En toch hoef ik z'n product niet.quote:foto Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
En toch ken je hem nu. Dat is toch de bedoeling van reclame?
quote:foto Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Ironhide het volgende:
Het is GVD een maand later en nog steeds de joviale Tom de Ridder-terreur op de radio (Radio 1)![]()
Ik beeld me Tom graag als volgt in:
[ afbeelding ]
waarom voor zijn neus als hij er ook in kan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef tomtomkortom het volgende:
Wij ergeren ons ook groen en geel aan Tom de Ridder, breng graag een tank met brandstof voor zijn neus tot ontploffing
quote:foto Op woensdag 17 maart 2010 15:20 schreef NoahsKwark het volgende:
Das toch die oud ajacied die nu ergens in Israel speelt?
Je had em omver moeten rijdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:40 schreef PietPossum het volgende:
tom is een klootzak. Ik fietste laatst, steekt er zo'n debiel over voor me met camarateam erbij. Dus ik zo van 'tring tring pas op!' en hij zo van 'ho sorry!' en nou hoor ik mezelf elk half uur op de radio!
3FM heeft maar 1x per uur reclamequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:11 schreef PietPossum het volgende:
yup, ook op 3fm komt-ie elk half uur wel voorbij.
Had m ook gevonden idd. Nou is de vraag 'waar moet ik m van kennen' meteen beantwoord: nergens, want tom heeft blijkbaar nog nooit iets anders gedaan dan 1 uur ingesproken over een brandstofpas. Ik had 'm echt moeten over..fietsen. Dan zal m leren, schavuit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:11 schreef Derek010 het volgende:
[..]
3FM heeft maar 1x per uur reclame![]()
Overigens, die gast heeft nog LinkedIn ook... http://nl.linkedin.com/pub/tom-de-ridder/19/934/542
Dat had je in 1 keer een hoop bonuspunten opgeleverdquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:01 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Had m ook gevonden idd. Nou is de vraag 'waar moet ik m van kennen' meteen beantwoord: nergens, want tom heeft blijkbaar nog nooit iets anders gedaan dan 1 uur ingesproken over een brandstofpas. Ik had 'm echt moeten over..fietsen. Dan zal m leren, schavuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop