Die supermutant lijkt weggelopen van een animatiefilm uit de jaren '90quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE MOEDER IS LELIJK
Serieus, het ziet er uit als Fallout. Wat wil je?
Er komen geen ladders in het spel, of had je dat gisteren nog niet door?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:21 schreef wc-eend het volgende:
- Zal er enige connectie zijn tussen FNV en F3?
- Zullen er ladders in het spel zitten?
- Hoeveel perks zullen er in het spel zitten?
Die eerste vraag zal vast iets met de engine te maken hebben, oblivion had daar ook al last van dat alles op elkaar leek.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:28 schreef pagadder het volgende:
-Zal er meer grafische variatie zitten in de locaties? (Ik bedoel hiermee, als je twee kelders gezien had, leken die allemaal op elkaar. Gewoon men niet steevast dezelfde textures en models gebruikt voor kelders, metro's, gebouwen,...
-Hoe zal de DRM eruitzien, moeten we weer GFWL gebruiken, volstaat Steam, of nog iets anders?
-Zal er DLC gereleased worden, die naderhand ook op disc komt te staan zoals bij Fallout 3?
-Zullen er meer/minder radiostations met jaren '50 muziek inzitten?
Goede zaak dus.quote:
Euhm, die zat er al, en gebruikte je standaard. Bij overbelasting ging je langzamer lopen, en je kon zelf sluipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:45 schreef Xblister het volgende:
Zit er nu wel een ren-functie in het spel?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://g4tv.com/videos/48(...)nterview/?quality=hd
Awesome.
Oh ja echt ja, oooh dat wist ik helemaal niet.. je snapt toch wel wat ik bedoel ofniet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euhm, die zat er al, en gebruikte je standaard. Bij overbelasting ging je langzamer lopen, en je kon zelf sluipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |