quote:
Hey lieffie!! Ja goed!! Met jou dan?? Wat een leuk beestje dit hè!! Ze kijkt ook zo eigenwijs!!quote:
Ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey lieffie!! Ja goed!! Met jou dan?? Wat een leuk beestje dit hè!! Ze kijkt ook zo eigenwijs!!
Wat een lulverhaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan had de eigenaar een halsbandje moeten omdoen bij die kat...
zelfs mijn kittens liepen met een elastiekje (haarbandje) van mij omdat alle halsbandjes nog te klein waren
Ok mooi, had de indruk dat je dat totaal niet gedaan had. Dan heeft zij/hij het getroffen met zo'n huis voor een zwerfkat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toen ik ze hier voor het eerst zag was ze pas een week of zeven. Ik heb in de buurt rondgevraagd, maar niemand wist er iets van. Verder wonen we hier nogal landelijk, veel boerderijen in de buurt waar ook veel "wilde" katjes zitten en zo.
?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef rece het volgende:
[..]
Wat een lulverhaal.
[..]
Ok mooi, had de indruk dat je dat totaal niet gedaan had. Dan heeft zij/hij het getroffen met zo'n huis voor een zwerfkat.
Het is ook bijzonder en leuk natuurlijk. Zeker als je foto's plaatst, prachtig om te zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:59 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo leuk al die reacties. En dat allemaal hierin de tuin......
oh dus als een van de kittens er vandoor glipt tijdens het dweilen of als mijn kindje ineens de deur had open gedaan, had ik maar moeten denken: och wat boeit het.. heb er nog 4..?quote:
wellicht is het via de dierenbescherming mogelijk om een vangkooi te lenen. vaak mag dat wel, ze zijn allang blij dat iemand bereid is om het katje op hun erf te laten wonen en te laten helpen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook bijzonder en leuk natuurlijk. Zeker als je foto's plaatst, prachtig om te zien
Ik vraag me wel af hoe het verder zal gaan. Het beestje zal geslachtsrijp worden, de vraag is of het dan blijft of op zoek gaat naar een partner. Vangen om te laten helpen zal wel onmogelijk zijn.
je hebt ook bandjes voor buitenkatten hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:45 schreef simmu het volgende:
even over halsbandjes voor katjes; die dingen zijn levensgevaarlijk voor katten die veel buiten komen. de kans dat ze zichzelf eraan ophangen is levensgroot. laat je beest dan gewoon chippen.
Als iemand hem in huis heeft genomen en niets hebben laten weten aan bijvoorbeeld Amivedi of het lokale asiel zijn het gewoon eikels zonder fatsoen. Een bandje om een kitten is levensgevaarlijk omdat de kitten te licht is om het bandje open te doen springen als de kitten zichzelf eraan ophangt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dus als een van de kittens er vandoor glipt tijdens het dweilen of als mijn kindje ineens de deur had open gedaan, had ik maar moeten denken: och wat boeit het.. heb er nog 4..?
zo is herkenbaar voor de buitenwereld dat het geen zwerfkittens zijn en is de kans groter dat je ze terug vindt.
Ik heb ooit 1 kat gehad waar ik het bandje vanaf had gehaald omdat hij een nieuwe moest en de dag erna was hij vermist
Hij was zo klein (klein boskatje) mooi, knuffelig en fluffy dat ik gewoon bijna zeker weet dat iemand hem in huis genomen heeft. Ik heb hem nooit meer gezien
Punt gemaakt ik stop over bandjes.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef honda1990 het volgende:
Hou is op over die bandjes ik wil een filmpje van die kip/kat
Je UIquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:56 schreef rece het volgende:
[..]
Als iemand hem in huis heeft genomen en niets hebben laten weten aan bijvoorbeeld Amivedi of het lokale asiel zijn het gewoon eikels zonder fatsoen. Een bandje om een kitten is levensgevaarlijk omdat de kitten te licht is om het bandje open te doen springen als de kitten zichzelf eraan ophangt.
Chippen is veel beter en een volwassen kat heeft genoeg gewicht om het bandje wel open te laten springen bij verhanging.
[..]
Punt gemaakt ik stop over bandjes.
Ja, het gaat wel, maar heel langzaam. Als ik 's morgens met eten aan kom dan miauwt ze naar me, maar als ik dichterbij ga gaat ze weg, maar niet zoals eerst helemaal achter de schutting, maar in een hoekje van de ren. Dus ze gaat wel wennen. Met dit weer ben ik ook niet zo veel buiten, als ik in het voorjaar meer buiten ben en de achterdeur staat open, dan zal ze wel nog sneller wennen. En zodra ik haar te pakken krijg, ga ik er uiteraard mee naar de dierenarts, als ze daar tenminste oud genoeg voor is, ik vind 1 zo'n kipkat in de tuin wel genoeg en hier zijn veel katers op de kust!quote:[b]Op donderdag 21 januari 2010 10:11 Maar TS ik ben benieuwd of je haar vertrouwens al wat meer hebt kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |