abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77253433
ook zo iets

† In Memoriam † zondag 31 januari 2010 @ 21:33:55 #177
137949 Disana
pi_77491282
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh wat ontzettend lief ik wil meer foto's!!!
Ja ik ook, en een update.
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2010 @ 13:07:55 #179
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_77509782
TVP voor de kippekat
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_77528846
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_77531464
Zo, al weer een tijdje geleden, maar alles gaat goed met het kippekatje, er is niet zo heel veel te melden. Ze (dat weet ik nu zeker aan de manier waarop ze plast) groeit gestaag en vermaakt zich nog steeds prima met de kippen. Ze wordt steeds minder schuw, maar aanraken gaat nog niet, ze loopt al niet meer zo ver weg als ik met eten aan kom. Verder blijf ik het frappant vinden dat ze steeds maar in het kippenhok, de ren en rond de kippen blijft en niet verder op avontuur gaat.

Het hek is verder compleet van de dam. Omdat ze de kippen steeds liet ontsnappen door op het gaas te gaan zitten heb ik het hek maar volledig open gezet, dus ze zwerven de hele dag gezellig met zijn vijven door de tuin. Het katje vind het heel leuk om in de sneeuw te spelen en dartelt vrolijk rond met de kippen. Ze spelen echt samen, het katje tikt met haar poot tegen de nekjes van de kippen, die haar vervolgens op haar kop pikken. Alles heel zachtjes, echt als spelen.

pi_77531621
Zo, achter dit struikje zien ze me niet!

maandag 1 februari 2010 @ 22:17:07 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77532469
echt té lief allemaal. ook leuk dat het hok open is. zal het katje goed doen in haar omgevingsdriften.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 1 februari 2010 @ 22:27:30 #184
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77533034
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef bloodymary het volgende:
Zo, al weer een tijdje geleden, maar alles gaat goed met het kippekatje, er is niet zo heel veel te melden. Ze (dat weet ik nu zeker aan de manier waarop ze plast) groeit gestaag en vermaakt zich nog steeds prima met de kippen. Ze wordt steeds minder schuw, maar aanraken gaat nog niet, ze loopt al niet meer zo ver weg als ik met eten aan kom. Verder blijf ik het frappant vinden dat ze steeds maar in het kippenhok, de ren en rond de kippen blijft en niet verder op avontuur gaat.

Het hek is verder compleet van de dam. Omdat ze de kippen steeds liet ontsnappen door op het gaas te gaan zitten heb ik het hek maar volledig open gezet, dus ze zwerven de hele dag gezellig met zijn vijven door de tuin. Het katje vind het heel leuk om in de sneeuw te spelen en dartelt vrolijk rond met de kippen. Ze spelen echt samen, het katje tikt met haar poot tegen de nekjes van de kippen, die haar vervolgens op haar kop pikken. Alles heel zachtjes, echt als spelen.
[ afbeelding ]
Wat lief
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77533164
't Is wel een plaatje hoor.
pi_77537711
Ja he, en ziet ze er niet goed uit voor een zwerfkat? Ik kan nooit goed maat houden met koken, dus we hebben nog al eens wat over wat de kippen dan krijgen, en ze lust het allemaal.
pi_77537771
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
echt té lief allemaal. ook leuk dat het hok open is. zal het katje goed doen in haar omgevingsdriften.
Voor het katje maakt het niet veel uit, die sprong toch wel over het hek. Het hok was altijd al open, maar het hek van de ren is nu ook open. Maar nu kunnen ze wel gezellig met zijn allen op avontuur in de tuin.
pi_77540702
Echt zo lief dit
Ben benieuwd hoe het straks gaat, wanneer het wat warmer gaat worden en jullie (denk ik) ook meer buiten zullen zijn.
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 12:04:20 #189
137949 Disana
pi_77624546
Bedankt voor de update, echt leuk en goed om te horen dat het zo leuk gaat tussen de poes en de kippen.
pi_77649339
Ik vind het bijna boekwaardig, zo'n lief verhaal en wat fijn dat het zo goed gaat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77698273
Wat fijn om te lezen hoe goed 't gaat, en wat een schatje zeg
  maandag 8 februari 2010 @ 07:02:59 #192
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77758253
Dit topic heeft mij een gelukkigere man gemaakt.
This isn't even my final form.
  maandag 8 februari 2010 @ 08:42:16 #193
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_77758897
Ze ziet er goed uit, volgens mij kun jij erg lekker koken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 14 februari 2010 @ 03:19:53 #194
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_77975672
Dit topic doet me denken aan een eend die wij ooit hadden. We liepen met de honden in het bos en ineens ging 1 van hen ervandoor en hoorden we een vreselijk kabaal. Bleek daar een moedereend met jongen te zitten. Toen we de honden vast hadden hebben we gezocht en vonden 1 eendekuiken van een paar dagen oud. Die hebben we dus mee genomen (anders werd'ie zeker opgevreten door andere honden). Dat eendekuiken heeft het overleefd en ging dus (omdat'ie gewoon tussen onze 4 honden liep) denken dat'ie een hond was. Als er aangebeld werd, dan renden de honden blaffend naar de voordeur; de eend rende er al snaterend achteraan Als de honden eten kregen dan stond eend tussen hen in te wachten op zijn beurt en hij sliep zelfs in het begin bij een kleine hond in de mand. Tot hij op een dag de moed had opgevat om zijn kop in de voerbak van de hond (bouvier) te steken en die hem dus afbeet om zijn eten te beschermen....... Wij met eend naar de DA en hij heeft het overleefd. Uiteindelijk is eend in de zomer naar een grote eendenvijver gebracht omdat hij gewoon eend moest kunnen zijn.

Steeds als ik dit topic lees moet ik aan eend denken Dat katje met die kippen is gewoon te schattig! Op zich ook wel heel handig. Mijn eigen kat heeft nog weleens de neiging de kippen van de buurvrouw te treiteren. Niets leukers dan paniekerige kippen die rond lopen te rennen Ik denk dat je hier veel minder kans op hebt als er een kat bij de kippen rondloopt (zij ziet ze tenslotte als soortgenoten), ze zal ze ws wegjagen.
pi_78099231
Wat een mooi verhaal van die eend! Vooral met dat naar de voordeur rennen .

Wij hebben altijd wel katten en kippen tegelijk gehad en ze laten elkaar eigenlijk altijd met rust. De kippen zijn toch net wat te groot voor een kat om aan te vallen denk ik. Maar met dit katje is het wel heel bijzonder he, zo helemaal leven tussen de kipjes.

Heb trouwens al een tijdje niet geupdate, maar er gebeurt ook verder niets vermeldenswaardig, alles gaat goed, ze sjokken samen door de tuin en gaan 's avonds samen het hok in. Ik vind af en toe wel vogelveertjes in de ren, dus blijkbaar komt ze goed aan haar trekken buiten wat ik haar aan eten breng.
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:42:42 #196
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_78125300
Wat lief haar instinct zal ze natuurlijk niet kwijtraken, maar zolang de kippen er niet van de leg van raken is het geen probleem toch?
pi_78125977
Wat trouwens minder grappig is, ik had al een paar keer lege eierschalen in de ren zien liggen en zag haar van de week ook een ei dat kapot was uitlikken...... Nou ja, eieren van de supermarkt zijn ook lekker.
pi_78128632
Je hebt een groot hart, :p
  donderdag 18 februari 2010 @ 07:49:45 #199
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_78128685
Smelt!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:28:03 #200
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_78447952
Liefffff topic, maar je moet wel naar de DA met locomokippoesje
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')