Roep aub niet al te snel dat het Reflux is.
Niet dat het niet van mij mag hoor.
Hier dus ook een enorme spuger, en toen ik nog bv gaf was het nog veel erger, toen hield Roy werkelijk niets binnen, en werd het zoals Lijnloos ook al aangaf, projectielspugen.
Aangegeven bij het cb die spraken ook wel al over reflux, moesten het nog even aanzien.
Beter werd het niet, het leek juist erger te worden.
Dus nu maar keer opgebeld, moesten maar een afspraak maken met de ha.
Dat gedaan, daar kregen we nog geen stempel reflux, maar wel zantac mee naar huis vanwege het zuurbranden door de lichtontstoken slokdarm van Roy.
Nou dat werd geen s6, Roy werd er niet vrolijk van, en wij ook niet, en hij kreeg er krampen bij.
Affijn na overleg besloten hier stoppen we mee.
Op aanraden van het cb borsten afkolven en dat met de fles geven,
dat hielp in zoverre het spugen werd iets minder, maar bleek van korte duur.
Na lang aanmodderen en proberen, besloten de bv te staken en over te stappen op fv.
en dat in combinatie met jbpm en dat gaat goed eindelijk.
hij spuugt nog steeds veel, maar niet meer projectiel.
en ondertussen alweer bijna 3 maand dat Roy Nexium krijgt voor de slokdarm en het zuurbranden.
maar of dat nu ons wondermiddel is, geen idee
heel eerlijk denk ik van nietMaar hier ondanks het projectielspugen en weinig binnen houden en ontstoken slokdarm enzo nooit echt de sticker gekregen met reflux.
En het spugen is nooit opgehouden, wel stukken minder, en gisteren natuurlijk vooral als Roy rechtop zat kwam de meeste voeding er weer terug uit, en dan de laatste fles die volledig terug kwam
BJ ik zelf heb Roy niet gehoord vannacht, heb geslapen als een blok, en het is nu 8 uur en hoor hem nu brabbelen over de babyfoon dus volgens mij is het wel goed gegaan hoor.
zo maar eens kijken wat de eerste voeding weer met hem doet.