abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76561932
Vorig deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 55

De dreumessen:

14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez (vandaag nog grote baby!)
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Laatste post:
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
Die ogen van Seb zijn echt prachtig inderdaad

Hier een hummel naar bed gebracht met 39,5 en een paracetamolletje
En hij werd op zijn normale tijd (half 2) weer wakker met een goed humeur en 38,1
Gaat de goede kant op
pi_76565526
oi
pi_76567341
gaat de goede kant op freecell

hier heb ik mijn brulboei voor dikkie dik geplant met een bakje sjippies en wat drinken. het zou toch onderhand wel aardig zijn als ze wil slapen. overdag wil ze niet en s' avonds ligt ze te klooien om dan wel op de gewone tijd wakker te worden. nu is er dus ff gezegende rust & stilte. hah! is de eerste dat ze tv leuk vindt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:35:55 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76575344
Annicka heeft net haar eerste losse stapjes gezet, een paar keer wel een stuk of vier, vijf stapjes. Eens even de camera pakken, om ze te vereeuwigen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76575514
Goed zo Annicka

Seb staat steeds langer los En rent op het kdv rondjes achter de wheelybug. Gisteren maakte hij twee stapjes los, dus het zit er aan te komen. Hij gaat overigens tegenwoordig iedere avond om 7 uur zonder morren slapen. En al drie nachten tot 7 uur in de ochtend Zou het dan toch? Heerlijk zo'n rustige avond met zijn tweeën
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:05:00 #6
108648 cattie
lieve moeder
pi_76576514
Goed zo Annicka en Seb!

Fee loopt nu overal langs/achter. Los nog niet. Af en toe vergeet ze zich vast te houden en dan zakt ze direct door de knietjes.

Sinds de Kerstvakantie wil Fee alleen nog maar bij mij aan de borst drinken. Geen flesjes meer. En beker of tuitbeker wilde ze ook al niet. Water, sap, thee, afgekolfde melk, mevrouw moet het niet. Lastig, vooral de drie dagen dat ik werk. Iemand nog tips? Het enige wat ik kan bedenken is blijven proberen. Vooral doorgaan.

En als ik toch aan het zeuren ben: Fee wil ook niet meer slapen. Elke keer dat ik haar in bed leg is het een strijd. Haar middagslaapje laat ik haar nu zo laat mogelijk doen, zodat ze echt moe is en dat lukt wel. maar 's avonds en 's nachts is het toch wel erg vervelend. Afgelopen week heb ik per nacht gemiddeld 5 uur slaap gehad. Eigenlijk willen we haar uit ons bed bannen (mijn man slaapt niet als ze bij ons ligt, dus die verhuisd dan naar een matrasje waar hij ook niet zo goed op slaapt en ik slaap ook niet zo goed als ze naast me ligt), maar uit nood slaapt ze toch maar weer naast mij, want liever slecht slapen dan niet slapen.
pi_76576974
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef cattie het volgende:
Goed zo Annicka en Seb!

Fee loopt nu overal langs/achter. Los nog niet. Af en toe vergeet ze zich vast te houden en dan zakt ze direct door de knietjes.

Sinds de Kerstvakantie wil Fee alleen nog maar bij mij aan de borst drinken. Geen flesjes meer. En beker of tuitbeker wilde ze ook al niet. Water, sap, thee, afgekolfde melk, mevrouw moet het niet. Lastig, vooral de drie dagen dat ik werk. Iemand nog tips? Het enige wat ik kan bedenken is blijven proberen. Vooral doorgaan.

En als ik toch aan het zeuren ben: Fee wil ook niet meer slapen. Elke keer dat ik haar in bed leg is het een strijd. Haar middagslaapje laat ik haar nu zo laat mogelijk doen, zodat ze echt moe is en dat lukt wel. maar 's avonds en 's nachts is het toch wel erg vervelend. Afgelopen week heb ik per nacht gemiddeld 5 uur slaap gehad. Eigenlijk willen we haar uit ons bed bannen (mijn man slaapt niet als ze bij ons ligt, dus die verhuisd dan naar een matrasje waar hij ook niet zo goed op slaapt en ik slaap ook niet zo goed als ze naast me ligt), maar uit nood slaapt ze toch maar weer naast mij, want liever slecht slapen dan niet slapen.
probeer eens zo'n beker met een rietje (hema) als je daarin knijpt, komt er vanzelf wat uit het rietje.. scheelt een hoop troep en met een beetje mazzel krijgt ze het zelf snel onder de knie. Hier ook een fles/tuit/speenweigeraar

en een slaapweigeraar
pi_76577630
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka heeft net haar eerste losse stapjes gezet, een paar keer wel een stuk of vier, vijf stapjes. Eens even de camera pakken, om ze te vereeuwigen.
jeej

hier ook een niet-slaperd. ligt nu te murmelen in der bed. ah well; ze dreint niet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:35:42 #9
108648 cattie
lieve moeder
pi_76577862
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

probeer eens zo'n beker met een rietje (hema) als je daarin knijpt, komt er vanzelf wat uit het rietje.. scheelt een hoop troep en met een beetje mazzel krijgt ze het zelf snel onder de knie. Hier ook een fles/tuit/speenweigeraar

en een slaapweigeraar
Bedankt voor de tip! Bedoel je deze? Het is altijd het proberen waard. Fee slaat alles wat op fles of (tuit)beker lijkt momenteel uit onze handen, maar misschien dat een rietje wel aantrekkelijk is.
pi_76579050
Anicka, wat goed!!

