Who cares? XIII moet hier nog uitkomen, dat ze maar de tijd nemen voor Versus!quote:
Nopesquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Geen enkel dorpje dan? FFXII had een paar flinke steden,... zou toch wel moeten kunnen in FFXIII. Is er ergens een bron en of statement van SE hierover? Bent nooit fan van grote steden hoor,... op Midgar na dan, maar hou meer van dorpjes,... maar ja,... als die er ook niet in zitten dan vind ik een kampvuur al voldoende
Slapen ze nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
NopesBron: Ik had het gevraagd op NeoGAF.
Zal wel kassa voor Leona geweest zijn.quote:
Ah joh, stop gewoon met info lezen. Ik vind het allemaal wel best ook. Het is Final Fantasy en het ziet er jaw dropping mooi uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Geen enkel dorpje dan? FFXII had een paar flinke steden,... zou toch wel moeten kunnen in FFXIII. Is er ergens een bron en of statement van SE hierover? Bent nooit fan van grote steden hoor,... op Midgar na dan, maar hou meer van dorpjes,... maar ja,... als die er ook niet in zitten dan vind ik een kampvuur al voldoende
Ja,... eigenlijk zo waar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah joh, stop gewoon met info lezen. Ik vind het allemaal wel best ook. Het is Final Fantasy en het ziet er jaw dropping mooi uit.
Ja, die waren te moeilijk om te maken volgens SE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm, lees ik nu iets over geen dorpjes en steden?! Wat zullen we nou krijgen?!
Vast wel, de xbox controller zal ook wel geen windeieren hebben gelegd…industrie tegenwoordigquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal wel kassa voor Leona geweest zijn.
Ben nog nooit zo weinig gehypt voor een FF als deze,… sorry, kan er niks van maken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, die waren te moeilijk om te maken volgens SE.
Gijs, het wordt tof! Lineairder dan vorige FF's misschien, maar de graphics zijn overweldigend! En het vechtsysteem schijnt ook fantastisch te zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nog nooit zo weinig gehypt voor een FF als deze,… sorry, kan er niks van maken!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef torn_Machina het volgende:
Dit wordt gewoon genieten over 3 weken en de hype begint voor mij toch weer iets toe te nemen zo naar de release toe.
Japanse rpg's zijn nou eenmaal lineair, anders ga je maar mooi W-RPG's spelen als je zo van free roaming houdt.
Na Dragon Age en Mass Effect ben ik wel weer toe aan een leuke J-RPG.
quote:
Ik vroeg het me af waar die haat bij reviewers vandaan kwam, want wat boeit het? Free roaming is gewoonweg helemaal anders, dan kun je veel minder intensief in een verhaal zitten als je al die sidequests gaat doen.quote:
W = Westernquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:53 schreef Kn0x het volgende:
Waar staat de W en J voor in W-RPG en J-RPG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |