Niet te vergelijken denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef purplerose het volgende:
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Haha ik heb gister ook de 24H gekocht en m'n moeder kwam vandaag met diezelfde gezichtsstomer thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat bovenstaande filmpje van die ongetwijfeld gay-make-up-boy niet gezien, maar aan het plaatje erbij te zien gebruikt hij aardig wat spullen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:
[..]
Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Ik ben erg benieuwd hoe die jou bevaltquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekekenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
In Rotterdam is de vestiging in de bijenkorf ook niet supergroot hoor. Ik zocht naar een 222, maar ze hadden alleen de 217. Je kan ze wel gelukkig allemaal voelen, de kwasten die er wel zijn. Oogschaduw zijn er denk ik wat meer dan in Den Haag, heb er volgensmij een stuk of 20, 30 gezien. Ben er de laatste keer ff snel langsgelopen want ik zag ook geen kleuren die ik leuk vind.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken.
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?quote:M·A·C, een van 's werelds meest toonaangevende cosmeticamerken, heeft in april 2004 haar 1st winkel in Nederland geopend in het centrum van Amsterdam. De winkel biedt ruimte voor het grote M·A·C assortiment, er zullen maar liefst 800 producten verkrijgbaar zijn. M·A·C fanatics kunnen zich laven aan lippenstiften, oogschaduw enz. in talloze kleuren en texturen, tassen, verzorgingsproducten, kwasten en natuurlijk ieder maand een nieuwe kleur collectie. Op de begane grond wordt het uitgebreide assortiment van producten van M·A·C verkocht en is er mogelijkheid om alles uit te proberen of aan te laten brengen door een van de make-up artists. Op de 1e verdieping is de mogelijkheid gecreëerd om professioneel make-up advies te krijgen van een M·A·C pro artist of een volledige make-over te krijgen.
Zo danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.
Even pimpen.
[ afbeelding ]
[..]
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk.
Nouja, als ik MAC binnen loop omdat ik een lipgloss wil kopen en zij voor mij een goede kleur uitzoeken, dan koop ik 'm wel hoor. Ik ga mezelf daar niet op laten maken, als ik totaal geen intentie heb om het product te kopenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
ik snap het niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
Sorryquote:
Of Douglas moet het meer gaan verkopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo dan![]()
![]()
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn![]()
Ahhhh, zieligerd!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
Ja was heul niet leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad
Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen![]()
[ afbeelding ]
Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is![]()
![]()
Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje![]()
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ()
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:
[ afbeelding ]
En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....
[ afbeelding ]
Is dus echt mooi spul![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Pffff even geen puf voor gehadquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.
Hoe was de clear & matt?
Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |