Ok, zou bijna de vriendin de schuld geven maar duurt idd dus gewoon langquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Meestal 40 minuten in de oven, en even voorbereidingstijd he?
Het word pas echt erg als hij ook al zijn mobieltje kwijt raakt. Die reclame was de ergste reclame die ik vorig jaar gezien heb :S je zou maar met haar getrouwd zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan reclame... Ook die met Frans Bauer voor die energie leverancier
Heb ik dus je vriendin mooi gered van een pak slaag. Goede daad voor vandaag weer verricht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ok, zou bijna de vriendin de schuld geven maar duurt idd dus gewoon lang
De ene helft wel de andere niet :pquote:
Hey Petti! Ik hoor je buurman praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De ene helft wel de andere niet :p
oja nu ga ik jullie er ook mee lastig vallen :p
Ik neem aan dat je niet me onder buurvrouw bent, dus ik pas!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
Wie lust er een bakkie thee? Ga ik maken, met alle liefde.
Als je het komt brengen graagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
Wie lust er een bakkie thee? Ga ik maken, met alle liefde.
Ga alstjeblieft niet Goor en Almelo door mekaar halenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey Petti! Ik hoor je buurman praten.
de Lutte?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga alstjeblieft niet Goor en Almelo door mekaar halen![]()
En tegenwoordig woont hij in de Lutte
Ohja sorry, maar die gehuchten achter Oldenzaal is voor mij allemaal de Luttequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de Lutte?
Nee hoor al jaren in Bentelo. Sommigen denken zelfs dat ik zo heet
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja sorry, maar die gehuchten achter Oldenzaal is voor mij allemaal de Lutte
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
"Zijn huidige woonplaats Beuningen was de belangrijkste filmlocatie" En dat ligt achter Oldenzaal daarom dat ik het verkeerd had sorry.....
yep daar woont hij nu. Het buitengebied in Jonge Leu is grotendeels in de de Lutte opgenomen. Heb ik vorig jaar ook nog gelopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
Maar hij woont dus in Beuningen......... toch??????? want ik kan me herinneren dat een oude school vriend van me achter hem woonde. of is ie nu weer verhuisd naar bentelo?
thanks voor die linkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Nieuwe review van de AVGN
Street fighter 2010
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/60452
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |