abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 22:43:28 #201
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78037283
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik wil deze

[ afbeelding ]

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
Alice!

en quanta costa?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78037468
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Alice!

en quanta costa?
52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:37 #203
52349 purplerose
pi_78037637
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
we kunnen iig wel genieten van de lage dollar, 38 euro is duur maar ook weer niet heeeeeeeeel erg overdreven
Hopelijk komt ie ook nog wel ebay terecht?
pi_78046621

Ik heb deze en hij bevalt me prima, ik gebruik alleen niet alle kleuren :p
-
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:03:38 #205
52349 purplerose
pi_78057833
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Ik denk dat ik mee ga doen met hype meis! De clear n matt is geniaal
Eindelijk een foundation waar ik blij mee ben, heb namelijk nog 5 tubes liggen die het net niet helemaal zijn
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:21:35 #206
52349 purplerose
pi_78064144
Vandaag proef make up voor fotoshoot eindelijk zelf een beetje op de pic kunnen krijgen en gooi er ook deze disclaimer tegenan

ja, me wenkbrauwen moesten geplukt worden
ja, het zit er niet heel netjes op
ja, ik ben zo flets door de flits en ik had wat teveel fixeer poeder erop gedaan
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg! niet meer denk ik
en voor de shoot zelf neem ik matte kleuren en alleen zo een glam metallic eyeliner

kuch, dat waren ze geloof ik wel

dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:49 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78078193
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:38:48 #208
52349 purplerose
pi_78079270
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:57:04 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78080191
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:30 #210
52349 purplerose
pi_78081257
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
pi_78081331
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:31 #212
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78081699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:18 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Sowieso is heel belangrijk dat je een goede foundation/poeder koopt die echt bij je lichte huidskleur past. Laat je adviseren door een make-up dame/heer in een goede drogist of bij de MAC of Sephora. Laat je niks aansmeren als je twijfelt, vraag anders om een testertje.

Als je je gezicht niet meteen wil volsmeren met foundation, dan kan je ook voor een getinte dagcrème gaan, eventueel met een lichte poeder eroverheen.

Bovendien zou ik als je eyeliner gebruikt, niet voor zwart gaan, dat staat te hard. Eerder een bruintint. Ook voor mascara zou ik niet voor zwart gaan, maar meer voor bruinzwart.

Doe qua lippenstift een "natuurlijke" kleur, niet meteen heel fel ofzo. Eerst even oefenen en ga je dan maar wagen aan de fellere kleuren.

Qua blush zou ik gaan voor "oudroze o.i.d. Terracotta of andere oranje kleuren zouden jou met je rozige huidskleur niet staan.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:28:35 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78081780
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef purplerose het volgende:

[..]

Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:49:31 #214
52349 purplerose
pi_78082570
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
Ik had ebay natuurlijk ook niet moeten openen he Zie gelijk weer teveel
Moet weer ff tot volgende maand wachten met kopen dus zal het nog ff met die van catrice moeten doen of ff iets anders verzinnen tot die tijd

Dan vraag ik me ff af hoe ik in godsnaam de liquidliner uit het flesje krijg
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:53:33 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78082742
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
pi_78082775
Too faced is inderdaad geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:00:33 #217
52349 purplerose
pi_78083038
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
Ow wat een heerlijk geklieder
Ja, heb net 2 corsetten gekocht dus heeeeeeeeeeel ff wachten nog

Ok ok ik ga voor Too faced!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:25:04 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78113986
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:40:47 #219
52349 purplerose
pi_78114784
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
Voor de shoot en de 'feestjes' die ik bezoek Dat het goed voor je rug is is fijne bijkomstigheid en om te pimpen heel offtopic 2 pics van ze

en

woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:27 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78117317
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:31 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78117321
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef purplerose het volgende:
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg!
Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
KuikenGuppy
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:39 #222
52349 purplerose
pi_78118719
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:53:17 #223
52349 purplerose
pi_78476799
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:16:27 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477838
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:18:12 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477930
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef purplerose het volgende:
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')