quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:09 schreef morgane het volgende:
Dat lijkt me ook wel fijn spul! Waar kan je Essence ook alweer kopen?
Klopt, daar komen al die collecties op tijd, hier zijn we afhankelijk van kruidvatquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Miam het volgende:
Kruidvat ja.
2 jaar geleden in Duitsland geweest en daar hadden ze onwijs veel essence spulletjes!
Hm, die heb ik ook geprobeerd, vond em niet fijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:
Daar ben ik erg benieuwd naar!
Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..
[ afbeelding ]
Ook super.
Is het creme of spray?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht
[ afbeelding ]
Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Creme.quote:
Ik zou niet durven te beweren dat elk product dat positief gereviewed wordt gratis is toegestuurd of dat er voor reviews wordt betaald. Ik heb het trouwens nog even nagevraagd aan Cynthia (Miss Lipgloss) en zij doet dus, zoals ik al zei, niet aan [positieve] reviews voor geld. Ze vindt het misleidend en gewoon niet kunnen, ik durf te wedden dat andere beautyblogsters er net zo over denken. Ik weet dat er veel meiden zijn die afgaan op de mening van Cynthia/Mascha/Debbie/enz. maar dat komt doordat men weet dat ze veel verstand van zaken hebben wat betreft beauty, dat weegt nogal wat zwaarder dan een paar meningen op Makeup Alley o.i.d. Daarbij schrijven ze voldoende negatieve reviews, als ze iets crap vinden dan schrijven ze dat ook gewoon. Objectiviteit is niet zo raar hoor, ook niet voor beautyblogsters die weleens spullen krijgen opgestuurdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Op het moment dat je het product gratis krijgt of ervoor betaald krijgt ben je natuurlijk enorm beïnvloed, of dat nou op bewust of onbewust vlak is.
Ik ben overigens niet tegen dat soort reviews ofzo op weblogs, maar ik vind wel dat het er duidelijk bij moet staan.
En de cosmeticaindustrie is natuurlijk een enorme business waar veel geld in omgaat en veel belangen zijn, velen snappen dat natuurlijk wel als ze zo'n weblog lezen, maar er izjn ook genoeg (tiener)meisjes die er keihard intrappen. Kijk maar naar de standaardreacties: "die ga ik zeker kopen/halen" als er een neiuw product gereviewd wordt. Die kids zijn toch wel heel erg beïnvloedbaar en hebben niet door dat er ook gewoon geld mee verdiend wordt.
Wist je dat niet dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik vond die posts op twitter wel choquerend!
Die heb ik ook! Had hem alleen nog niet gebruikt maar hij bevalt dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Miam het volgende:
Gisterochtend deze gekocht
[ afbeelding ]
Ik gebruik het alleen om kleine oneffenheden weg te werken, maar dit is echt heel fijn spul en het dekt ontzettend goed! In het verleden veel duurdere producten gebruikt, maar deze waren lang niet zo goed!
Welke twitter?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:04 schreef P.F het volgende:
Ik vond die posts op twitter wel choquerend!
Ik wou zeggen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef purplerose het volgende:
Mis ik nou weer spannende twitters?
Nee wat ik op de vorige BLZ postte!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:24 schreef P.F het volgende:
Dit is wel apart trouwens:
http://twitter.com/LushiousBabe?max_id=7957960030&page=10&twttr=true
@beautyjournaal ik werk weleens met webshops samen ja, zeker als zij de enige zijn die bepaalde producten/merken in NL verkopen.
@beautyjournaal oh ik onderneem actie genoeg, respons is ook prima, in vrijwel elk artikel linken we wel naar een webshop! ;-)
@beautyjournaal voor niets gaat de zon op ! ;-) dus dat zit wel goed! 8:26 AM Jan 12th from TweetDeck in reply to beautyjournaal
Ik zweer trouwens bij de hypnogloss 3 in 1 van essence, geweldige separatie van de wimpersquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef Miam het volgende:
Daar ben ik erg benieuwd naar!
Ik heb overigens ook nieuwe mascara gekocht van Essence..
[ afbeelding ]
Ook super.
Zeker een aanraderquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef Miam het volgende:
Ohh, ook een aanrader dus
Ik ben nog steeds heeeel tevreden met de foundationwat dekt dat spul zeg! ongeloofelijk!
Oke, dan ga ik daar ook naar op zoek!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zeker een aanraderJe kan veel laagjes aanbrengen zonder dat je echt klonters krijgt
ik ga toevallig dit weekend die foundation es proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |