Ang3laquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik las net in de tv-gids dat Angela Groothuizen en Karel de Graaf dit seizoen ook nog komen opdraven als gast-presentatoren
Iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3la. Voor mij dé molpresentatrice.
Dat lijkt mij leuk..Angela Groothuizen heb ik nooit meegemaakt als presenatrice, Karel daar en tegen weer wel. Alhoewel ik PJ ook leuk vind presenteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik las net in de tv-gids dat Angela Groothuizen en Karel de Graaf dit seizoen ook nog komen opdraven als gast-presentatoren
Nee, ik snapte hem gewoon niet, en nu wel...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Om te mollen bedoel je? Zoals de mol al zei: 1000 euro erbij, maar 7000 niet..
Grote kans dat het gewoon van de AVRO redactie komt...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
Kunnen ze van Twitter niet even het IP adres van @ikbendemol natrekken en dan tegen grove betaling de mol verklappen?
Zo kun je overal wel ergens wat achter gaan zoeken..quote:De mol gaat twitteren
Het merk van twitter is een vogel
Sanne Vogel...
De mol heeft een ander Twitter-account...http://twitter.com/ikbendemolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Sanne Vogel zit al lang op twitter en Hind, en Frits Sissing ook.
Ja dat weet ik ..heb ik gezien.. maar bedoel dat deze drie al een twitter-account hebben.Prive gewoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De mol heeft een ander Twitter-account... twitter.com/ikbendemol
Oh, op die fiets, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu wel of niet privé al twittert, de Mol moet dit jaar gewoon twitteren of ie wil of niet!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ..heb ik gezien.. maar bedoel dat deze drie al een twitter-account hebben.Prive gewoon.
Dat viel me ook op, maar dat kan natuurlijk ook uitgebreid besproken zijn na de opdracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef TeddebBraak het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld is maar in het onderonsje van Tim en Sanne waarin ze informatie uitwisselen maakt Tim Barbara verdacht. Hierbij gebruikt hij informatie die hij helemaal niet kan weten; namelijk dat Barbara met de windrichtingen in de kluts was. (wat mijn inziens ook niet evident was, slecht een twijfel waarop Loretta zegt dat het in het oosten is.) Punt is dat Tim daar niet bij was aangezien hij al lang en breed op weg was naar de helikopter.
Oh wacht maar dan zou Sanne dat ook al kunnen weten natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, maar dat kan natuurlijk ook uitgebreid besproken zijn na de opdracht.
Ik bedacht me dat iemand hem dat ook gewoon verteld had, waarschijnlijk Loretta, Manuel of Frits die het hem verteld hebben..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, maar dat kan natuurlijk ook uitgebreid besproken zijn na de opdracht.
quote:Misschien heel erg ver gezocht, maar na jaren mol kijken ga je echt op alles letten. Bij de voorstelling van de kandidaten ben ik op alles gaan letten. Ik vond dat Sanne's haar aan de linkerkant wel in een hele speciale vorm lag. Ik zag er namelijk een M in (van Mol?)??!!
Wat op de fiets?..ik heb ook een twitter-accountquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of je nu wel of niet privé al twittert, de Mol moet dit jaar gewoon twitteren of ie wil of niet!!!
Gewoon "Oh, op die fiets". Als uitdrukking. Een interactie vorm van elkaar begrijpen na een misverstand..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat op de fiets?..ik heb ook een twitter-account
zeer reële mogelijkheid, maar hij vertelt het toch echt alsof hij het gehoord/gezien had.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat iemand hem dat ook gewoon verteld had, waarschijnlijk Loretta, Manuel of Frits die het hem verteld hebben..
Dat klopt,en we horen wat Loretta te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vandaag rond 15:30 komt op Schiffers.fm (Radio 2) de eerste hint van de volgende afvaller...
ik ook met het twitter log en het dat ze al eninge een molle boekje in dr hand heeft op die foto vind ik ook heeeel verdachtquote:
Dat van dat mollenboekje had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
ik ook met het twitter log en het dat ze al eninge een molle boekje in dr hand heeft op die foto vind ik ook heeeel verdacht![]()
ja en weetje nog een paar seizoene geleden deed de mol iedere keer in gebaren taal de letter ik ben de molquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat van dat mollenboekje had ik nog niet eens gezien!
Ja, dat was Ingequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
ja en weetje nog een paar seizoene geleden deed de mol iedere keer in gebaren taal de letter ik ben de mol![]()
sins dien kijk ik al tijd naar die foto's
Ja wat een waardeloze mol was dat. "Ik profileer mezelf als hardwerkende kandidaat", met als gevolg dat de medespelers allemaal meer liepen te verkloten dan zijzelf. Ja, dan heb je die hints wel nodig.quote:
ja of juist zo goed dat ze niks meer zelf hoefde te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja wat een waardeloze mol was dat. "Ik profileer mezelf als hardwerkende kandidaat", met als gevolg dat de medespelers allemaal meer liepen te verkloten dan zijzelf. Ja, dan heb je die hints wel nodig.
Alleen de mensen in de boot moesten naar oost, zuid, west en noord kijken... kan dus betekenen dat de mol op de boot zat?quote:Ik heb goed om me heen gekeken naar oost, zuid, west en noord en heb al heel wat conclusies getrokken.
hind zal op de boot en wie nog meer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef SMutzskii het volgende:
Ik weetniet of het al genoemd is, maar in het mol dagboek staat:
[..]
Alleen de mensen in de boot moesten naar oost, zuid, west en noord kijken... kan dus betekenen dat de mol op de boot zat?Op de pijlers moesten ze oost, zuid, west en noord zijn.. en in de helicopter moesten ze gewoon de vlagcombinaties onthouden.
Haalt het hele principe weg inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja wat een waardeloze mol was dat. "Ik profileer mezelf als hardwerkende kandidaat", met als gevolg dat de medespelers allemaal meer liepen te verkloten dan zijzelf. Ja, dan heb je die hints wel nodig.
die vond ik over het algemeen ook leuker mensen gingen ook meer om het geldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haalt het hele principe weg inderdaad. Had die Jon ook een handje van trouwens. De enige echt goede mollen zaten eigenlijk in de seizoenen zonder BN'ers.
Ik vind inderdaad dat het niet aan Inge lag dat ze weinig kon Mollen... ik kan me een Nadja Hupscher herinneren die vrijwel elke opdracht om zeep hielp... verschrikkelijk was dat... en zo liepen er veel meer bij... was toch wel een van de mindere edities... ondanks Paul Rabberingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
ja of juist zo goed dat ze niks meer zelf hoefde te doen
Hind, Sanne, Arjen ennn... Kim volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
hind zal op de bood en wie nog meer?
idd die 4quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hind, Sanne, Arjen ennn... Kim volgens mij.
Vorig jaar ging Hans Schiffers er als 2e uit, en die kwam vervolgens echt 6 weken amper z'n huisje in NL uit, vertelde die op de radio..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef SMutzskii het volgende:
En nog iets.. in een interview met PJH staat dat hij de deelnemers pas in Japan zag.. en dat terwijl nederlandse toeristen JPH met een aantal nederlanders (waaronder frits sissing) in het vliegtuig had gezien...
Aaah, wil dat zeggen dat die Frits er nog tot het einde in zit, of zou het een binnenlandse vlucht zijn geweest? (ik weetniet of ze die hebben).. Of hoe zit dat, gaan de deelnemers aan het einde gewoon samen naar huis... wie weet dat?
het maakt sanne wel lekker verdacht zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hind, Sanne, Arjen ennn... Kim volgens mij.
Oke, maar dan snap ik niet.. dan zjin er toch veel mensen die weten als iemand de mol niet kan zijn. Hebben die allemaal geheimplicht? Want als de opnamens X weken duren, en mensen uit je omgeving weten dat jij nooit zolang weg bent geweest, kunnen ze toch al weten dat je geen mol bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Hans Schiffers er als 2e uit, en die kwam vervolgens echt 6 weken amper z'n huisje in NL uit, vertelde die op de radio..
Dus ja, de deelnemers worden ook binnen een dag naar huis gestuurd. Vandaar dat de meeste kandidaten dus ook echt niet wisten wie de mol was, tot bij de reünie.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
die vond ik over het algemeen ook leuker mensen gingen ook meer om het geld
Zoals ik al zei, binnenlandse vlucht van Tokio naar Nagasaki. Ze staan toch op Tokio Airport. Dus dan blijft het nog steeds speculatief..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, maar dan snap ik niet.. dan zjin er toch veel mensen die weten als iemand de mol niet kan zijn. Hebben die allemaal geheimplicht? Want als de opnamens X weken duren, en mensen uit je omgeving weten dat jij nooit zolang weg bent geweest, kunnen ze toch al weten dat je geen mol bent?
De WATquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef TjalleVeldt het volgende:
[..]
hind zal op de bood en wie nog meer?
Sorry daar had ik over heen gelezen... hehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, binnenlandse vlucht van Tokio naar Nagasaki. Ze staan toch op Tokio Airport. Dus dan blijft het nog steeds speculatief..
Ik heb altijd begrepen dat iedereen daar gewoon blijft totdat alle opnames klaar zijn... Volgens mij kun je het nooit geheimhouden als je iedereen naar huis laat gaan wanneer hij of zij eruit gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, maar dan snap ik niet.. dan zjin er toch veel mensen die weten als iemand de mol niet kan zijn. Hebben die allemaal geheimplicht? Want als de opnamens X weken duren, en mensen uit je omgeving weten dat jij nooit zolang weg bent geweest, kunnen ze toch al weten dat je geen mol bent?
Met 10 deelnemers is er niemand die in het midden staatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Tomaz het volgende:
Aan het begin van de afl. tijdens de uitleg van Pieter Jan zegt hij op 24 seconden "maar de mol in hun midden saboteert die". Op dat moment is Manuel in het midden te spotten. Uiteraard een beetje vergezocht misschien...
( http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |