abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:43:20 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82965345
Ook Gamespot heeft de game gespeeld! Eerst een stukje vanuit de Fallout booth en daarna een hands on.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:10:02 #127
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_82982653
verdomme ik heb er ook zin in maar duurt nog zo lang
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:09:48 #128
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_82986019
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef numero_uno het volgende:
verdomme ik heb er ook zin in maar duurt nog zo lang
Ik ben ook wel erg toe aan 26 oktober al.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_83028908
Hardcore mode lijkt me wel wat om eens te proberen.

* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Ammunition will have weight
* Requirement of water consumption to avoid dehydration and death
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation

Minder godheid, meer normaal mannetje
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:15:12 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83035581
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:

* Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)
* Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)
* Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation

Dat lijkt mij echt helemaal niets Ik had in FO3 al dat ik soms niets meer mee kon nemen omdat alles te zwaar werd. Laat staan als ik ook nog eens genoeg water moet meenemen en alle kogels een gewicht hebben
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:37:19 #131
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_83036745
Vorige week de collectors edition gepreordered, nu nog veel te lang wachten..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:39:19 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83036843
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:37 schreef DeeCruise het volgende:
Vorige week de collectors edition gepreordered, nu nog veel te lang wachten..
Waar? En voor hoeveel?
pi_83038481
Lijkt me een leuk spel!
  zondag 20 juni 2010 @ 09:27:30 #134
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_83046378
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:

Lijkt me ook stoer ja

Nu wordt je nog harder gedrukt in het keuzes maken voor je wapens en hoeveel ammo je meeneemt. Ik vind t wel vet.

Kijkend naar mijn wapenoutfit in FO3 heb ik eigenlijk ook altijd hetzelfde bij. Voor mij zal het dus niet zoveel uitmaken
- Infiltrator / Chinese Assault Rifle
- Dart Gun (handig voor de Deathclaws)
- Backwater Rifle / Hunting Rifle / Plasma Rifle
- een stuk of 5 pulse grenades
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 20 juni 2010 @ 17:05:45 #135
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_83061199
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar? En voor hoeveel?
Game mania, prijs nog onbekend. Meestel liggen de collectors items daar voor tussen de 50 en 60 euro. Je bent echter niet verplicht om het product ook te nemen, dus als het te duur is cancellen we hem gewoon. Is meestal een kwestie van een telefoontje een week voor release
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:41:03 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83231426
Eurogamer hands-on:
quote:
So then: enhanced weapons, more useful companions, a new factions system, cheerier visuals... In short, New Vegas looks set to be more of an evolution of the Fallout series than a revolution. Not that fans of the previous game will be complaining, of course, and not to discount these changes and new features. Judging by what we've seen so far, they've been conscientiously thought through, and sit comfortably within the framework which made Fallout 3 such a success. This may not be Fallout as you've never seen it before, but it's certainly Vegas as you've never seen it, and exploring this world looks like being an awful lot of fun.
http://www.eurogamer.net/(...)gas-e3-2010-hands-on
pi_83347439
Jammer dat ze nog steeds niet naar de oude fanbase (lees oa. No Mutants Allowed, waar de diehards zitten) luisteren en de punten waar fallout groot mee werd weer aanhalen. Ik moest bijna huilen bij de teksten van Fallout III en het gebrek aan interactiviteit met de omgeving (ja, een nuke om een stadje op te blazen, kindertjes redden en een vampier worden ). Ik mag hopen dat ze nog eens goed gaan bedenken welke aspecten nu eigenlijk verbetering behoeven, anders word er weer een geweldig genre (Westerse RPG) de nek omgedraait ten behoeve van actiespellen.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 27 juni 2010 @ 03:04:32 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83348141
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer dat ze nog steeds niet naar de oude fanbase (lees oa. No Mutants Allowed, waar de diehards zitten) luisteren en de punten waar fallout groot mee werd weer aanhalen. Ik moest bijna huilen bij de teksten van Fallout III en het gebrek aan interactiviteit met de omgeving (ja, een nuke om een stadje op te blazen, kindertjes redden en een vampier worden ). Ik mag hopen dat ze nog eens goed gaan bedenken welke aspecten nu eigenlijk verbetering behoeven, anders word er weer een geweldig genre (Westerse RPG) de nek omgedraait ten behoeve van actiespellen.
We leven ook niet meer in 1993 ey.
pi_83354388
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We leven ook niet meer in 1993 ey.
Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.

Zoals Fallout nu gemaakt word is niks mis mee, als mensen het leuk vinden moeten ze het vooral kopen. Maar noem het dan geen fallout, maar bijvoorbeeld "The Day After", om maar een titel te bedenken.

Maar zoals het nu is, het is absoluut niet waar de fallout serie om bekend staat, het is juist een belediging. Er is nu absoluut niet een diepe verhaallijn (speel fallout 1 en 2 eens en vergelijk het met 3), weinig opties om een missie te behalen, om maar niet te spreken dat de missies heel erg 'typisch' zijn (breng pakketje van A naar B, schiet dit beestje kapot). Waarom kan ik maar zo weinig gebruik maken van speech-skills?

Verder, wat mij als fallout-liefhebber enorm tegen de borst stuit is dat de makers bij bethesda echt niet hebbben nagedacht over hoe de fallout-wereld in elkaar zit. Om maar een aantal voorbeelden te noemen.

Megaton:

Als vreemde mag jij gewoon aan hun atoombom knutselen, met risico dat de hele stad word opgeblazen? Na 100 jaar in de Wasteland, met raiders, ghouls en deathclaws zou het gemiddelde dorpje je vier kogels door je hasses jagen als je er ook maar naar durfde te kijken.

Op een gegeven moment kun je iemand confronteren met het aanbod dat jij Megaton mag opblazen. Op dit moment kun je dan Simms inzetten, maar die word (met een beetje pech) overhoop geknald zodra hij die kerel in kwestie erop aan spreekt. Niemand reageert of kijkt maar van op dat hun leider en sheriff overhoop word geknald? Serieus!? De persoon die het dorpje al 30 beschermt word doodgeschoten op 2 meter van je en je drink gewoon je biertje op alsof er niks is gebeurd. Heel slordig, hier hadden ze gewoon een reactie in moeten scripten.

Hoe kan het dat een dorpje als Megaton nog bestaat, met meer dan 200 raiders in een circkel van 5 kilometer? Raiders, zoals ze in fallout bekend staan, laten dat dorpje echt niet staan en zouden erover heen walsen en plunderen.

Wasteland:
Hoe kan het dat ik als een level 4 een ontmoeting met een deathclaw overleef? Als je de historie achter die beesten kent zou ik morsdood moeten zijn. In fallout 1 schijt een hele stad (boneyard) zeven kleuren als een deathclaw zien. Dan zou ik als eenzame reiziger echt nog niet zo'n beest moeten overleven.

Hoe kunnen de vissers overleven in fallout? Ten eerste zouden de raiders ze allang te pakken moeten hebben en anders zouden de mirelurk ze te pakken nemen. Met 3 (laten we voor het gemak zeggen dat ze een dorpje hebben met 20) vissers zijn ze nog echt geen match voor de hoeveelheid Mirelurk die schijnbaar in het water zit. Dit geld overigens ook voor het dorpje op de brug (om maar niet te spreken over de reactie van de zus als ze ontdekt dat haar broer haar familie heeft gemoord: "Wat? Mijn broer deed dit?! Ach ja, life goes on...")

Hoe kan het dat je zonder enige moeite de raider compound in kan gaan? Raiders zijn over het algemeen gehaat volk in de fallout wereld en worden beschoten als ze in gebieden komen waar ze weinig controle op uit kunnen oefenen. En nu kom jij, tussen 100'den super mutants, vijandige dorpen en steden aangelopen en ze laten je zonder veel moeite erin? Get real!

Hoe kan een kind mij tegenhouden om hun dorpje in te gaan (om maar niet te vragen hoe het komt dat ze het overleven)? In fallout 1 & 2 zou ik er drie kogels doorheen hebben gejaagd en doorgelopen. Nu snap ik wel dat als dit in fallout 3 zou gebeuren de leeftijdsrating 18+ zou zijn geworden, maar nogmaals, het klopt niet als je het technisch bekijkt.

Hoe komt het dat mijn character in staat is om maar 3 zinnen uit te spreken? Hoe komt het een aantal gebouwen nog staan, terwijl ze eigenlijk vernietigd hadden moeten zijn (zoals het centrum van Washington DC)? Waarom is the Brotherhood of Steel daar, terwijl ze eigenlijk alleen aan de westkust opereren (speel fallout tactics, dan zie je dat ze enorm veel moeite hebben om zich te hersettelen). En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.

En zo kan ik nog wel een enorm lange lijst opvoeren waarom fallout 3 echt een heel slecht fallout product is. Let op, het is een leuke shooter, het heeft vernieuwingen aangebracht in het genre, maar fallout-technisch is het een hoop braaksel.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 27 juni 2010 @ 13:26:30 #140
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_83355312
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Nee, maar dit spel is dan ook geen fallout imo. Waar de spellen om bekend stonden was de zwarte humor, diepe verhaallijnen en de hoeveelheid aan paden die je kon belopen om een missie te behalen.

Zoals Fallout nu gemaakt word is niks mis mee, als mensen

het leuk vinden moeten ze het vooral kopen. Maar noem het dan geen fallout, maar bijvoorbeeld "The Day After", om maar een titel te bedenken.

Maar zoals het nu is, het is absoluut niet waar de fallout serie om bekend staat, het is juist een belediging. Er is nu absoluut niet een diepe verhaallijn (speel fallout 1 en 2 eens en vergelijk het met 3), weinig opties om een missie te behalen, om maar niet te spreken dat de missies heel erg 'typisch' zijn (breng pakketje van A naar B, schiet dit beestje kapot). Waarom kan ik maar zo weinig gebruik maken van speech-skills?

Verder, wat mij als fallout-liefhebber enorm tegen de borst stuit is dat de makers bij bethesda echt niet hebbben nagedacht over hoe de fallout-wereld in elkaar zit. Om maar een aantal voorbeelden te noemen.

Megaton:

Als vreemde mag jij gewoon aan hun atoombom knutselen, met risico dat de hele stad word opgeblazen? Na 100 jaar in de Wasteland, met raiders, ghouls en deathclaws zou het gemiddelde dorpje je vier kogels door je hasses jagen als je er ook maar naar durfde te kijken.

Op een gegeven moment kun je iemand confronteren met het aanbod dat jij Megaton mag opblazen. Op dit moment kun je dan Simms inzetten, maar die word (met een beetje pech) overhoop geknald zodra hij die kerel in kwestie erop aan spreekt. Niemand reageert of kijkt maar van op dat hun leider en sheriff overhoop word geknald? Serieus!? De persoon die het dorpje al 30 beschermt word doodgeschoten op 2 meter van je en je drink gewoon je biertje op alsof er niks is gebeurd. Heel slordig, hier hadden ze gewoon een reactie in moeten scripten.

Hoe kan het dat een dorpje als Megaton nog bestaat, met meer dan 200 raiders in een circkel van 5 kilometer? Raiders, zoals ze in fallout bekend staan, laten dat dorpje echt niet staan en zouden erover heen walsen en plunderen.

Wasteland:
Hoe kan het dat ik als een level 4 een ontmoeting met een deathclaw overleef? Als je de historie achter die beesten kent zou ik morsdood moeten zijn. In fallout 1 schijt een hele stad (boneyard) zeven kleuren als een deathclaw zien. Dan zou ik als eenzame reiziger echt nog niet zo'n beest moeten overleven.

Hoe kunnen de vissers overleven in fallout? Ten eerste zouden de raiders ze allang te pakken moeten hebben en anders zouden de mirelurk ze te pakken nemen. Met 3 (laten we voor het gemak zeggen dat ze een dorpje hebben met 20) vissers zijn ze nog echt geen match voor de hoeveelheid Mirelurk die schijnbaar in het water zit. Dit geld overigens ook voor het dorpje op de brug (om maar niet te spreken over de reactie van de zus als ze ontdekt dat haar broer haar familie heeft gemoord: "Wat? Mijn broer deed dit?! Ach ja, life goes on...")

Hoe kan het dat je zonder enige moeite de raider compound

in kan gaan? Raiders zijn over het algemeen gehaat volk in de fallout wereld en worden beschoten als ze in gebieden komen waar ze weinig controle op uit kunnen oefenen. En nu kom jij, tussen 100'den super mutants, vijandige dorpen en steden aangelopen en ze laten je zonder veel moeite erin? Get real!

Hoe kan een kind mij tegenhouden om hun dorpje in te gaan (om maar niet te vragen hoe het komt dat ze het overleven)? In fallout 1 & 2 zou ik er drie kogels doorheen hebben gejaagd en doorgelopen. Nu snap ik wel dat als dit in fallout 3 zou gebeuren de leeftijdsrating 18+ zou zijn geworden, maar nogmaals, het klopt niet als je het technisch bekijkt.

Hoe komt het dat mijn character in staat is om maar 3 zinnen uit te spreken? Hoe komt het een aantal gebouwen nog staan, terwijl ze eigenlijk vernietigd hadden moeten zijn (zoals het centrum van Washington DC)? Waarom is the Brotherhood of Steel daar, terwijl ze eigenlijk alleen aan de
westkust opereren (speel fallout tactics, dan zie je dat ze enorm veel moeite hebben om zich te hersettelen). En waarom is er een vault die alleen maar bestaat om iets te simuleren? Vault Tec zou dat anders hebben aangepakt.

En zo kan ik nog wel een enorm lange lijst opvoeren waarom fallout 3 echt een heel slecht fallout product is. Let op, het is een leuke shooter, het heeft vernieuwingen aangebracht in
het genre, maar fallout-technisch is het een hoop braaksel.
BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.com
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  zondag 27 juni 2010 @ 13:28:21 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83355360
Dude, het is maar een spelletje... Fallout 3 was super tof en heeft terecht hoge cijfers gescoord en prijzen gewonnen. Fallout 1 was extreem irritant vanwege de tijdslimiet en dat deed afbreuk aan de vrijheid als je het mij vraagt. Voor elke game zou je, als je wil, minpunten kunnen vinden.

Overigens raad ik je aan New Vegas niet te spelen, want dat is gewoon Fallout 3.1 in een andere stad.
pi_83356212
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, het is maar een spelletje... Fallout 3 was super tof en heeft terecht hoge cijfers gescoord en prijzen gewonnen. Fallout 1 was extreem irritant vanwege de tijdslimiet en dat deed afbreuk aan de vrijheid als je het mij vraagt. Voor elke game zou je, als je wil, minpunten kunnen vinden.

Overigens raad ik je aan New Vegas niet te spelen, want dat is gewoon Fallout 3.1 in een andere stad.
Mwah, ik ben een liefhebber. Ik ben niet van nature een echte gamer (speel ongeveer 5 uur per week), maar heb wel een enorme zwak voor de fallout wereld (overigens sowieso voor het post-apocalyptische genre, films, boeken, etc).

Fallout 3 is een goede shooter, dat betwist ik ook niet, maar het is gewoon niet zoals fallout is. Ik heb niks tegen spellen uit een ander genre, wel als iemand een serie als fallout de nek omdraait en de naam gebruikt op iets wat gewoon geen fallout is. Net als mensen die heel erg fan zijn van een tv-serie van sommige plots kunnen walgen, kan ik enorm walgen van wat fallout 3 geworden is.

Goede shooter, geen fallout en ook geen RPG imo. RPG staat voor role-playing, waar je dus een rol speelt in een verhaal. Zorg dan ook dat liefhebbers van goede verhaallijnen, zoals ik, dan aan de trekken kan komen.

De tijdslimiet in fallout was juist een charme, je besefte dat je tegen de klok moest vechten en niet zoals bij de meeste games waar je een missie krijgt die 'uiterst urgent' is, maar waar je gewoon weg kan lopen, 10 dagen later terug kunt lopen en geen consequenties aan zit. Natuurlijk zijn fallout 1 en 2 niet perfect, maar fallout 3 doet gewoon die hele wereld geen eer aan.
pi_83356302
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:26 schreef cool15 het volgende:

[..]

BoS opereert in heel amerika zoek maar op op fallout.wikia.com
Lees eens de fallout bible, daar staat een groter verhaal achter. BoS komt oorspronkelijk uit de militaire bunkers die in de buurt van de regio van fallout 1 liggen. Ze zijn pas na 100 jaar vertrokken vanuit de regio waar ze eerst opereren en dan zelfs nog na een aanzienlijke discussies (zie fallout tactics). Een outpost zoals in Washington klopt niet in die lijn, omdat het slecht verdedigd is, slecht opgebouwd is en niet in de lijn van goede voorbereiding en voorzichtigheid waar de BoS om bekend staat.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:02:59 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_83356470
Fallout 3 is geen shooter en al helemaal geen goede shooter. Bovendien zie ik niet in wat er fundamenteel anders is behalve de manier waarop je naar de wereld kijkt als speler (top down vs first person).
  zondag 27 juni 2010 @ 14:04:30 #145
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_83356541
FA3 is gewoon een (action) RPG.... of de 'liefhebbers' de verhaallijn goedkeuren of niet heeft er in mijn optiek geen donder mee te maken
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_83356598
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3 is geen shooter en al helemaal geen goede shooter. Bovendien zie ik niet in wat er fundamenteel anders is behalve de manier waarop je naar de wereld kijkt als speler (top down vs first person).
Dit ga je niet menen? Kijk eens de opmerkingen hierboven. Kijk eens hoe de karakters spreken (niet meer dan 3 zinnen?) Welke karakters uit fallout 3 ga je herinneren, behalve de dogmeat-kloon? Ik heb geen enkel ander plot gezien dan breng A naar B of schiet badguy C overhoop.
pi_83356646
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef HAL9000S het volgende:
FA3 is gewoon een (action) RPG.... of de 'liefhebbers' de verhaallijn goedkeuren of niet heeft er in mijn optiek geen donder mee te maken
Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:16:29 #148
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_83357024
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Er is niks RPG aan, het is eerder een action adventure. En nogmaals, ik vind niks slecht aan dit soort spellen, maar wel als ze daarmee een genre de nek omdraaien die ik graag mocht spelen.
Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.

Dit is gewoon iets wat je veel ziet tegenwoordig, en erover blijven doorgaan schiet je weinig mee op. Learn to live with it en speel of een andere game, of de oude games opnieuw. Dit is een new vegas topic, geen "bitch op fallout 3-topic"
pi_83357235
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Er zitten wel degelijk RPG elementen in, gezien het feit dat je een karakter bouwt wat evolueert. Daarnaast kan ik je insteek wel begrijpen, maar het is zoals bij zoveel spellen: een game die in oorsprong alleen voor de liefhebber is krijgt een reboot die hem geschikter maakt voor de massa.

Dit is gewoon iets wat je veel ziet tegenwoordig, en erover blijven doorgaan schiet je weinig mee op. Learn to live with it en speel of een andere game, of de oude games opnieuw. Dit is een new vegas topic, geen "bitch op fallout 3-topic"
Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.

Overigens vind ik best dat ik even mijn zegje mocht doen, er is niks mis met een negatieve mening, net als dat er niks mis is met een positieve mening. Jullie vinden mijn mening misschien storend, maar ik vind de reboot storend en de fanbase die daardoor weinig van het fallout genre en canon lijkt te snappen. Maar ik heb onderhand wel mee leren leven hoor ( ) en misschien dat Fallout Las Vegas nog wel meevalt ook, aangezien een aantal oorspronkelijke makers in het team zitten, laten we ervoor duimen.
  zondag 27 juni 2010 @ 14:28:22 #150
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_83357455
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Er zitten elementen in, maar er is een verschil tussen een cross-over en iets wat in het genre past.

Overigens vind ik best dat ik even mijn zegje mocht doen, er is niks mis met een negatieve mening, net als dat er niks mis is met een positieve mening. Jullie vinden mijn mening misschien storend, maar ik vind de reboot storend en de fanbase die daardoor weinig van het fallout genre en canon lijkt te snappen. Maar ik heb onderhand wel mee leren leven hoor ( ) en misschien dat Fallout Las Vegas nog wel meevalt ook, aangezien een aantal oorspronkelijke makers in het team zitten, laten we ervoor duimen.
Klopt, maar waar trek je de grens? Feit is dat de afbakening tussen bijv. een rpg en een shooter tegenwoordig enorm vervaagd is, vandaar dat ik zeg dat er elementen inzitten ipv dat ik het een rpg noem.

Tuurlijk mag je je zegje doen, maar doe dit dan in een FO3 topic, dit topic is New Vegas only. No pun intended verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')