quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:36 schreef zovty het volgende:druppelkut
Waar moet je naar toe vandaag?
Dam'nquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef Tacobell het volgende:
Zeiken om Tom de Ridder terwijl die gast die de voice-over bij reclames van Comedy Central doet nog steeds vrij rondloopt.
Luister en huiver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arke reclame.mpg
Ja, dat is dezelfde stem.
Kloptquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:45 schreef PietPossum het volgende:
klopt. Wel een irritante stem op zich, maar stoor me vooral aan tom de ridder omdat-ie doet alsof iedereen m moet kennen!
Komt een man bij Tom, zegt Tom ruim je de troep wel zelf ff opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt
Hee Tom, ik kom zo bij je
ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Komt een man bij Tom, zegt Tom ruim je de troep wel zelf ff op![]()
Frank Lammers met zn bescheten kutstemquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef Tacobell het volgende:
Zeiken om Tom de Ridder terwijl die gast die de voice-over bij reclames van Comedy Central doet nog steeds vrij rondloopt.
Luister en huiver.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Arke reclame.mpg
Ja, dat is dezelfde stem.
Euhm lijkt mij logischquote:foto Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef flexster het volgende:
en wat de fuck boeit het nou wat hij in zijn koffie wilthoezo moet dat in die reclame
En toch ken je hem nu. Dat is toch de bedoeling van reclame?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef Nemain het volgende:
Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af hé. Hij zegt wel: 'Ik ben het, Tom de Ridder van MKB brandstof.' Elke keer denk ik: wie? Hoezo moet ik jou kennen? Wat doe jij dan binnen MKB brandstof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop