Waar heb jij et de hele tijd nou over?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Apebeer het volgende:
Ze was trouwens heel geen pot, ze had het er nog over dat het een tijdje geleden is uitgegaan met haar vriend en dat ze geen tijd heeft voor een vriendje door school.
quote:
Pieterquote:
Houd je mond kutaltoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte kankerlemming.
Kut TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Boys Of Summer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pieter![]()
(no homo)
[..]
Houd je mond kutalto
Hopelijk faal je met je rijexamen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pieter![]()
(no homo)
[..]
Houd je mond kutalto
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef DonHenley het volgende:
Buffalo is een eindbaas.
Door hem is de originele topic op slot gegooid.Logies, ik maak alleen maar pareltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we hatenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een kankerlemming, had ook niks anders van je verwacht
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
They see me hatinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Logies, ik maak alleen maar pareltjes![]()
[..]
Gaan we haten
Maar jouw topic is op slot.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het is wel degelijk een kankerlemming, had ook niks anders van je verwacht
Bedankt man, ik zat net niet op et genoeg motivatie maar deze post van jou is echt de druppel ik ga mn examen in 1x halen alleen zodat ik jouw kankerbek de mond in kan snoeren pas maar op mattiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hopelijk faal je met je rijexamen.
"Heldendom"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef DonHenley het volgende:
[..]
Maar jouw topic is op slot.
Heldendom is tijdloos.
Waarom is het leuk dat een serieus topic op slot gaat en een kutlemming niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef DonHenley het volgende:
[..]
Maar jouw topic is op slot.
Heldendom is tijdloos.
Sorry schatje alles wat ik over je heb gezegd in de op meende ik niet hoorquote:
mi papi heb die luv for u 2 brothaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
Hey, TS, no homo hoor, maar je bent wel een toffe user. Maar no homo dus hè, dat je niet de verkeerde ideeën krijgt, dus nogmaals: no homo.
Dit is geen kutlemmingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dat een serieus topic op slot gaat en een kutlemming niet?
Kutmodjes hier...
Dankjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry schatje alles wat ik over je heb gezegd in de op meende ik niet hoor
Ik zeg niet dat het leuk is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom is het leuk dat een serieus topic op slot gaat en een kutlemming niet?
Kutmodjes hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |