Dat is het nieuwe rekenenquote:
nee dat wilt tie te graagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow wacht nou moet ik ook spanken enzo zeker?
aightquote:
Spank Droxz maar, anders wordt ie weer jaloers enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow wacht nou moet ik ook spanken enzo zeker?
Die is er nu nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spank Droxz maar, anders wordt ie weer jaloers enzo
whehehehe goeiequote:
Ik doe het wel gewoon niet.. Ook goed?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spank Droxz maar, anders wordt ie weer jaloers enzo
saai:Pquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon niet.. Ook goed?
akkoordquote:
Ook primaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon niet.. Ook goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:20 schreef renedis het volgende:
bijna weekend jongens!Bier en tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
jij ook alvastquote:
wij welquote:
We hadden ooit eens motorolie op een bong gesmeerd.. Toen even later iemand ervan besloot te roken stond er een mooie zwarte kring op z'n gezicht. En meneer begreep maar niet waarom er zo hard gelachen werdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
zitten hier collega te kutten
net in zijn profiel alle snelkoppelingen andere naam gegeven. Plakbandje op muis, binnenkant telefoon, binnenkant mok ...
godverdomme zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden ooit eens motorolie op een bong gesmeerd.. Toen even later iemand ervan besloot te roken stond er een mooie zwarte kring op z'n gezicht. En meneer begreep maar niet waarom er zo hard gelachen werd
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
We hadden ooit eens motorolie op een bong gesmeerd.. Toen even later iemand ervan besloot te roken stond er een mooie zwarte kring op z'n gezicht. En meneer begreep maar niet waarom er zo hard gelachen werd
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar, motorolie of inkt op een telefoonhoorn/headset is ook gegarandeerd feest
ik welquote:
doet me denken aan die annoying devil. dat ie stront op zon paaltje om over te steken doetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar, motorolie of inkt op een telefoonhoorn/headset is ook gegarandeerd feest
hahahahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doet me denken aan die annoying devil. dat ie stront op zon paaltje om over te steken doet
Balls of Steelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doet me denken aan die annoying devil. dat ie stront op zon paaltje om over te steken doet
Idd, echt werelds. moet ook altijd lachen om die black militant. of hoe die ook heet.quote:
"Well hello, i'd like to book a trip to this place in Scotland.. What's it called, it's near [blabla]"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Idd, echt werelds. moet ook altijd lachen om die black militant. of hoe die ook heet.
als je die mensen ziet , als hij zo over ze uitvalt over slavernij enzo hahaha
haha, iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Well hello, i'd like to book a trip to this place in Scotland.. What's it called, it's near [blabla]"
- "Ooh, i think you mean Blackpool?"
" WHAT?!BLACKpool?
What is that? Some pool where they drop black people in or something?
"
Hebben we er nog een beetje zin in?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef Sgele het volgende:
Smerige gore koleredrukte!
Prettig weekend allemaal!
Dat zei je moeder vanmorgen ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen
net pas uit bed
was gezellig gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |