1. Kaart laten zien op trajecten waar de kaart nog niet is ingevoerd is voldoende, kijk op de site van je vervoerder of dat het geval is.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een paar vragen:
1. Hoe zit het met reizen met de bus in Groningen? Moet ik dan ook inchecken en uitchecken of gewoon pas laten zien? Heb nml nog helemaal geen poortjes gezien op het busstation. En hoe werkt het reizen met korting dan? Gewoon met roze strippenkaart? Ze kunnen toch helemaal niet zien of ik een weekabo of weekendabo heb als ik de pas alleen maar laat zien?
2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
Waarom heb je uberhaupt een voordeelurenabonnement als je een OV chipkaart hebt?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
2. Ik heb een voordeelurenabonnement (zo'n kaart heb ik dus). Is die nog wel geldig of moet ik dat abonnement ook overzetten naar de chipkaart?
Zoals al eerder gezegt, de korting week houdt in dat dat de korting is die bij een weekkaart hoort, dus korting in het weekendquote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Kremers het volgende:
Vage boel weer allemaal dusIk kan in Amsterdam gewoon reizen met bus en metro gelukkig. Wat ik alleen wel vreemd vind is dater twee producten opstaan:
Studenten OV-chipkaart week
Studentenkaart korting week
Waarom 2x week? Of is die tweede week een afkorting voor weekend ofzoZeer onduidelijk allemaal.....
Voordeelurenabo had ik al eerder, OV-chipkaart is pas sinds 1 januari geldigquote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt een voordeelurenabonnement als je een OV chipkaart hebt?
Oke, maar dan kan je je voordeelurenabo toch opzeggen, want dat is dan toch zonde van je geld? tenzij je dat natuurlijk ook gaat doen, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voordeelurenabo had ik al eerder, OV-chipkaart is pas sinds 1 januari geldig(ben pas weer begonnen met studeren).
1 neem je oude kaart ook mee (dus beide kaarten), anders kunnen ze nog wel eens moeilijk gaan doen (vraag me trouwens af wat mensen moeten doen die vorig jaar geen kaart hadden)quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een paar vragen:
1. Hoe zit het met reizen met de bus in Groningen? Moet ik dan ook inchecken en uitchecken of gewoon pas laten zien? Heb nml nog helemaal geen poortjes gezien op het busstation. En hoe werkt het reizen met korting dan? Gewoon met roze strippenkaart? Ze kunnen toch helemaal niet zien of ik een weekabo of weekendabo heb als ik de pas alleen maar laat zien?
Als je tijd hebt kan je Primera Rotterdam Slinge proberen, lekker rustig daar. 5 minuten lopen vanaf metrostation slinge.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Cara het volgende:
Ik woon in hoogvliet, inmiddels op ophaalpunten op Beurs op de dagen 12-1, 14-1, 15-1 en 18-1,(storing centrum, apparaat defect) Zuidplein (apparaat defect, ander punt bestaat niet meer) Spijkenisse (storing centrum, storing metro)
Ik heb al amper tijd en ik vertrek zaterdag naar Istanbul.. als ik te laat ben is het natuurlijk weer mijn schuld straks
Thanks, is dat richting dierenwinkel of de andere kant op?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt kan je Primera Rotterdam Slinge proberen, lekker rustig daar. 5 minuten lopen vanaf metrostation slinge.
paar honderd meter voorbij Rob's dierenshop inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Thanks, is dat richting dierenwinkel of de andere kant op?
Al schijnt de storing die er op dit moment is landelijk te zijn, dus het wordt sowieso weer even wachten.
HAha ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
paar honderd meter voorbij Rob's dierenshop inderdaadMaar nogmaals, als je mijn edit nog niet gelezen hebt, in Hoogvliet zitten ook 2 punten.
Oké, dat schiet niet op danquote:Op maandag 18 januari 2010 14:44 schreef Cara het volgende:
[..]
HAha ok.
Die punten zijn al een tijdje weggehaald omdat men ze niet aan de praat kreeg.
Zelfs schmink zal niet helpenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
Da's kut... Je mag de mijne wel gebruiken, maar dat lijkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |