah ok..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De IB Groep kan niet eens bij die gegevens. En ook al zouden ze er wel naar kijken, is het verboden om heen niet maar terug wel met de bus te rijden?
Zolang je maar zorgt dat je áls je incheckt, je ook uitcheckt is er niets aan de hand. Oh, en als je zou moet betalen moeten je natuurlijk altijd in- en en uitchecken, maar dat lijkt me logisch.
Volgens mij kun je nog tot het einde van de maand met je papieren ovkaart reizen, dus ook met korting. Stel dat je toch een boete krijgt (die kans acht ik vrij klein) kun je het altijd nog op die ene keer dat je je ov per jaar mag vergeten gooien en kun je het geld weer terug krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef cgemini21 het volgende:
Ik heb een vraagje:
Mijn aanvraag van mijn ov-chipkaart loopt nog, en heb hem dus nog niet binnen. Theoretisch heb ik dus recht op 40% reductie als ik in het weekend wil reizen.
Morgen moet ik naar Amsterdam, kan ik dan gewoon mijn kaartjes met korting kopen en mijn ouden OV laten zien, of moet ik de volle mep betalen?
Op de officiele site van de ov-chipkaart. Maak een account aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:04 schreef Sodium het volgende:Dramachipkaart. Reis regelmatig met bus en check dan netjes in (geen keuze) en als ik het niet vergeet, ook uit. Soms (lees: best vaak) lukt uitchecken niet omdat de kastjes niet goed uit kunnen lezen en op andere momenten ben ik gewoon erg lui en vergeet ik uit te checken. Omdat ik niet altijd even geduldig ben, stap ik daarom na enkele keren proberen de bus gewoon maar uit. Nu lees ik overal dat er dan toch saldo afgeschreven wordt (in de zin van negatief saldo) terwijl het in theorie natuurlijk niet mogelijk is daar ik kan bewijzen dat ik met een weekkaart op een doordeweeksedag gewoon vrij reisrecht heb. Waar kun je precies je saldo bekijken? En: in hoeverre zijn ze gerechtigd een negatief saldo op mijn kaart te zetten wanneer men 'weet' dat ik vrije reisrechten heb?
Maar er knippert tegelijk met de piep toch ook zo'n groen lampje? Dus dat gaat niet werken denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Als je in de bus instapt, en je houdt je portemonnee bij dat apparaat, dan checkt ie ook in (zonder dat je je pas eruit haalt). De chauffeur hoort zo'n piep, dus die weet dat je ingecheckt bent.
Wat ik me nu afvroeg, is er niet een apparaatje te maken die net zo'n piepgeluid maakt, zodat je die in je portomonnee kan stoppenWant de meeste lijnbussen waar je voorin bij de chauffeur moet instappen worden toch nooit gecontroleerd door inspecteurs, de enige controle is dus voorin
![]()
Bij een NS-kaartautomaat met chipkaartfunctionaliteit of bij zo'n apparaat waar je ook je studenten-OV-chipkaart kunt activeren. Het saldo dat op www.ov-chipkaart.nl onder Mijn OV-chipkaart te zien is, is vaak achterhaald; saldo wordt pas bijgewerkt als de betreffende transacties zichtbaar zijn, wat enkele dagen tot weken kan duren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:04 schreef Sodium het volgende:
Waar kun je precies je saldo bekijken?
Waarom niet? Zo worden ze gemaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef Christiaan het volgende:
Waarom hebben jullie kleurenfoto's op je chipkaart.
Als jij kunt aantonen dat je een aanvraag hebt gedaan voor een tijdelijke of definitieve chipkaart, hoef je geen problemen te verwachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nog steeds geen tijdelijke of definitieve chipkaart, maar het is dan ook nog maar 8 dagen geleden dat ik het aanvraagformulier heb op kunnen sturen.
Ik verwacht a.s. maandag trouwens problemen met het gebruik van mijn oude ov-kaart hier in Zeeuws Vlaanderen.
De laatste twee weken is me anders al meerdere keren gezegd dat ze vanaf de 17e de oude ov-kaart niet meer accepteren als vervoersbewijs.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:19 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Als jij kunt aantonen dat je een aanvraag hebt gedaan voor een tijdelijke of definitieve chipkaart, hoef je geen problemen te verwachten.
