abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77061655
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:06 schreef bloodymary het volgende:

[ afbeelding ]

Ahhhhh kijk haar zitten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77062125
Wat lief!
pi_77078484
Wil dit ook graag volgen!!
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:43:55 #154
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77078505
Co!
Hoestie?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77078544
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Co!
Hoestie?
Hey lieffie!! Ja goed!! Met jou dan?? Wat een leuk beestje dit hè!! Ze kijkt ook zo eigenwijs!!
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:45:52 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77078613
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Hey lieffie!! Ja goed!! Met jou dan?? Wat een leuk beestje dit hè!! Ze kijkt ook zo eigenwijs!!
Ook goed
Heul schattig dit ja
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77079399
Haha, zo leuk al die reacties. En dat allemaal hierin de tuin......
  donderdag 21 januari 2010 @ 08:15:15 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77084580
Hahahaha, wat überschattig!!!!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77084701
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dan had de eigenaar een halsbandje moeten omdoen bij die kat...
zelfs mijn kittens liepen met een elastiekje (haarbandje) van mij omdat alle halsbandjes nog te klein waren
Wat een lulverhaal.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Toen ik ze hier voor het eerst zag was ze pas een week of zeven. Ik heb in de buurt rondgevraagd, maar niemand wist er iets van. Verder wonen we hier nogal landelijk, veel boerderijen in de buurt waar ook veel "wilde" katjes zitten en zo.
Ok mooi, had de indruk dat je dat totaal niet gedaan had. Dan heeft zij/hij het getroffen met zo'n huis voor een zwerfkat.
pi_77084784
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef rece het volgende:

[..]

Wat een lulverhaal.
[..]

Ok mooi, had de indruk dat je dat totaal niet gedaan had. Dan heeft zij/hij het getroffen met zo'n huis voor een zwerfkat.
?

Natuurlijk moeten ze een bandje om, zeker kittens die de weg naar huis misschien nog niet kunnen vinden. Onze kat kan nu niet naar buiten (we wonen 3 hoog), maar als we later een tuin hebben, krijgt hij direct een bandje en laten we hem chippen.

Als je die moeite niet eens neemt, mis je de kat waarschijnlijk ook niet als hij/zij weg loopt.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 09:21:45 #161
137949 Disana
pi_77085704
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo leuk al die reacties. En dat allemaal hierin de tuin......
Het is ook bijzonder en leuk natuurlijk. Zeker als je foto's plaatst, prachtig om te zien

Ik vraag me wel af hoe het verder zal gaan. Het beestje zal geslachtsrijp worden, de vraag is of het dan blijft of op zoek gaat naar een partner. Vangen om te laten helpen zal wel onmogelijk zijn.
pi_77085896
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef rece het volgende:

[..]

Wat een lulverhaal.
oh dus als een van de kittens er vandoor glipt tijdens het dweilen of als mijn kindje ineens de deur had open gedaan, had ik maar moeten denken: och wat boeit het.. heb er nog 4..?
zo is herkenbaar voor de buitenwereld dat het geen zwerfkittens zijn en is de kans groter dat je ze terug vindt.

Ik heb ooit 1 kat gehad waar ik het bandje vanaf had gehaald omdat hij een nieuwe moest en de dag erna was hij vermist
Hij was zo klein (klein boskatje) mooi, knuffelig en fluffy dat ik gewoon bijna zeker weet dat iemand hem in huis genomen heeft. Ik heb hem nooit meer gezien
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_77086356
even over halsbandjes voor katjes; die dingen zijn levensgevaarlijk voor katten die veel buiten komen. de kans dat ze zichzelf eraan ophangen is levensgroot. laat je beest dan gewoon chippen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:11:44 #164
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_77087154
Inderdaad. En dan heb je wel van die bandjes die los moeten springen als dat gebeurt maar dat kan ook verkeerd gaan. Een keer bij een kat gezien dat hij met zijn onderkaak vast was komen te zitten in zijn bandje en dat was zo'n naar gezicht dat mijne geen bandje om hebben. Maar ze zijn wel gechipt.
Maar iedereen moet natuurlijik zelf weten of ze een bandje om doen (het heeeft natuurlijk ook voordelen tov een chip).

Maar TS ik ben benieuwd of je haar vertrouwens al wat meer hebt kunnen winnen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_77087370
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is ook bijzonder en leuk natuurlijk. Zeker als je foto's plaatst, prachtig om te zien

Ik vraag me wel af hoe het verder zal gaan. Het beestje zal geslachtsrijp worden, de vraag is of het dan blijft of op zoek gaat naar een partner. Vangen om te laten helpen zal wel onmogelijk zijn.
wellicht is het via de dierenbescherming mogelijk om een vangkooi te lenen. vaak mag dat wel, ze zijn allang blij dat iemand bereid is om het katje op hun erf te laten wonen en te laten helpen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77087382
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:45 schreef simmu het volgende:
even over halsbandjes voor katjes; die dingen zijn levensgevaarlijk voor katten die veel buiten komen. de kans dat ze zichzelf eraan ophangen is levensgroot. laat je beest dan gewoon chippen.
je hebt ook bandjes voor buitenkatten hoor

maar goed, mijn katten zijn binnenkatten en hebben die bandjes zodat iedereen kan zien dat ze een eigenaar hebben, mochten ze een keer naar buiten glippen.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:30:41 #167
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_77087724
Hou is op over die bandjes ik wil een filmpje van die kip/kat
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_77088603
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:

[..]

oh dus als een van de kittens er vandoor glipt tijdens het dweilen of als mijn kindje ineens de deur had open gedaan, had ik maar moeten denken: och wat boeit het.. heb er nog 4..?
zo is herkenbaar voor de buitenwereld dat het geen zwerfkittens zijn en is de kans groter dat je ze terug vindt.

Ik heb ooit 1 kat gehad waar ik het bandje vanaf had gehaald omdat hij een nieuwe moest en de dag erna was hij vermist
Hij was zo klein (klein boskatje) mooi, knuffelig en fluffy dat ik gewoon bijna zeker weet dat iemand hem in huis genomen heeft. Ik heb hem nooit meer gezien
Als iemand hem in huis heeft genomen en niets hebben laten weten aan bijvoorbeeld Amivedi of het lokale asiel zijn het gewoon eikels zonder fatsoen. Een bandje om een kitten is levensgevaarlijk omdat de kitten te licht is om het bandje open te doen springen als de kitten zichzelf eraan ophangt.

Chippen is veel beter en een volwassen kat heeft genoeg gewicht om het bandje wel open te laten springen bij verhanging.
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef honda1990 het volgende:
Hou is op over die bandjes ik wil een filmpje van die kip/kat
Punt gemaakt ik stop over bandjes.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:12:57 #169
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_77089237
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef rece het volgende:

[..]

Als iemand hem in huis heeft genomen en niets hebben laten weten aan bijvoorbeeld Amivedi of het lokale asiel zijn het gewoon eikels zonder fatsoen. Een bandje om een kitten is levensgevaarlijk omdat de kitten te licht is om het bandje open te doen springen als de kitten zichzelf eraan ophangt.

Chippen is veel beter en een volwassen kat heeft genoeg gewicht om het bandje wel open te laten springen bij verhanging.
[..]

Punt gemaakt ik stop over bandjes.
Je UI
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_77124186
quote:
[b]Op donderdag 21 januari 2010 10:11 Maar TS ik ben benieuwd of je haar vertrouwens al wat meer hebt kunnen winnen.
Ja, het gaat wel, maar heel langzaam. Als ik 's morgens met eten aan kom dan miauwt ze naar me, maar als ik dichterbij ga gaat ze weg, maar niet zoals eerst helemaal achter de schutting, maar in een hoekje van de ren. Dus ze gaat wel wennen. Met dit weer ben ik ook niet zo veel buiten, als ik in het voorjaar meer buiten ben en de achterdeur staat open, dan zal ze wel nog sneller wennen. En zodra ik haar te pakken krijg, ga ik er uiteraard mee naar de dierenarts, als ze daar tenminste oud genoeg voor is, ik vind 1 zo'n kipkat in de tuin wel genoeg en hier zijn veel katers op de kust!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:00:51 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77124391
Wat een leuk dier.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77124489
Late tvp, dit is echt geweldig
pi_77131151
Zou leuk zijn als Kip nog een beetje territoriaal wordt, dan blijven andere katers/poezen bij je kippen vandaan. Zijn die ook veilig. Hebben ze eigen security
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:25:53 #174
139770 Miasan
Roemer has it
pi_77159981
Dit is echt ongelooflijk schattig ook dat filmpje van de kat en kraai die vriendjes zijn.
Ben heel benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_77214074
Oh wat ontzettend lief ik wil meer foto's!!!
♥ scars make us who we are ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')