Blijkbaar niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
Ik vind het fijn om zulk soort dingen te delen.
Daar is dit forum toch voor?
Je kan ook gewoon gaan opbokken met je kutkloon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan opbokken met je kutkloon.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
PM elkaar effe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:08 schreef Skeletor het volgende:
Doe ik ook hoor!! Had er ook ooit een topic over geopend maar blijkbaar is het een taboe!!
Nou ik ga weer terug onder de dekens.. Ciaooooo sniffers!!!![]()
![]()
Maat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:08 schreef Skeletor het volgende:
Doe ik ook hoor!! Had er ook ooit een topic over geopend maar blijkbaar is het een taboe!!
Nou ik ga weer terug onder de dekens.. Ciaooooo sniffers!!!![]()
![]()
Ja da's prima, maar niet in ONZ.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Guglilminpietro het volgende:
ik heb dit topic niet aangemaakt om ruzie te maken crutch.
wat doe je leip man, ik wil dit graag weten van mijn medemens.
Je kunt ook teveel informatie gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:28 schreef Guglilminpietro het volgende:
Hopla, daar gaat er weer één!!!
Nou poeh he inderdaad, gelukkig ben jij er om dit topic op te krikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die serieus op dit topic gaan reageren
dankjewelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou poeh he inderdaad, gelukkig ben jij er om dit topic op te krikken
Wil je ook iets met ons delen, jochie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die serieus op dit topic gaan reageren
quote:
Ik denk niet dat het leven heel kut wordt zonder die "pareltjes" (quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Guglilminpietro het volgende:
Jullie ontnemen mij de lust om ooit nog eens een topic te openen op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |