quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb geen zin in een middagdutje, hoewel ik wel al om 6 uur op was.
glibber zequote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zo even de koffie opdrinken en dan wer glibberen en glijen
Goedemorgenquote:
Doeiquote:
Indahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]het wordt er niet beter op ook geloof ik.
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb geen zin in een middagdutje, hoewel ik wel al om 6 uur op was.
er is dus gestrooidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik was er gek genoeg binnen een half uur. Er zaten een paar rotte plekker op de weg maar voor de rest was het prima te doen
ik 4 uurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]ik heb 3 uur geslapen vannacht en jiju begint over een middagdutje.
Nu zit ik dus te gapen
Tja, het is maar waar je je prioriteiten legt he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]ik heb 3 uur geslapen vannacht en jiju begint over een middagdutje.
Nu zit ik dus te gapen
En het is voorlopig nog niet over ook, naar het schijnt. Hoor op de Beeb wel dat het nog een dag of tien kan aanhouden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
glibber ze
[..]
Goedemorgen
[..]
Doei
[..]
Indah
lijkt er idd wel op
Je bent klaar wakker en maakt onduidelijke MP's.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet
[..]
er is dus gestrooid![]()
[..]
ik 4 uur
en ben nou klaar wakker
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je je prioriteiten legt he.
Geniet ervan, zolang het kan!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet verdorie gewoon niet wat me overkomt...
wokquote:
multi quotes zijn duidelijk niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bent klaar wakker en maakt onduidelijke MP's.
Goed dat je het zelf ook in ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
multi quotes zijn duidelijk niet mijn ding
ik denk dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geniet ervan, zolang het kan!
ik ben alweer heel hard bezigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tussendoor niet af en toe vergeten te werken trouwens
nu zak ik helemaal onder mijn bureau....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik trek eens een biertje open. Wel verdiend.
DMquote:
staat daar je bierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu zak ik helemaal onder mijn bureau....
en ik doe nog wel zo me bestquote:
quote:
ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik lust het echt heeeel graag maar ik zou het nu toch echt niet door mijn keel krijgen.
quote:
* indahnesia.com schuift een biertje in de richting van Sym.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu zak ik helemaal onder mijn bureau....
Daar was het veel te laat voor... dan had ik moeten gaan slapen met een koffielucht die uit de keuken kwamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:20 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker Mart en MPG die heus wel gezellig een slaapfeestje houden![]()
![]()
Mogguh Indah![]()
In de dagcijfers kijken we tegenwoordig naar de kwaliteit, niet de kwantiteitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das neit eerlijk, nu gf vergeten.
Precies 2 keer zoveel als de nummer 2
Dat is de nieuwe spamcontrolquote:
Dat klinkt veelbelovend!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is ook echt te erg. En nu is het gewoon eens iemand die ik ken en niet van dat gare internet gedate..
Vond haar al leuk, maar heb nooit geweten dat dat geheel wederzijds is..
Welke censuur? Die cijfers waren ook allang gepost...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ik toch bezig ben hier de cijfers van de KSC zonder censuur![]()
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik ervanuit ging dat dit topic vanochtend nog steeds #1.640 zou zijn. Ik heb niks gezegd over een volgend deelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat DM en MPG dat niet willen
Dat zal me worst zijn. Ik hoopte alleen dat GF eens zou minderen met dat gespam, want de lol was er na 1 dag wel vanafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn vooral bang dat ze hun plekje in de top 10 verliezen
Fapze!quote:
Ik was er binnen een halve minuutquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik was er gek genoeg binnen een half uur. Er zaten een paar rotte plekker op de weg maar voor de rest was het prima te doen
Multiquotequote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
glibber ze
[..]
Goedemorgen
[..]
Doei
[..]
Indah
lijkt er idd wel op
want het is te vroeg op de dag of je keel zit spontaan dicht?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ik lust het echt heeeel graag maar ik zou het nu toch echt niet door mijn keel krijgen.
quote:
quote:
Ik heb je nummer niet.quote:
LLquote:
Whehehe ow.. dat ketchup liedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet.
Maar om het goed te maken, een linkje naar de betreffende post: [KSC #1639] Waar we wachten op de laatkomers.
Hey lieffiequote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Multiquote.
Kon je dat niet al eerder in het topic doen?.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bent klaar wakker en maakt onduidelijke MP's.
werkt wel goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar was het veel te laat voor... dan had ik moeten gaan slapen met een koffielucht die uit de keuken kwam.
[..]
In de dagcijfers kijken we tegenwoordig naar de kwaliteit, niet de kwantiteit.
[..]
Dat is de nieuwe spamcontrol.
[..]
Dat klinkt veelbelovend!.
[..]
Welke censuur? Die cijfers waren ook allang gepost....
[..]
Ik heb alleen gezegd dat ik ervanuit ging dat dit topic vanochtend nog steeds #1.640 zou zijn. Ik heb niks gezegd over een volgend deel.
[..]
Dat zal me worst zijn. Ik hoopte alleen dat GF eens zou minderen met dat gespam, want de lol was er na 1 dag wel vanaf.
[..]
Fapze!
[..]
Ik was er binnen een halve minuut.
[..]
Multiquote.
Kon je dat niet al eerder in het topic doen?.
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een MP die zo lang is ooit overzichtelijk kan worden.
dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
he, getver, bij een te lange quote wordt het zelft scrollen geblazen..
ik heb er een half uur over gedaan om hem te lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat een MP die zo lang is ooit overzichtelijk kan worden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?
Dat ook niet echt, maar het is dan wel handiger om op individuele opmerkingen te reageren, nu moet IK gaan knippen en plakken om op je te kunnen reageren. Niet echt handig te noemen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als ik met 10 losse posts achter elkaar op die posts had gereageerd wel?
wel effectief, want dan post je niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.
[..]
ik heb er een half uur over gedaan om hem te lezen
Dan houd ik hem er dus inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel effectief, want dan post je niet.
Die was voor GF, want ik doe er uiteraard geen half uur over om een MP te lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel effectief, want dan post je niet.
Mijn keel zit wel dicht, maar daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
want het is te vroeg op de dag of je keel zit spontaan dicht?
Begrijpelijk na een nacht vrijwel niet slapen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn keel zit wel dicht, maar daar ligt het niet aan
Het is echt het tijdstip
darlingquote:
ja maar ik doe alsohooofquote:
dat moet je nooit zeggen tegen een manquote:
die gozer is zo goed in sex dat ze klaar komt terwijl hij haar niet eens aanraaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat moet je nooit zeggen tegen een man
Onvergetelijk en briljant
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die gozer is zo goed in sex dat ze klaar komt terwijl hij haar niet eens aanraakt
Ik moest lachenquote:
quote:
heb je het druk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
bah, dit gaat een lange dag worden.. mark my words
24 uur en een beetje..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
bah, dit gaat een lange dag worden.. mark my words
neequote:
ja, ik heb namelijk alleen nog deze maand een baanquote:
o.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, ik heb namelijk alleen nog deze maand een baan
(altijd van het ergste uitgaan)
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o.
dan mag jij deze baan wel hebben![]()
[ afbeelding ]ik ben bezig met een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren wel fris![]()
dus ik heb hem ook gezegd: Frans, je hebt frisse ballen
hij: komt omdat ze steeds in een doos zittenokay vrijdagstemming is aanwezig, das duidelijk
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Ladylike het volgende:
ik heb de ballen van mn baas geproefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren wel fris![]()
hij: komt omdat ze steeds in een doos zittenokay vrijdagstemming is aanwezig, das duidelijk
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Ik zit weer op het werk! Moet vandaag met m'n stageverslag bezig. Ik wil hem vandaag helemaal afhebben.
ik heb de ballen van mn baas geproefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren wel fris![]()
![]()
altijd leuk die stemming
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
succesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Ik zit weer op het werk! Moet vandaag met m'n stageverslag bezig. Ik wil hem vandaag helemaal afhebben.
erg, maar wel gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
het is een belgisch schip, je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
een limburger was werk aan het zoeken. hij gaat sliciteren bij een kapitein en die zegt
ja goed, jij mag het dek schrobben
ok goed
antwoorde de limburger. de kapitein gaf haar een dweil en twee lege emmers en zei
hier pakt water en begin er maar aan
naa een uur komt de kapitein diezelfde limburger tegen me een droge dweil en lege emmers.
awel, wat is er, kun je niet beginnen?
de limburger antwoord:
ik vind geen water meneer
waarop de kapitein zegt:
maar allee rechts, links, achter en voor u heb je water, en jij vind geen water
waarop de limburger zegt:
jamaar ik dacht dat jij dat nodig hed om te varen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een belgisch schip, je weet maar nooit he
ik heb de ballen van mn baas geproefdwhehehe, hier gaat het ook al de hele dag zo, er komt niets uit mijn handen en loop0 als een puber te zingen in de gang. Veel gekker moet het toch niet worden met meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren wel fris![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Puberaal doen is soms wel leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, hier gaat het ook al de hele dag zo, er komt niets uit mijn handen en loop0 als een puber te zingen in de gang. Veel gekker moet het toch niet worden met me
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, hier gaat het ook al de hele dag zo, er komt niets uit mijn handen en loop0 als een puber te zingen in de gang. Veel gekker moet het toch niet worden met me
heey schat, heppie een bakkie voor meiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Ah mn vriend uit amsterdam is er weer
Brw A'dam
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heey schat, heppie een bakkie voor mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |