Ik speel geregeld met een groepje fokkersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen de mensen hier al in een 'clan' of is het een leuk idee om een [FOK] clan te maken?
360 of ps3?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik speel geregeld met een groepje fokkers
360quote:
Nope met DBquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen jullie ook al met de [FOK] tag?
Ik ga je toevoegen op Live
Helaas vandaag geen tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope met DB![]()
Prima, KneusTeun en ik gaan trouwens om 15.00 weer even.
is er weer een of andere n00b bug ontdektquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef MichelWuyts het volgende:
Hmm worden bij jullie de killstreaks geupdate? had de pavelow en die heeft iets van 8/9 kills gemaakt.
Dus dan zou mijn killstreak 17/18/19 ofzo moeten zijn(heb niet precies getelt, want had ook 2 dubble kills daarna. En bij langste killstreaks staat nog steeds 13. Zo ben ik er vandaag al 3 keer overheen gegaan
hmmm klote. Niemand had een stinger ofzo in dat potje. Ik bleef maar killenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:58 schreef Kijana het volgende:
[..]
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.
Er mankeert wel veel met dit spel zeg.
Kleutersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..
Er zijn ook dingen waarmee je 4 perks kunt nemen, 3 wapens (riot shield op je rug + scar-h + een shotgun bv)
Kut is dat, vooral als je steeds neergeknald wordt vlak voordat je stinger gelockt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
inderdaad karachi als je bij C spanwnedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dat snelle lopen was 1 / 2 pagina's terug al bekend, mega irritant maar ben het maar 1x tegengekomen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizar
Stel je Capture the Flag eens voor met die glitch xD
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizar
En trots dat dat soort figuren waarschijnlijk op zichzelf zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!
dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!
Opzich best logisch,,quote:Kansen bij een care package:
14.78% - Ammo
14.78% - UAV
13.04% - Counter-UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Strike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Bomber
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP
kansen bij een emegency airdrop:
12% - Ammo
12% - UAV
16% - Counter-UAV
16% - Sentry Gun
14% - Predator Missile
10% - Precision Airstrike
5% - Harrier Strike
5% - Attack Helicopter
3% - Pave Low
3% - Stealth Bomber
2% - Chopper Gunner
2% - AC-130
En als er bij mij dan een keer een AC-130 in zit, blijft 'ie op de rand van het dak in Skidrow liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Opzich best logisch,,
alleen heb ik toch wel vaker iets beters dan ammo of een uav
Vind niet echt dat die care package marker een glitch is, ik bedoel kom op, zon ding kan nooit veel wegen(al is het wel schijtiritant...)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
haha ja of bij underpass op die viaductenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En als er bij mij dan een keer een AC-130 in zit, blijft 'ie op de rand van het dak in Skidrow liggen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:35 schreef KneusTeun het volgende:
Net met de fokkers ff gespeeld en hebben dezelfde clan iets van 9 keer achtermekaar verslagen!en niet zo'n beetje ook.....
Nu me win/loss ratio boven de 1
Die filmpjes van hemquote:
Sorry, ik schoot je een paar keer doodquote:
ja een paar keer heel veelquote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem![]()
Vorige filmpje stond die tegen een boom aan te beuken
[..]
Sorry, ik schoot je een paar keer dood![]()
Die Engelsen werden echt helemaal gekquote:Op zondag 10 januari 2010 01:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
mijn win/loss ratio op 0.69 door jouw fokking modem![]()
Elke keer klap jij er weer uit en moet ik weer terug en dan ben ik weer een loss rijker..![]()
THX Teun, maar gezellig is het wel die engelsen/amerikanen gek maken![]()
![]()
Ik had er gisteren één in een huis in Favela die misschien een meter of tien van me af stond (om een indicatie te geven). Ik wilde hem voor zijn kop schieten maar voordat ik wist wat er gebeurde stond ie naast me en had ik een mes in m'n lijer.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:10 schreef jackson het volgende:
Op de PS3 heb ik totaal geen last van die idiote dingen als snel rennen en weet ik veel wat. Iemand dit op de PS3 wel eens tegen gekomen? En dan bedoel ik niet snel rennen met dat care ding in hun klauwen want dat werkt natuurlijk wel
Ik moest er eigenlijk best om lachen... Zeker die eerste met dat geweldige muziekje eronder.quote:
quote:
echt geef die gozer zn eigen tv programma. hehehe wat een vent jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |