Je weet niet of dat antwoord bij die vraag hoorde, er wordt echt ongelooflijk veel geknipt in de regiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef Kinga het volgende:
Wat ik ook niet snap he. Dan krijgen ze zo'n vraag van: Gaf George de brief aan de mol? En dan wordt er op Ja geklikt. Puur op kansberekening is dat toch niet slim? Je hebt meer kans dat je het antwoord goed hebt als je dan op Nee drukt... Zelfde geldt voor al die groepjes, "in welk groepje zat de mol" Ja als je slim bent kies je dan het groepje met de meeste man...
Zeur, zeur, zeur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:18 schreef zeebeschuit het volgende:
Heel prive vliegtuig voor henzelf? En dat van onze belastingcenten.
Zit inderdaad ook wel eens te denken hoe ik het zou aanpakken. In de eerste paar aflevering inderdaad alleen stemmen waar de meeste mensen onder vallen en gewoon iedereen omvatten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef Kinga het volgende:
Wat ik ook niet snap he. Dan krijgen ze zo'n vraag van: Gaf George de brief aan de mol? En dan wordt er op Ja geklikt. Puur op kansberekening is dat toch niet slim? Je hebt meer kans dat je het antwoord goed hebt als je dan op Nee drukt... Zelfde geldt voor al die groepjes, "in welk groepje zat de mol" Ja als je slim bent kies je dan het groepje met de meeste man...
Dat heb ik vorig jaar ook vaak zitten denken. In de volgende aflevering zijn er vier vrouwen en vijf mannen. De kans is dus groter dat de Mol een man is. Hetzelfde bij een spel met twee groepen. Volgens mij zit je op die manier veiliger dan dat je op één persoon wedt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:51 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Zit inderdaad ook wel eens te denken hoe ik het zou aanpakken. In de eerste paar aflevering inderdaad alleen stemmen waar de meeste mensen onder vallen en gewoon iedereen omvatten.
Alleen is er altijd het omslagpunt waarbij je niet meer moet spreiden, dat lijkt me wel lastig. Daar lijken ook vaak deelnemers de fout in te gaan, te lang spreiden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:06 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook vaak zitten denken. In de volgende aflevering zijn er vier vrouwen en vijf mannen. De kans is dus groter dat de Mol een man is. Hetzelfde bij een spel met twee groepen. Volgens mij zit je op die manier veiliger dan dat je op één persoon wedt.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik denk dat Manuel nog wel een keer een woedeaanval gaat krijgen en allemaal mensen gaat slaan
Ik heb het bijgehouden en iedereen gaf wel een of twee (soms drie) namen op van verdachten, tijdens de test. Iedereen, behalve Loretta, die hoorde je geeneen naam zeggen. Toen wist ik vrijwel zeker dat ze eruit zou vliegen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:04 schreef TLC het volgende:
Bij het maken van de vragen voor de executie hoorde je van 4 kandidaten niet waarom ze voor 1 iemand kozen, misschien is dat wel een hint.
Inderdaad, dat slaat helemaal nergens op. Ze zoeken ook echt iemand uit op zijn of haar initialen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:04 schreef TLC het volgende:
Vooralsnog ga ik voor Barbara Barend als mol ; de afkorting van haar is BB (Big Brother, zeg maar big brother is watching you...). Het is wel vergezocht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |