My worst nightmare.quote:
Dat Hind rode kleren en een rode sleutel had, dat viel nogal op. Ik vermoed ook dat daar nog iets mee gedaan wordt, misschien heeft ze het als opdracht gehad oid. Maar dat het wijst naar de mol, nee daar geloof ik niet in. Veeel te opvallend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hinds sleutel was als enige rood
Dat was zijn eigen aantekeningenboekje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef Maartel het volgende:
Zo, eindelijk ook de aflevering gezien.
Eerste indrukken:
Kim(oké, als ze zo blijft 'fucken' terwijl ze geen mol is ben ik er klaar mee, maar vond haar nu nog wel tof)
Sanne(wat een akelig Gooische tuthola)
Erik(ik vind zijn hypere presenteren en overdreven articuleren zó vervelend)
Loretta![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zat dat trouwens met die molboekjes? Die kregen ze in Japan, maar Tim zat er al in het vliegtuig in te schrijven??
Hmm, maar moest hij dat bij aankomst dan ook inleveren, want dan had hij er nog niet veel aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was zijn eigen aantekeningenboekje.
Hoe kan Loretta dan afvallen? Tuurlijk is er een Mol.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Groningert het volgende:
Denk dat er nog geen mol is, word vast in ep 3 gekozen ofzo.. Zou wel vet zijn!
Ik heb geen hekel aan Frits Sissing. ik kijk wel naar zijn programma.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef .aeon het volgende:
Waarom vind iedereen die Sissing zo naar? Ik kijk niet naar zijn programma's, maar hij komt niet irritant over ofzo..
PJH heeft het duidelijk over 'de mol', maar een dus. Het onderliggende concept zullen ze echt niet veranderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuke verhalen hier!
Maar denk dat we pas na aflevering 2 of 3 iets meer kunnen vaststellen!
Al is het idee, dat er 2 mollen zijn ook wel mogelijk!
true true!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
PJH heeft het duidelijk over 'de mol', maar een dus. Het onderliggende concept zullen ze echt niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |