abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77900642
Ben nu wel benieuwd naar die foundation.. maar kan voorlopig nog vooruit met mijn Estee Lauder die ik in de zomer heb gekocht
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:07:15 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77900761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef purplerose het volgende:
welke zou beter zijn? Die van maybelline of die essence
Niet te vergelijken denk ik
Maar ik hoef geen volledige heftige dekking dus dan is die maybelline erg overdreven.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77901037
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:02 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ging vandaag 'even' bij ons het dorp in en ik ben terug gekomen met het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha ik heb gister ook de 24H gekocht en m'n moeder kwam vandaag met diezelfde gezichtsstomer thuis
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:12:22 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901054
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef Mark03 het volgende:

[..]

Ik woon niet dichtbij een MAC winkel en bovendien zullen de spullen daar ook wel duur zijn en dt geld heb ik niet.
Houd het dan op?
Ik heb dat bovenstaande filmpje van die ongetwijfeld gay-make-up-boy niet gezien, maar aan het plaatje erbij te zien gebruikt hij aardig wat spullen.
Dat heb je allemaal niet nodig en zou ik je ook zeer afraden, alleen donkere kringen fixen is voldoende.

Maar als je van je kringen af wilt, gewoon niet zeuren, naar een MAC of Bobbi Brown winkel gaan en 2 tientjes lappen (hoeveel biertjes is dat nu helemaal en denk aan al de chicks die je ermee gaat scoren!!!). Geen kwast (= te duur daar) erbij nemen, terug komen op dit forum en een fotootje showen van jezelf, dan adviseren wij wel een goede en betaalbare kwast om het aan te brengen.
Gewoon doen wat tante BBQ-kip en de make-up chickies zeggen, dan komt alles goed
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:07 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901193
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, ik hoorde er zoveel goeds over, dat ik maar overstag ben gegaan
Ik ben erg benieuwd hoe die jou bevalt .
Hij blijft bij mij echt de hele dag goed/mooi! En hij loopt niet uit als ik traanogen of een loopneus heb (door de kou op de fiets) !
KuikenGuppy
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:37 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901576
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Wat me meteen opviel, wat hebben ze weinig in die winkel staan zeg!
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En maar 10 soorten blush ofzo.
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
pi_77901635
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was trouwens voor het eerst langer dan alleen een glimps vandaag bij de MAC-counter in Den Haag.
Ik dacht, ik ga even alle kleuren oogschaduw bekijken, maar zoveel was er niet...
En het was heel druk, zal wel met Valentijn te maken hebben, dus er stonden 3 mensen voor de enige medewerker te wachten. Is dat overal zo of kijk ik gewoon niet goed?
En heeft iemand weleens een proefje foundation ofzo gevraagd? Is dat niet gek als ik dat doe terwijl ik nog niet perse iets wil kopen nu?
Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:28:39 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77901842
quote:
In Rotterdam is de vestiging in de bijenkorf ook niet supergroot hoor. Ik zocht naar een 222, maar ze hadden alleen de 217. Je kan ze wel gelukkig allemaal voelen, de kwasten die er wel zijn. Oogschaduw zijn er denk ik wat meer dan in Den Haag, heb er volgensmij een stuk of 20, 30 gezien. Ben er de laatste keer ff snel langsgelopen want ik zag ook geen kleuren die ik leuk vind. Maargoed, ze verkopen iig wat in NL, van urban decay is helemaal geen verkooppunt, dat vind ik ook wel jammer.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:29:02 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77901857
quote:
ik vraag wel eens iets bij de MAC. Wel vaak met de intentie om het te kopen, maar als het niets is, dan koop ik het ook niet.
Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
KuikenGuppy
pi_77903002
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen ja! In zo'n klein winkeltje voel ik me ook zo bekeken .
Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

quote:
M·A·C, een van 's werelds meest toonaangevende cosmeticamerken, heeft in april 2004 haar 1st winkel in Nederland geopend in het centrum van Amsterdam. De winkel biedt ruimte voor het grote M·A·C assortiment, er zullen maar liefst 800 producten verkrijgbaar zijn. M·A·C fanatics kunnen zich laven aan lippenstiften, oogschaduw enz. in talloze kleuren en texturen, tassen, verzorgingsproducten, kwasten en natuurlijk ieder maand een nieuwe kleur collectie. Op de begane grond wordt het uitgebreide assortiment van producten van M·A·C verkocht en is er mogelijkheid om alles uit te proberen of aan te laten brengen door een van de make-up artists. Op de 1e verdieping is de mogelijkheid gecreëerd om professioneel make-up advies te krijgen van een M·A·C pro artist of een volledige make-over te krijgen.
Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:57:07 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77903214
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dan hebben wij het hier in A'dam beter getroffen met een MAC filiaal aan de Heiligeweg.

Even pimpen.

[ afbeelding ]
[..]

Zoiets moet toch ook in Rotterdam of andere grote stad kunnen?
Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:00:46 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77903390
Oe, dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
Als Hagenees zou ik het ook prima vinden als die in R'dam komt overigens

Ik herken het "bekeken voelen" wel heel erg in die kleine winkeltjes, ik heb dat in de Dior, Shiseido en Clinique-couters ook altijd en ook in zaakjes als Lush of Sabon
Ik moet me gewoon eroverheen zetten, muppet die ik ben
  FOK!fossiel donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:12 #188
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77905056
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als je bijv. lipstick wilt uitproberen, wordt je echt in een stoel voor een spiegel gezet en gaan ze de lipstick bij je aanbrengen enzo, echt zo leuk .
Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Chick on a mission
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:02:41 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77910877
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Leuk? Ja, maar ik voel dan altijd de 'aankoop verplichting'. Alsof ik een smoes moet verzinnen om níet gelijk jubelend met het produkt de winkel uit te lopen. Natuurlijk moet ik me daar niks van aantrekken, maar toch..
Nouja, als ik MAC binnen loop omdat ik een lipgloss wil kopen en zij voor mij een goede kleur uitzoeken, dan koop ik 'm wel hoor. Ik ga mezelf daar niet op laten maken, als ik totaal geen intentie heb om het product te kopen .
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:36:55 #190
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_77922276
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:18:58 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77927451
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ben net thuisgekomen met de clear n matte van essence in de lichtste kleur, porcelain maar die nieuwe superstay van maybelline was er natuurlijk in de kleine kruidvat in het dorp hier
ik snap het niet?
KuikenGuppy
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:37:30 #192
52349 purplerose
pi_77927970
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

ik snap het niet?
Sorry het belangrijkste woord stond er niet Die superstay van maybelline was er dus NIET
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:39:20 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_77928020
oww
KuikenGuppy
pi_77933977
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo dan
Echt wel! Idd Rotterdam ofzo.. Damnn
Of Douglas moet het meer gaan verkopen.

Die in Utrecht aan de Vredenburg heeft een shop-in-shop van MAC.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 01:25:05 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77943690
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef purplerose het volgende:
Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
pi_77947749
ik vind de blushers van Chanel altijd mooi en je doet er langs mee. 1 van de dingen die zijn geld zeker waard is

Ik zou 't alleen via het internet kopen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:02:34 #197
52349 purplerose
pi_77951529
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ahhhh, zieligerd!
Wat vind je van de clear and matte?
Ik had hem vandaag iets te snel na mijn iets te veel opgebrachte dagcreme opgedaan en dat was niet zo'n succes. Iets teveel haast vanochtend, drukke dag gehad

Maar wel mijn carnavalspak binnen! Ik ga als sexy non, dus daar hoort een heftige make-up bij, hehehe, morgen lekker kliederen
Vorige keer was ik als Captain Jack Sparrow, heel mijn zwarte eyeliner opgebruikt in 3 dagen

[ afbeelding ]

Alleen had ik ongeveer 10 x zoveel eyeliner gebruikt omdat dat nu eenmaal zo leuk is

Ik heb trouwens lekker rond geshopt, het was lekker druk in de Sephora L'dam, dus geen gezeur van verkoopsters aan mijn kop. Ik heb weer een Dior luchtje op het oog waarvan ik al een proefje had... natuurlijk weer een $%&@#%#% duur luchtje
Nah ja, wie weet...
En van Dior ook de 5-Couleurs Iridescent Dentelle - 059 Pearl Glow á EUR 55,90 ( )
Heel erg mooi, kijk maar, maar in het echt nog mooier:

[ afbeelding ]

En ik dacht, laat ik voor de grap even wat poeder op mijn hand testen van de Empreinte de Chanel, veel te duur met zijn 50,- maar ja.....

[ afbeelding ]

Is dus echt mooi spul
Kent iemand dit poeder? Ik ben echt een beteje anti highlighter, glimmers en goud, maar dit is dat allemaal niet, maar wel gewoon MOOOOOOI!
Ja was heul niet leuk!
De clear n matt ga ik vandaag proberen

Ohhhhh die 5 kleuren zijn mooooooooooooooooi, gelukkig heb ik geen 50 euro ervoor. Pfeww
  maandag 15 februari 2010 @ 22:16:52 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78035844
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:23 #199
52349 purplerose
pi_78036562
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Pffff even geen puf voor gehad maar morgen moet ik wel want ik wil ff zien hoe het zich houdt op foto en de fotograaf wil ook nog wat pics.

Ik ben bang dat de perfecte foundation er nog steeds niet is
pi_78036856
OMG ik wil deze

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')