Dana heeft vandaag op het kdv van 20 ober 7 tot half 11 en van 12 tot kwart over 3 geslapen en ze eet ook ontzettend veel (meer)de laatste dagen (normaal ook al, maar dat waren we gewend ) dus ik verwacht een groeispurt.

En ze praat met steeds meer woordjes in 1 zin en ze zegt nu steeds brrr, koud ik vind dat geklets echt heerlijk!
pi_76579340
Fijn dat het wat beterder gaat Freecell!

Woeei Annicka!!! Wat goed zeg!!

Wow,wat een slaapkop die Dana zeg! Ik vind dat geklets ook zo lief

Even in herhaling
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef mrien het volgende:
Heeft er iemand ervaring met krampjes van iets oudere "baby's"? Madame is nu 1,5 jaar en wordt regelmatig 's avonds huilend wakker met scheetjes die duidelijk dwars zitten. Echt heel zielig. Zodra je haar dan opgepakt hebt kan ze zich blijkbaar voldoende ontspannen zodat ze ze kwijt kan.
pi_76579588
heeft ze het alleen na bepaald eten, of willekeurig? Was er geen thee die daar tegen hielp, venkel thee of wat was het ook alweer?

Heb geen ervaring, maar zou eens opletten wanneer ze dat heeft, wat ze die dag dan heeft gegeten en dat voorlopig een beetje vermijden?
pi_76580539
Ja dat ga ik inderdaad proberen bij te houden, want het is echt wel heel sneu
Maar moet zeggen dat het de laatste dagen wel weer beter gaat, het komt wel met vlagen...en ook wel een beetje willekeurig soms
pi_76580716
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef cattie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Bedoel je deze? Het is altijd het proberen waard. Fee slaat alles wat op fles of (tuit)beker lijkt momenteel uit onze handen, maar misschien dat een rietje wel aantrekkelijk is.
juhp die lekker goedkoop ook

maar hier begonnen we dus met beetjes in r mond knijpen en nu heeft ze de techniek zelf onder de knie
pi_76582120
Tnx voor de tip kd! Nu ooit nog bij Hema komen.

Edit: Gelukt!

[ Bericht 29% gewijzigd door _Ingrid_ op 09-01-2010 21:22:12 ]
pi_76590708
Mrien je mag gewoon ook nog de homeopatische cinababy-druppels geven: http://www.purelijfkracht.nl/cinababy_druppels Misschien dat die net dat kleine beetje extra helpen?
pi_76610091
Seb zet stapjes los van de kast naar de tafel en terug en hij moet er erg hard om lachen
pi_76610263
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Estrys het volgende:
Seb zet stapjes los van de kast naar de tafel en terug en hij moet er erg hard om lachen
Oeh
Issie ook helemaal trots?

Leander lijkt weer zo goed als beter gelukkig!
pi_76610556
fijn dat Leander beter is

Ja hij is wel trots, op een gegeven moment was hij er wel moe van geloof ik. Moest ie steeds huilen.
pi_76612518
Go Seb go !!!! Stoer man!
pi_76612818
Wat goed van Seb!

Tyler loopt nu heel snel langs de tafel, bank etc.
Vanavond gingen we Kim ophalen bij mijn ouders, ging mijn vader net eten. Kwam Tyler even bedelen. Heeft hij gewoon nasi gegeten. En ik hoefde het niet eens zelf te geven!
En later nog een plak komijnenkaas. Het eten gaat zo goed gelukkig!!! Het drinken nog wat minder. Maar vandaag de beker gekocht die kd postte. Wie weet helpt dat.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:05:33 #22
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76614215
Nog meer loslopers, wat goed!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:26:30 #23
108648 cattie
lieve moeder
pi_76614941
Allemaal loslopend wild.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:51:56 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76651162
Wat leuk al die loslopertjes!

Maarten heeft wat 'nieuws' momenteel, als je zijn luier uitdoet, gaat hij plassen, dus hij plast momenteel 9 van de 10 keer als je zijn luier afdoet zijn buik nat. Hij lijkt het wel bewust te doen, dus binnenkort eens het potje tevoorschijn halen en kijken of hij hier ook op plast...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_76651644
Maarten Leuk dat je dat ontdekt hebt, maar beetje lastig voor je moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')