Oranjequote:Op zaterdag 13 september 2014 10:18 schreef Thorical het volgende:
Ik eet me ongans aan [ afbeelding ]
Ik heb ook de variant van de Duitse concurent geprobeerd maar deze zijn veeel lekkerderder
Het ligt er al op en het is heerlijk spul!quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar wel met ander beddegoed, is prima
Gefruite uitjes bedoel je? Ook wel gebakken uitjes genoemd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gedroogde uien is ook wel makkelijk daar vandaan.
thanks, ik ga eens een filiaal opzoeken en uitproberen. Die Hugo Ravini is wat anders denk ik, die die ik "wil" moet met bubbels zijn, dus ga de Frizzante proberen als ze die hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 17:48 schreef vivelafete het volgende:
Ik kan op de site enkel Hugo Ravini (Limone of rosé) terug vinden, wat dat dan ook mag zijn. Ik heb wel deze zomer bij de Aldi Hugo Frizzante gekocht, maar of dat nu nog in het assortiment zit weet ik niet.
Die Frizzante vond ik kunstmatig en veel te zoet, iets wat je wel vaker bij goedkopere varianten van drank ziet. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het nooit 'origineel' heb gedronken. Misschien is het voor jou dus het proberen waard.
Nee, ze bedoeld denk ik de gevriesdroogde uitjes, die zijn wel ideaal overigensquote:Op zondag 14 september 2014 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Gefruite uitjes bedoel je? Ook wel gebakken uitjes genoemd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef gargamelnl het volgende:
kattenbakvulling.
Edit: was even vergeten dat dit cul topic is.![]()
Likorette is dan ook maar 14,5%.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
De Spaanse likorette gekocht. Zou naar liqor 43 moeten smaken. Het is een mix van idd 43 en triple sec aangelengd met water.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
I know. Maar bijv de whisky-cream en Amaretto vind ik wel lekker en geen slap aftrekselquote:Op donderdag 20 november 2014 19:56 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Likorette is dan ook maar 14,5%.
Smaakt sowieso anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |