Je CPU springt dus naar 100% als ik het goed begrijp? Daarnaast, welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:37 schreef Gijs_ het volgende:
Nu we het toch offtopic over pc's / laptops hebben. Mijn cpu loopt de laatste tijd helemaal vol wanneer ik enkel m'n browser open heb en dan vooral bij flashtoepassingen, een simpel flashspelletje draait als quake 2 op een 486.
Toch niet helemaal normaal lijkt mij voor een 1,9 Ghz dual core met 3 GB werkgeheugenIemand een mogelijke verklaring?
kan ik inkomen, maar een speler met een hoge SH kan je ook helpen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope... mijn beste tot nu toe had redelijk.... voor mij zijn de andere stats altijd belangrijker geweest eigenlijk... SH is een leuke aanvulling
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
M'n laptop moet definitief worden gemaakt of vervangen
Sterkte ermee. Je hebt wel alles kunnen back-uppen nog?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Ga ik morgenochtend even doen, dmv weer een nieuwe win7 install...daarmee moet t wel lukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Je hebt wel alles kunnen back-uppen nog?
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Ja, de CPU springt idd gelijk naar 100% en wordt poeptraag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je CPU springt dus naar 100% als ik het goed begrijp? Daarnaast, welke browser gebruik je?
Een mogelijke oplossing, de browser opnieuw installeren, en de flashapplicatie eerst de-installeren en dan opnieuw downloaden bij adobe.
Zolang je de schijf niet formatteert moet dat inderdaad lukken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend even doen, dmv weer een nieuwe win7 install...daarmee moet t wel lukken
Heb 3 partities, op eentje staat mn data, op eentje windows7 en op eentje vista. Dat moet wel lukken, denk ik zomaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je de schijf niet formatteert moet dat inderdaad lukken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
Auch..... Gecondoleerd....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Flappekz het volgende:
De afschrijving van oude spelers is minder dan van jonge spelers. En dan heb ik het over spelers die niet getraind worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef RemCOW het volgende:
Nou je moet het zo zien. Elk punt hoger van scoren verzorgt een stijging van je spitsen van +0.24 en +0.08 voor de vleugels, elk punt van passen zo rond de +0.08/0.09 voor spitsen/+0.04 voor vleugels en de skill vleugel voor +0.06 voor de vleugels. Heeft een speler meer ervaring zijn de cijfers iets hoger.
Zodoende is een Formidabel spits met goed passen al ietsje beter dan een Briljant spits met waardeloos passen.
Hoe ouder de speler, hoe sneller de transferprijs zakt. Dat is voordelig bij het kopen, maar in mijn ogen vooral nadelig bij het verkopen als je de speler meerdere jaren houdt. Ik zou daarom niet een speler kopen ouder dan 24 jaar als je verwacht deze speler over 3 jaar te verkopen.
Hm, over welke leeftijd heb jij het? Het verschilt ook wel een beetje. Ik koop het liefste spelers nu rond de 22 jaar en verkoop ze op hun 25e. Ik heb geen ervaring met spelers ouder dan 28, dus zou best kunnen dat de afschrijving dan niet zo enorm is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De afschrijving van oude spelers is minder dan van jonge spelers. En dan heb ik het over spelers die niet getraind worden.
Ik koop ze met 27 en verkoop ze met 30 of 31.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hm, over welke leeftijd heb jij het? Het verschilt ook wel een beetje. Ik koop het liefste spelers nu rond de 22 jaar en verkoop ze op hun 25e. Ik heb geen ervaring met spelers ouder dan 28, dus zou best kunnen dat de afschrijving dan niet zo enorm is.
Het maken van doelpunten is niet afhankelijk van 1 speler, maar van je totale team. Alleen heeft degene met het meeste scoren de meeste kans om het gemaakte doelpunt op zijn naam te mogen schrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Dynia het volgende:
Ik wilde eigenlijk een wat oudere geslepen spits kopen om wat doelpunten te maken...Ik verwacht niet dat ik hem dan met winst verkoop ofzo....De goede spitsen van rond de 25 zijn even niet te betalen...maar als ik het goed begrijp is het ook niet echt slim om een oude super ervaren spits van 32+ te kopen?
Dat ligt weer aan de ervaring van die 31 jarige. Maar normaal gesproken wordt je aanval inderdaad een stuk beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef Dynia het volgende:
Dat begrijp ik. Maar ik neem aan dat de kans op een doelpunt maken op zich wel toe zal namen naarmate de ratings van de aanval hoger zijn? Dus in het geheel word het team dan ook beter. Alleen vroeg ik me af of de ratings van de aanval sneller omhoog gaan met een oudere ervaren speler, dan met een jonge hond. En is dan de belangrijkste bijstat passing?
Mijn aanval is nu +/- 40 hatstats (als ik het goed zie..) mijn verdediging en middenveld zit ergens in de 80..dus als ik nu 1 aanvaller vervang (31 jarige met uitstekend scoren, verder niks) door een aanvaller met wonderbaarlijk scoren / goed passen moeten die stats toch aardig omhoog gaan van de aanval of gaat dat zo snel niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |