Klopt,.... naar DS! Spel zou dit jaar uit moeten komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
Speaking of which, is dat Ghibli spel al uit? Ik heb het toen op de Tokyo Games show 2007 gezien, maar eigenlijk niets meer van gehoord daarna. Of moet ik nu even verhuizen naar het ander (DS was het toch , dacht ik) topic
quote:This week's Famitsu magazine had a special tribute feature on Final Fantasy VII's main character - Cloud Strife. It showcased his appearances throughout the FF and KH franchises, and also had a short reflection on the character by the creator Tetsuya Nomura. Nomura concludes the reflection by stating that he is aware that there are many rumors about a remake of FFVII, and that the fans clearly want it, but he repeats that as of right now development has not started rolling. But he adds that it is very possible that Cloud will guest-star in another game in the near future, in a similar way to how he was featured in Dissidia Final Fantasy.
The comparison to Dissidia implies to me that Cloud might be playable in another Square Enix game, either Dissidia 2, or something else, as opposed to simply having a cameo appearance like in Kingdom Hearts games. I'll also like to note that Nomura is a really honest and candid guy in general, so if he is officially saying that there is no development yet on FFVIIr, then we definitely won't be seeing it on shelves anytime soon at all.
Ja! En dat je dan een stukje kan lopen en die twee blauwe strakkers in elkaar kan meppenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef chibibo het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als Square Enix de FF7 PS3 tech demo beschikbaar zou stellen op PSN. De echte code dus, niet een downloadbaar filmpje. Gewoon zodat iedereen het in het echt in actie kan zien op zijn/haar eigen console.
Dat zou nog mooier zijn, maar dan kunnen bijna net zo goed het hele spel maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:56 schreef Cid het volgende:
Ja! En dat je dan een stukje kan lopen en die twee blauwe strakkers in elkaar kan meppenMet Knights of the Round
Sja, maar ja dan wil je al snel meer natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn, maar dan kunnen bijna net zo goed het hele spel maken.Maar de tech demo zoals die nu is hebben ze toch al klaar, dus die kunnen ze in principe direct online gooien, zonder een regel code aan te hoeven passen. Leuk extra voor de fans, of zo.
quote:Final Fantasy XIII producer Yoshinori Kitase has confirmed downloadable content for the game.
He gave no details on what or when, but told OPM Benelux (via VG247 that "we did prepare a DLC but it will arrive a little later in the West".
Strangely, Kitase was - just a day earlier - reported to have said DLC wasn't being considered for FFXIII at present.
Thankfully, that no longer appears to be the case.
Earlier this month, art director Isamu Kamikokuryou revealed that there had been enough content cut from Final Fantasy XIII to make an entirely new game. An area around hero Lightning's home as well as a secret base for resistence group Nora and a Nautilus Park fairground had been axed to keep the game's size down, we learned.
Whether Square Enix intends some of that content to be reistated we do not know.
Final Fantasy XIII will be released on 9th March for PS3 and Xbox 360.
Door de gelimiteerde schijfruimte van de xbox wordt ons dus extra content door de neus geboord.quote:
Die is al een tijdje uit hoor. 2006 of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Theoden het volgende:
Ik kijk in ieder geval erg uit naar XII en ga er zeker wel van genieten
Valt nog meequote:Final Fantasy XIII wohl auf 3 Discs
02.02.10 - Square Enix wird das Rollenspiel Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360) auf der Xbox 360 wohl auf 3 Discs ausliefern. Das geht aus einer Produktbeschreibung des Online-Spiele-Verleih-Dienstes Gamefly hervor.
Square Enix hat sich offiziell noch nicht zur Anzahl der Discs geäußert. Release: 09.03.10 (USA)
quote:Kitase explains difficulty in bringing Final Fantasy 7 remake to PS3
February 3, 2010 by Alex Seedhouse
In the same interview in which Toriyama explains the linearity of Final Fantasy XIII, he also mentioned the lack of towns was due to the fact that in producing HD quality graphics it would take far too much time for the developers to create.
Alongside such comments, Yoshinori Kitase also explains that such a problem relates to being unable to currently consider the continual requests for a Final Fantasy 7 remake.
He explains, “This issue is related to whether a Final Fantasy 7 remake will happen or not. It is very hard to make games on PlayStation 3 in the same style as the games in that era had. Making graphics will take enormous time.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |