Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef Maitje het volgende:
Ik begrijp dat ik hier niet wijzer wordt....
Jammer, als ik opmerkingen moet hebben "je kunt geen nederlands" of je wordt "toekomstig moordernaar" begrijp ik dat het niveau erg laag is.
Precies .. wat wil je precies want dat kan ik er nog niet uithalen ..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?
Je solliciteert inderdaad op een functie en als nu alleen luchtmobiel nog open is en je daar niet naar toe wil, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen en zal je moeten wachten tot er weer een functie vrij komt. Aangezien het ontzettend druk is met sollicitaties(vooral Landmacht) kan het wel één jaar of meer duren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik wil heel graag medische kant op. Alleen wil ik niet bij de luchtmobiel. Op dit moment is dit het enige nog open voor sollicitatie. Aangezien ik dat dus niet wil, kan ik nu niet solliciteren.
Mijn vorige opleiding was niveau dierverzorging en ben nu nog bezig met niveau 4 paraveterinair, dat zijn 2 totaal verschillende opleiding en hebben dus niets met defensie te maken.
Open solliciteren kan dus niet (na wat ik gehoord heb). Dus ik vroeg mij af of iemand misschien wist dat je niet eerst gewoon een amo kon doen of kms en dan pas een keuze maken of dat je eventueel ergens geplaatst wordt.
Thnx!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef Bartuc het volgende:
[..]
Je solliciteert inderdaad op een functie en als nu alleen luchtmobiel nog open is en je daar niet naar toe wil, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen en zal je moeten wachten tot er weer een functie vrij komt. Aangezien het ontzettend druk is met sollicitaties(vooral Landmacht) kan het wel één jaar of meer duren.
Bel of mail ook regelmatig met de mensen daar bij het sollicitatiebureau naar de huidige stand van zaken.
Eigen initiatief word binnen Defensie zeker gewaardeerd.
Deze functie is beschikbaar en geschikt voor MBO niveau 4.
http://solliciteren.werkenbijdelandmacht.nl/vac/bb/?p=functie&f=151
Zonde van de tijd bestaat niet als je dingen leert, andere dingen ontdekt die je nooit gedaan zou hebben en groeit als persoon. Dus dat ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:52 schreef Maitje het volgende:
Dat kan idd ook nog. Maar vind dat in feite zonde van de tijd. Maar idd is een goeie.
als je de medische kant op wil dan neem ik aan dat je verpleegkundige wilt worden? Dan kun je toch soliciteren naar een AMV functie? En die zijn er echt wel en niet alleen bij luchtmobiel. Gelukkig heeft defensie maar enkele duizenden open functies.... Ik weet niet of je al bij een banenwinkel geweest bent? Zal wss wel en daar zullen ze je vast een kontverhaa verteld hebben over hoe vol eea zit. Dit doen ze alleen maar omdat bepaalde functies voorrang hebben en dus proberen ze iedereen die kant op te lullen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik wil heel graag medische kant op. Alleen wil ik niet bij de luchtmobiel. Op dit moment is dit het enige nog open voor sollicitatie. Aangezien ik dat dus niet wil, kan ik nu niet solliciteren.
Mijn vorige opleiding was niveau dierverzorging en ben nu nog bezig met niveau 4 paraveterinair, dat zijn 2 totaal verschillende opleiding en hebben dus niets met defensie te maken.
Open solliciteren kan dus niet (na wat ik gehoord heb). Dus ik vroeg mij af of iemand misschien wist dat je niet eerst gewoon een amo kon doen of kms en dan pas een keuze maken of dat je eventueel ergens geplaatst wordt.
Waar....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zonde van de tijd bestaat niet als je dingen leert, andere dingen ontdekt die je nooit gedaan zou hebben en groeit als persoon. Dus dat ben ik niet met je eens.
Nee, ben niet bij vacaturebank geweest, doe graag zelf zoeken dus ben gewoon bij werkenbijdelandmacht.nl wezen kijken. Maar goed, ik ga het zeker uitzoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
als je de medische kant op wil dan neem ik aan dat je verpleegkundige wilt worden? Dan kun je toch soliciteren naar een AMV functie? En die zijn er echt wel en niet alleen bij luchtmobiel. Gelukkig heeft defensie maar enkele duizenden open functies.... Ik weet niet of je al bij een banenwinkel geweest bent? Zal wss wel en daar zullen ze je vast een kontverhaa verteld hebben over hoe vol eea zit. Dit doen ze alleen maar omdat bepaalde functies voorrang hebben en dus proberen ze iedereen die kant op te lullen.
edit:
ik weet zeker dat er nog medische functies zijn, ik heb toevallig gisteren nog in de vacaturebank zitten kijken(op t intranet)
Hebben ze die niet allemaal al gesloten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:00 schreef Bouke-p het volgende:
Ik weet niet of je al bij een banenwinkel geweest bent?
Ja, dat doet ie nu toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik zou iets zoeken waarbij je niet hoeft te typen en goede spelling niet noodzakelijk is![]()
Jij kan nie bij de vacature bank, dat is alleen voor defensie personeel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:17 schreef Maitje het volgende:
Nee, ben niet bij vacaturebank geweest, doe graag zelf zoeken dus ben gewoon bij werkenbijdelandmacht.nl wezen kijken. Maar goed, ik ga het zeker uitzoeken.
Thnx!
Jee, zo mannelijk zie ik er toch niet uit?quote:
Ja zeker, daar was ik begonnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:44 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij kan nie bij de vacature bank, dat is alleen voor defensie personeel.
Deze al gevonden? http://solliciteren.werkenbijdelandmacht.nl/vac/bb/?p=functie&f=348
nope, in Rotterdam zit er nog één. Verder zou ik t niet weten, ik werk al bij defensie en heb niks te zoeken in een banenwinkelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:22 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hebben ze die niet allemaal al gesloten?
Bedankt, dat ga ik doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
@Maitje
Zelf zoeken is heel erg leuk, je komt er alleen echt niet verder mee. De vacaturebank waarover ik schreef kom jij niet in, die staat op het defensie intranet. Daarnaast is de site werkenbijdelandmacht/landmacht.nl/whatever gewoon absoluut niet up to date. Als je echt wilt weten wat je opties zijn in het medische gebeuren dan moet je een afspraak met een voorlichter of banenwinkel bellen. Nog een tip: meld je via de banenwinkel/voorlichter aan voor een open dag. Dit is zowiezo verplicht als je daadwerkelijk wil soliciteren en ook handig voor als je, zoals in jouw geval, nog niet echt weet wat je wilt.
Ik heb nog wel wat jaren te gaan, maar ik zou het zelfde zeggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:56 schreef ikke043 het volgende:
Als je naar een banenwinkel(of opendag) gaat, zoek dan een oudere sergeant (van rond de 50). Dat zijn de mensen die mij vele malen beter advies hebben gegeven dan de soldaten/mariniers/korporaals. De laatste heeft me zelfs afgeraden nu al te solliciteren(ik kwam net van de havo), en beveelde me aan eerst een HBO P of andere HBO/WO opleiding te volgen. Dat zou mij later betere baankansen geven.
Degene die mij dit heeft geadviseerd, had nog maar 3 maanden te gaan, dus dat verklaart al veel :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |