Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef Maitje het volgende:
Ik begrijp dat ik hier niet wijzer wordt....
Jammer, als ik opmerkingen moet hebben "je kunt geen nederlands" of je wordt "toekomstig moordernaar" begrijp ik dat het niveau erg laag is.
Precies .. wat wil je precies want dat kan ik er nog niet uithalen ..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verwar FOK niet met DEF. Je kunt in DEF prima een normaal antwoord krijgen, maar gef het topic even de kans, en geef ons wat meer informatie over wat je precies wilt of in je hoofd hebt?
Je solliciteert inderdaad op een functie en als nu alleen luchtmobiel nog open is en je daar niet naar toe wil, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen en zal je moeten wachten tot er weer een functie vrij komt. Aangezien het ontzettend druk is met sollicitaties(vooral Landmacht) kan het wel één jaar of meer duren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik wil heel graag medische kant op. Alleen wil ik niet bij de luchtmobiel. Op dit moment is dit het enige nog open voor sollicitatie. Aangezien ik dat dus niet wil, kan ik nu niet solliciteren.
Mijn vorige opleiding was niveau dierverzorging en ben nu nog bezig met niveau 4 paraveterinair, dat zijn 2 totaal verschillende opleiding en hebben dus niets met defensie te maken.
Open solliciteren kan dus niet (na wat ik gehoord heb). Dus ik vroeg mij af of iemand misschien wist dat je niet eerst gewoon een amo kon doen of kms en dan pas een keuze maken of dat je eventueel ergens geplaatst wordt.
Thnx!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef Bartuc het volgende:
[..]
Je solliciteert inderdaad op een functie en als nu alleen luchtmobiel nog open is en je daar niet naar toe wil, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen en zal je moeten wachten tot er weer een functie vrij komt. Aangezien het ontzettend druk is met sollicitaties(vooral Landmacht) kan het wel één jaar of meer duren.
Bel of mail ook regelmatig met de mensen daar bij het sollicitatiebureau naar de huidige stand van zaken.
Eigen initiatief word binnen Defensie zeker gewaardeerd.
Deze functie is beschikbaar en geschikt voor MBO niveau 4.
http://solliciteren.werkenbijdelandmacht.nl/vac/bb/?p=functie&f=151
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |