abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 15:31:57 #101
5428 crew  miss_sly
pi_76600946
FTA, wat een grote knul
Gefeliciteerd met zijn halfjaardag en tot over 11 dagen in het andere topic
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76601007
oh ja, je moet in dit topic natuurlijk de halfjaardag in de gaten houden
pi_76601389
Erg he bar? Hij is ineens zo groot geworden en wil ineens alles zelf doen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:12:58 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76602244
Dat alles zelf doen is hier nu al aan bod... waar blijft de tijd....

Maar Senna is ook al snel weer een half jaar.... zo ben je zwanger en zo is je baby alweer bijna toe aan hapjes enzo....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:13:17 #105
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_76602261
FTA gaat alweer naar het volgende topic (gaat wel snel, zeg...)

_Bar_ achteruit kruipen deed mijn neefje ook!!!! Zo grappig om te zien... Geweldig hè dat ze opeens alles zelf willen en kunnen zo snel...

hier is het trouwens snowy snowy
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_76602748
FTA tot in het volgende topic over een maand of 3

Hier gaat het al een stuk beter met Jamie, het slijm komt los. Als hij hoest dan komt er soms wat klodders mee Ben zo blij dat hij opknappende heen is.... dan kan ik maandag met een gerust hart voor het eerst weer aan het werk. Heb net foto's laten afdrukken bij de fotograaf... kon niet kiezen welke er op mn bureau komt, dus heb maar een fotoding gehaald waar er meerdere inkunnen. En anders staat de hele serie nog op mn laptop
pi_76603171
FTA gefeliciteerd met de verhaalfjaardag van je kleine grote man! wat gaat het snel zeg! En wat wordt hij groot

Lieve allemaal dankjewel voor de lieve woorden en tsja het is ook gewoon zo, ik moet gewoon maar afwachten en als het oordeel helm luidt dan moet ik me daar ook maar gewoon in schikken waarschijnlijk. ik had al een soort schrikbeeld in mn hoofd van een huilende 25jarige dochter in haar trouwjurk die riep dat ze haar haar zo graag mooi op wilde steken maar dat ging niet want ze had zo'n scheef hoofd muh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:51:10 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76603389
och Huupje toch... jouw Amelie wordt en is een hartstikke mooie meid!
die enorme bos haar en die mooie blauwe kijkers.. wie smelt daar nou niet van...
(ik dus wel...)
Het komt helemaal goed hoor.

en FTA; alweer een half jaar! wat gaat dat snel!!!
tot over 5 maanden haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:03:53 #109
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76603879
Huup.. mijn oudste had een scheef hoofdje en niet zo'n klein beetje scheef (ik kon wel janken toen het op zijn ergst was)... en helmpjes deden ze niet in die tijd... ik hoorde er pas over toen ze een jaar of twee was en toen was het te laat. Maar zelfs zonder helm is het goed gekomen... ze is nu bijna 14 en je voelt het nog heel licht, maar ziet er niks meer van... haar mooi opsteken lukt prima
pi_76604212
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef Tan het volgende:
Huup.. mijn oudste had een scheef hoofdje en niet zo'n klein beetje scheef (ik kon wel janken toen het op zijn ergst was)... en helmpjes deden ze niet in die tijd... ik hoorde er pas over toen ze een jaar of twee was en toen was het te laat. Maar zelfs zonder helm is het goed gekomen... ze is nu bijna 14 en je voelt het nog heel licht, maar ziet er niks meer van... haar mooi opsteken lukt prima

dankjewel. ik moet er gewoon van slikken

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76604240
trouwens... on a different note. de batterijen in onze mobile waren vanmorgen op, jeeumig wat vals ineens haha dus nu zitten er nieuwe in maar hij gaat ineens keihard hahaha en die motor lijkt ineens wel vet veel geluid te maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:28:40 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76608785
spugen jullie kindjes ook zo veel als je ze bij je op schoot hebt?
pi_76609823
Bar, die van ons spuugt altijd veel, of ze nou op schoot zit/ligt/hangt of in de box of in bed of waar dan ook. Net ook weer een ware explosie na de fles waarbij manlief en de muur helemaal onder de melk zaten.... Ik ga maandag hier wel het cb effe bellen voor de zekerheid en advies, want ik vind het wel heftig voor een uk van nog geen 3 weken oud.

Hihi, wij gingen vandaag ff de stad in en Minke ging ook mee in de maxicosi. Wij haar extra dik ingepakt want het was zo koud... Komen we later thuis, is het kind helemaal klam van het zweet en de warmte. Volgende keer maar wat minder warm aankleden...

huup voor jou en amelie hoor! Komt echt goed hoor meid, echt!

Oh en ik ben helemaal blij met de draagzak die we vanmiddag hebben gekocht, kan ik lekker met mijn meisje gaan wandelen! En morgen gezellig naar mijn stiefzus, kijken naar mijn nieuwe nichtje (3,5 uur jonger dan Minke)... Spannend!
pi_76609997
Wat lastig Lijnloos dat Minke zoveel spuugt. En je nichtje wat lijkt me dat bijzonder!!
Wat voor draagzak heb je gekocht? *nieuwsgierig*
Wij hadden dat vanmiddag ook hoor in de Ikea, pff. Ik had express Amélie's jasje niet dichtgedaan en haar voetenzak opengelaten en de dek van de wandelwagen er niet op gedaan. Zonder dat k het doorhad had mn lief de dek er wel op gedaan en bij de kassa zegt hij echt: "och kijk nou, ze heeft van die rooie wangetjes "
echt omg ze was vúúrrood, en helemaal klam ook idd en ze voelde bloedheet in dr nek
haha mn lief had daar helemaal niet bij stilgestaan dat ze het dan zo warm zou hebben.

Bar lastig, Amélie spuugt eigenlijk nauwelijks (*afkloppen, iets met fokwet. )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:03:07 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76610046
lijnloos roy spuugt ook veel, maar door jbpm ging het beter.
maar vandaag is het echt erg vind ik.
vooral als hij zit.
pi_76611117
Hmm, das wel gek bar, dat ie dat ineens zoveel doet. Zeker met zitten klinkt niet logisch (althans aangezien het meer rechtop zetten ipv liggen beter zou zijn)... Hoop dat het een eenmalig iets is voor Roy.

ik had idd ook al iets gelezen over jpbm maar wilde dat eerst ook even overleggen met het cb, maar das meer voor mijn eigen geruststelling. Maar als ze dat niet goed vinden doe ik het misschien alsnog wel hoor

ja, ik vind het ook heel bijzonder dat we de 2 meiden gewoon op dezelfde dag hebben gekregen. Mijn ouders vinden het ook wel heel raar, hun eerste 2 kleindochters allebei op dezelfde dag geboren... Na al tegelijk zwanger met slechts 5 dagen verschil in uitgerekende datum.
Oh en de draagzak: heb een baby Björn buikdrager type active gehaald. Had die bij een meid van de hockey in actie gezien en dat zag er zo fijn en stevig uit dat ik daarvoor ben gegaan. Plus een kortingsbon scheelde het ook weer. Van mijn schoonmoeder ook meteen bijhorende winterzak voor erover gekregen.

Hihi huup, dat je lief dat niet door had, sorry maar ik moest een beetje lachen... bij Ikea is het meestal ook wel warm zat. Wat zal ze het warm hebben gehad...
pi_76611721
Ja nou lach maar ik kreeg het er acuut spaans benauwd van haha. Nee hoor ik moest ook lachen, vooral omdat hij zo vertedert riep van ohw ze heeft rode wangetjes kiektan <3 Maar hij liep dus achter de wagen dus ik had er zelf niet zo'n goed zicht op.

Kan me voorstellen dat het voor je ouders helemaal bijzonder is dat wordt wat met verjaardagen later

Fijn dat je zo blij bent met je draagzak, en Minke zal er in elk geval warm bijzitten! Ik vind het zo knus, je kindje dicht bij je ondanks dat ik zelf niet zo'n Baby Bjorn fan ben, maar das een persoonlijke keuze
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76612170
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
(*afkloppen, iets met fokwet. )
oh, is dat het

zei vanochtend iets over makkelijk en zelden huilen enzo
pi_76612215
haha, je lief vertederd over haar wangen en jullie meisje aan de kook
pi_76612251
Oh Lily...

Tja die draagzak puur genomen op wat ik zag bij die meid(en) van de hockey hoor... zag er zo fijn en relaxt uit. Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet heel veel verder heb gekeken, dus ik hoop dat dit gewoon erg goed gaat. En ik vind het inderdaad ook heerlijk knus met je kleine kindje dit tegen je aan. heerlijk!
pi_76612257
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef lily het volgende:

[..]

oh, is dat het

zei vanochtend iets over makkelijk en zelden huilen enzo
Jup, uitermate gevaarlijk die fokwet. Daar moet je echt rekening mee houden als je hier iets post

En ja nou erg hè? hahaha ik had nog een foto gemaakt van dr overhitte koppie, even kijken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76612428
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Lily...

Tja die draagzak puur genomen op wat ik zag bij die meid(en) van de hockey hoor... zag er zo fijn en relaxt uit. Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet heel veel verder heb gekeken, dus ik hoop dat dit gewoon erg goed gaat. En ik vind het inderdaad ook heerlijk knus met je kleine kindje dit tegen je aan. heerlijk!
ja heerlijk knuffelig

hier, rode wangen
het komt niet eens zo goed naar voren zo, het was zo mogelijk nog vuriger maarja, eerst t kind maar ff uitgepakt voordat ik de foto nam... leek me wel zo kindvriendelijk

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:14:00 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76612435
hmmm volgens mij is roy gewoon niet helemaal lekker.
net spuugde hij de laatste fles helemaal er terug uit.
en hij voelt ook iets warm.
pi_76612452
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm volgens mij is roy gewoon niet helemaal lekker.
net spuugde hij de laatste fles helemaal er terug uit.
en hij voelt ook iets warm.
Ahw wat sneu heb je al getempt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:17:54 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76612574
ja maar het scheel maar iets met normaal.

maar ook huileriger
pi_76612723
Vervelend. Beterschap voor je menneke.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 21:54:37 #127
5428 crew  miss_sly
pi_76613863
lily, wat naar

Bar, misschien gewoon even niet fijn in zijn velletje. hopelijk over na een nachtje slapen

Lijnloos, dragen is ook heerlijk en mocht de BB je toch niet helemaal bevallen, kun je ook hier op Fok eens in het draagdoek topic kijken. Er is nog heel veel meer mogelijk

huup, dat zijn erg rode wangetje arme Améliefje
pi_76614192
Miss ik wou je pm-en maar je inbox in vol.
Laatst in het draagdoektopic had jij toch zo'n lijstje voor het kdv met vergelijking van BB en draagdoek?
Mag ik die van je?

Bar, wat sneu voor Roy, hopelijk brengt morgen een betere dag....
Er gaat ook weer genoeg rond....hopelijk wordt hij niet ziek...

Huup, naar dat je je zo'n zorgen maakt, het is bijna maandag, hopelijk kunnen ze je dan een beetje geruststellen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76614351
Ik ben er weer eens, nog even in dit topic. Over 3 dagen is Thijs een kleine grote baby.

Tussen Kerst en oud en nieuw heeft Thijs 2 tanden gekregen (en de derde is er bijna) (zie kinderfototopic) en de zesde ziekte gehad. Arm kind, hoge koorts en vlekjes.... Maarja, eigenlijk arme mama want Thijs had er weinig last van.

Hij wordt groot, onze kleine man... Hij kan al aardig overweg met stukjes in zijn eten, en is altijd vrolijk.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 22:20:04 #130
5428 crew  miss_sly
pi_76614703
McLaura, Thijs al bijna een half jaar grote knul!
En dat betekent dat Senna het ook bijna is...een half jaar dan he, geen grote knul

Karin, ik weet niet of dit de precieze site is, maar hier staan wel dezelfde argumenten
http://forum.zappybaby.be/viewtopic.php?f=23&t=239221

Op borstvoeding.com staat ook een artikel over waarom dragen in een doek goed is:
http://www.borstvoeding.c(...)zig/draagdoeken.html
pi_76614771
Ja, Senna is ook bijna een half jaar, en een grote meid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:36:31 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76615276
Het gaat serieus echt snel... Thijs ook alweer bijna een half jaar

Waar zijn onze kleine babies?

Roy ligt nu rustig in zijn bedje te slapen.
Valt denk ik allemaal wel mee.
Peter blijft zowiezo wat langer op om Roy in de gaten te houden
pi_76615519
Dag dames! Ik had met net ook weer vergist in hoe warm een voetenzak van de mc wel niet is. Na drie kwartier in de auto in de mc met een voetenzak die ik wel een beetje had opengeritst, kwam ie er toch weer bezweet uit. En dan had ie alleen een romper en een vestje aan. Driekus is verkouden en rochelt, was ook niet zo in zijn hum vandaag, arm manneke. Veel meer dan neusspray en luuf kun je niet doen he of geven jullie in zo'n geval ook paracetamol als ze geen koorts hebben?

Lijnloos, las ik nou dat Minke met best wel wat kracht spuugt? ik meen dat gelezen te hebben, maar ik weet het niet zeker, stomme zwangerschapshormonen Wat als dat zo is, zou ik dat wel even melden bij het cb.
Huup, het komt vast helemaal goed met je meisje, met of zonder helm. Lijkt me vooral zo lastig dat je geen zekerheid hebt.
FTA tot snel!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:47:43 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76615586
Mc Laura ik zat net even in het fototopic te kijken, wat ik Thijs lang zeg, mooie knul heb je
pi_76616226
Thijs alweer een half jaar! Een echte kleine grote baby... En wat een gedoe allemaal de laatste tijd, zo wordt opgroeien nog een zware taak hoor! voor jullie allebei en tot over een paar maanden in het volgende topic.

Bar, wat naar dat Roy zo ziekig is... Dat hij er weer zo van moet spugen en zelfs een hele fles is wel sneu..
pi_76616262
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:47 schreef _Bar_ het volgende:
Mc Laura ik zat net even in het fototopic te kijken, wat ik Thijs lang zeg, mooie knul heb je
71 cm en 8230 gram.... reusje!
pi_76616327
Mef, het komt er inderdaad af en toe heel hard uit... Een meter ver redt ze inmiddels makkelijk. Dat is ook de grootste reden dat ik maandag het cb wil bellen om het te bespreken. Vind het er ook zo zielig uit zien, komt ook uit haar neus spuiten
pi_76616436
Dat klinkt als reflux.... is dat al vastgesteld Lijnloos?

Dit staat er nu wel lomp, realiseer ik me, maar bel idd het CB of de huisarts en vraag een verwijzing naar de kinderarts. Ik ken meerdere refluxgevallen, en het 'afstandspugen' is het hoofdkenmerk. De kinderarts kan haar (en jou) hiermee helpen.
pi_76617012
Ja, nou, ik heb al wel wat gegoogled nadat er tegen vlindur het een en ander over reflux werd genoemd, maar ik wil daar niet meteen op blindstaren maar hou het wel als optie in gedachte... Hoop wel dat het cb of anders de huisarts er serieus naar kan kijken of mee omgaan voor als het toch wel reflux blijkt te zijn. Hoop natuurlijk van niet en dat dit slechts een gekke fase is of zo, maar ze is nog pas 2,5 week oud, het kleine ding.
pi_76617182
Lijnloos, zonder je bang te willen maken, maar mijn man had een pyloris spasme (= spasme van de sluitspier van de maag) en dan ga je dus projectiel braken, het record stond bij hem ver boven de meter. Het begint vrij snel na de geboorte en wordt steeds erger. Het is bij hem met een operatie verholpen. Dat echt ver spugen heet dus projectiel braken. Geen idee of dat ook bij reflux voorkomt, maar ik meen dat die kindjes alleen gewoon spugen. Het er verder geen ervaring mee, maar er zitten er hier genoeg die wel kindjes met reflux hebben. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76617224
Nou, mede door de leeftijd klinkt het mij wel erg Reflux in de oren hoor! Ik denk dat de kinderarts er het beste even naar kan kijken. Ik ben met Thijs zijn (verborgen, niet enorm spugen maar wel zuur) reflux ook bij de kinderarts geweest.
pi_76617235
Mef : projectielspiugen hoort idd bij reflux.
  zondag 10 januari 2010 @ 06:13:18 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76623436
ooo Lijnloos; want sneu dat Minke zo spuugt... en wat de dames hier al zeggen; ik zal dat inderdaad wel ff ergens aankaarten... better save dan sorry...

@Bar; hoe is het nu met je kleine man? is het een beetje meegevallen vanacht?

@mefke: ik heb ook zo'n MC-voetenzak; maar zal je bericht in gedachten houden; vooral als ik wat langere ritjes in de auto ga maken.. dan toch maar ff openslaan de volgende keer.

Jeetje Senna & Thijs al bijna een half jaar! wat gaat dat hard...

Amelie zo lekker warm ingepakt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 10 januari 2010 @ 08:01:47 #144
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623581
Roep aub niet al te snel dat het Reflux is.
Niet dat het niet van mij mag hoor.
Hier dus ook een enorme spuger, en toen ik nog bv gaf was het nog veel erger, toen hield Roy werkelijk niets binnen, en werd het zoals Lijnloos ook al aangaf, projectielspugen.
Aangegeven bij het cb die spraken ook wel al over reflux, moesten het nog even aanzien.
Beter werd het niet, het leek juist erger te worden.
Dus nu maar keer opgebeld, moesten maar een afspraak maken met de ha.
Dat gedaan, daar kregen we nog geen stempel reflux, maar wel zantac mee naar huis vanwege het zuurbranden door de lichtontstoken slokdarm van Roy.
Nou dat werd geen s6, Roy werd er niet vrolijk van, en wij ook niet, en hij kreeg er krampen bij.
Affijn na overleg besloten hier stoppen we mee.
Op aanraden van het cb borsten afkolven en dat met de fles geven,
dat hielp in zoverre het spugen werd iets minder, maar bleek van korte duur.
Na lang aanmodderen en proberen, besloten de bv te staken en over te stappen op fv.
en dat in combinatie met jbpm en dat gaat goed eindelijk.
hij spuugt nog steeds veel, maar niet meer projectiel.
en ondertussen alweer bijna 3 maand dat Roy Nexium krijgt voor de slokdarm en het zuurbranden.
maar of dat nu ons wondermiddel is, geen ideeheel eerlijk denk ik van niet
Maar hier ondanks het projectielspugen en weinig binnen houden en ontstoken slokdarm enzo nooit echt de sticker gekregen met reflux.
En het spugen is nooit opgehouden, wel stukken minder, en gisteren natuurlijk vooral als Roy rechtop zat kwam de meeste voeding er weer terug uit, en dan de laatste fles die volledig terug kwam

BJ ik zelf heb Roy niet gehoord vannacht, heb geslapen als een blok, en het is nu 8 uur en hoor hem nu brabbelen over de babyfoon dus volgens mij is het wel goed gegaan hoor.
zo maar eens kijken wat de eerste voeding weer met hem doet.
pi_76623912
ff wat minder online, computer is weg voor reparatie... hoop snel weer online te zijn...
Fake it till you make it...
pi_76623965
Bar, ik snap je terughoudendheid heel goed en dat er misschien geen wondermiddel is, maar vind het nu zo sneu voor haar... Dat spugen en kokhalzen na de flesjes... Maar ik wacht morgen het advies van cb wel af, misschien dat het niks is en dat zij een gouden tip hebben

Ben trouwens wel redelijk gaar... Van half 2 tot half 6 geslapen en daarna eigenlijk niet of nauwelijks meer (heel fijn ook als je man vervolgens gaat snoozen ipv er meteen uit omdat hij zonodig naar de kerk moet, sorry dit is niet beledigend bedoeld)... En nu dus net weer een (half) flesje gedaan en mevrouw slaapt bijna. Twijfel of ik er dan nu toch maar uit ga (over 1,5 uur bezoek) of dat ik nog ff probeer een uiltje te knappen.
pi_76623981
Nou, en ik vind dat een cb of huisarts geen reflux kan en mag vaststellen, dat kan namelijk alleen zeker worden vastgesteld dmv een slikfoto en door de kinderarts.
  zondag 10 januari 2010 @ 10:14:54 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76624281
dat begrijp ik mclaura, maar dan vind ik op zijn minst dat je als ouders dan wel redelijk snel doorgestuurd mag worden naar een kinderarts. aangezien we continu duidelijk aangegeven hebben wat er speelde, en Roy menigmaal liet zien hoe hij spuugde.
maar nee, we moesten het eerst op deze mannieren doen (zantac en nu dat nexium)
persoonlijk maar dat ben ik, laten ze ons gewoon lopen, en het is dat papa er anders in staat, want anders was er al lang door een kinderarts naar Roy gekeken.

Maar buiten dat

Roy is nog steeds dus spuugerig, meer als doorgaans (ondanks 3 scheppen jpbm door de voeding)
en hij heeft vuurrode wangen, opzich een schattig gezicht
Verder is hij wel gewoon vrolijk allert en druk
had al gevoeld of het misschien tandjes zijn, maar dat is niet het geval van wat ik kon voelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door _Bar_ op 10-01-2010 10:21:04 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 11:02:13 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76625056
Goedemorgen! Hoop dat jullie allemaal een fijne zondag aan het hebben zijn!

Lily, hoest nu met de kleine?

Minke, arme meid! Lijkt me heel naar Lijnloos, ik hoop voor jullie dat er iets aan kan gebeuren

McLaura, mijn hemel, wat gaat dat hard! Thijs alweer bijna een half jaar oud!

Huup! Ocharme, wat naar dat je je zo rot voelt of voelde Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben, je wil toch gewoon het beste voor je kind.. Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor! Het komt vast wel goed met die beauty van jou Ow, en thnx voor de mail, er is een heel hip paar Oxxy-slofjes én een Sophie onderweg naar hier nu

Wij zijn gisteren lekker wezen winkelen met Stef, hij heeft een heel hip koekiemonstershirt gekregen Daarna zijn kleding even opnieuw uitgezocht en ik kan met recht zeggen: waarom heb ik er in vrédesnaam nog iets bijgekocht? Mijn hemel, we hebben echt véél in maat 62 en 68! Nouja, als je kind er maar hip bijligt enzo De afgelopen dagen huilen en drinken bleken sinds gisteren toch een beetje regeldagen te zijn geweest, en ik maar denken dat ik niet genoeg melk meer had, kolfopbrengst was achteruit gegierd en hij bleef maar komen.. Maar nu zit hij dus ineens op flessen van 150 cc en met kolven haal ik ook ineens >110 cc per borst. Ben ik wel blij mee, toen ik las dat Evie ook al aan de 130 cc zat vond ik Stef al zo weinig drinken (zeker omdat hij al doorslaapt ook). Ik dnk dat hij een regelmoment achterliep dat hij nu heeft ingehaald
3!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:03:38 #150
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76625075
Ooww, en FTA, gedag alweer! Veel plezier bij de grote baby's!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')