Dat is toch vanaf 1 februariquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De laatste twee weken is me anders al meerdere keren gezegd dat ze vanaf de 17e de oude ov-kaart niet meer accepteren als vervoersbewijs.
Hoe toen ik het aan? Die aanvraagbrief laten zien ofzo?
Tsja veolia....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf 1 februari?
Ja lijkt me dat die aanvraagbrief voldoende is.
In bussen van veolia heb ik nog nooit zo'n in en uitcheck ding aangetroffenquote:
quote:
Klopt, ik hoorde dat die kastjes pas in maart geinstalleerd zijn in alle bussen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
In bussen van veolia heb ik nog nooit zo'n in en uitcheck ding aangetroffen, wat dat betreft mogen ze echt niet zeuren. Daar kun je nl niet eens met zo'n ding reizen
.
Nja, das iig niet te vroegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde dat die kastjes pas in maart geinstalleerd zijn in alle bussen.
Kaartgegevensquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef maok het volgende:
[..]
-Inloggen
-Mijn OV-chipkaart (in de roze balk)
-Kaartinformatie (links onder aan de pagina onder kaartgegevens)
-Toon kaartinformatie
Jij hebt ook nog een ibg nummer er op staan, een oud OCW logo, geen watermerk en een strip op de achterkant?quote:
Ik heb hetzelfde kaartje hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:23 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een ibg nummer er op staan, een oud OCW logo, geen watermerk en een strip op de achterkant?
Zielig hoor
Ja, de mijne ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:37 schreef MaxC het volgende:
Mijne is ook zwart-wit, maar heb hem ook al een lange tijd(jaar ofzo). Misschien zijn de nieuwste kaarten wel in kleur?
Ik ook, zit eigenlijk niet te wachten op een andere kaartquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:23 schreef Meddo het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een ibg nummer er op staan, een oud OCW logo, geen watermerk en een strip op de achterkant?
Zielig hoor
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Evelien het volgende:
Kon gisteren mijn studentenreisproduct ophalen terwijl ik 'gepland' stond voor 22 januari. Jeej!![]()
Oh nee tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Evelien het volgende:
Kon gisteren mijn studentenreisproduct ophalen terwijl ik 'gepland' stond voor 22 januari. Jeej!![]()
Heheh sarcastisch? 22 januari was waarschijnlijk et begin van zijn adviesperiode. Maakt helemaal niks uit wanneer je hem ophaalt. Mijne was niet eens klaar op mijn adviesdatum maar na een teleofoontje werd hij eindelijk klaargezet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:47 schreef Meddo het volgende:
[..]
Oh nee toch![]()
Waarom wacht je niet gewoon tot de 22e.. nu schop je het hele systeem in de war
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:04 schreef Sodium het volgende:
Waar kun je precies je saldo bekijken? En: in hoeverre zijn ze gerechtigd een negatief saldo op mijn kaart te zetten wanneer men 'weet' dat ik vrije reisrechten heb?
Dank!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Op de officiele site van de ov-chipkaart. Maak een account aan.
http://www.ov-chipkaart.nl/
Helder. Dus je kunt je kaart gewoon opnieuw in die gele paal steken en dan wordt zichtbaar in hoeverre je een positief danwel negatief saldo hebt. Ga komende maandag eens proberen dan. Nou maar hopen dat het saldo nul is...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:33 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Bij een NS-kaartautomaat met chipkaartfunctionaliteit of bij zo'n apparaat waar je ook je studenten-OV-chipkaart kunt activeren. Het saldo dat op www.ov-chipkaart.nl onder Mijn OV-chipkaart te zien is, is vaak achterhaald; saldo wordt pas bijgewerkt als de betreffende transacties zichtbaar zijn, wat enkele dagen tot weken kan duren.
Hier pas in het najaar, schijntquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde dat die kastjes pas in maart geinstalleerd zijn in alle bussen.
31 januari 2010.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef jood90 het volgende:
tot wanneer is de tijdelijke studenten ov chipkaart geldig ?
het product dat er op staat tot 31 december!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef jood90 het volgende:
tot wanneer is de tijdelijke studenten ov chipkaart geldig ?
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
het product dat er op staat tot 31 december!
iemand in een vorig topic had het laten controleren bij een conducteur
het gaat over de tijdelijke kaartquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Tot 31 januari 2010 hoor. Je moet je definitieve kaart/product vóór 31 januari 2010 opzetten. Dan is je product tot 31 december 2010 geldig.
Het gaat hier niet om het tijdelijke product op de persoonlijke chipkaart van de studenten die die al hebben ontvangen, maar om de tijdelijke chipkaart van de studenten waarvan de persoonlijke chipkaart nog in aanvraag is.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
![]()
Tot 31 januari 2010 hoor. Je moet je definitieve kaart/product vóór 31 januari 2010 opzetten. Dan is je product tot 31 december 2010 geldig.
Zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Negaiido het volgende:
[..]
Heheh sarcastisch? 22 januari was waarschijnlijk et begin van zijn adviesperiode. Maakt helemaal niks uit wanneer je hem ophaalt. Mijne was niet eens klaar op mijn adviesdatum maar na een teleofoontje werd hij eindelijk klaargezet.
oh lol sorryquote:Op zondag 17 januari 2010 18:08 schreef Evelien het volgende:
[..]
Zijn?
Ik geloof niet dat alle machines op tilt zijn geslagen doordat ik mijn reisproduct eerder heb opgehaald dan geadviseerd werd.
Daar had ik echt geen genoegen mee genomen, die kaart is gewoon een geldig vervoersbewijs, officieel de enige zelfs.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef MaxC het volgende:
Ik werd vandaag in een bus geweigerd omdat ik alleen OV-chipkaart meegenomen had(met Weekend-OV) en niet mijn OV-kaart mee had
Dat heb ik ook terwijl mijne dus wel is geactiveerd is. Misschien bedoelde die conducteur wel iets anders. Misschien dat je een andere tijdelijk kaart zou moeten aanvragen (dus letterlijk een andere kaart)? Maar als ik dit lees kan dat dus al niet meer:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kaartgegevens
Kaartnaam
nvt
Kaartnummer
3528010436086***
Is alles wat ik krijg dan? Nothing more..
Het lijkt er dus op dat jij al wel een kaart hebt gekregen maar dat er nog geen reisproduct is klaar gezet, (of had je gewoon nog niet geprobeerd op de kaart te activeren?) daar zul je dus op moeten wachten (ze lopen wat achter met die reisproducten klaar te zetten als bestelling). Deze maand kun je nog met je oude ov-kaart reizen en dan mag je dus hopen dat je hem voor 1 februari alsnog kunt activeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
De laatste twee weken is me anders al meerdere keren gezegd dat ze vanaf de 17e de oude ov-kaart niet meer accepteren als vervoersbewijs.
Hoe toen ik het aan? Die aanvraagbrief laten zien ofzo?
Ja, dat zei ik ook. Het feit dat ze geen scanners hebben is toch de fout van het bedrijf? Maar ja, kan moeilijk doorlopen en gaan vechten met de chauffeur.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar had ik echt geen genoegen mee genomen, die kaart is gewoon een geldig vervoersbewijs, officieel de enige zelfs.
quote:Ruim 400.000 van de 650.000 studenten hebben hun ov-chipkaart nog niet geactiveerd. Dat meldde het Communicatie Coördinatiepunt Studenten OV-chipkaart vandaag. "Dat moet voor 1 februari gebeuren, dan is het oude vervoersbewijs niet meer geldig", aldus een woordvoerder. "Als iedereen wacht tot eind januari, ontstaan er enorme wachttijden."
Medewerkers met 'sandwichborden' gaan studenten vanaf vandaag op de belangrijkste stations wijzen op het belang van het tijdig ophalen van de chipkaart.
Mja, dat is ook zo. Wat een gedoe zeg... Je zou bijna een foldertje in je tas stoppen om alles te bewijzenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:55 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Het feit dat ze geen scanners hebben is toch de fout van het bedrijf? Maar ja, kan moeilijk doorlopen en gaan vechten met de chauffeur.
Tja, ik heb het nu al bij twee verschilende oplaadpunten geprobeerd, maar telkens staat er dat ik het reisproduct tijdelijk niet op kan halen ofzo.quote:
Dat schiet dan niet op nee...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, ik heb het nu al bij twee verschilende oplaadpunten geprobeerd, maar telkens staat er dat ik het reisproduct tijdelijk niet op kan halen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |