Inderdaad, ik wilde een stukje afhappen maar het leek wel een spons.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Met die nepfricandeau
Die saus is nog te doen. Maar dat vlees? Jezus christus
dat helpt niet, veel vrouwen stoppen die reep in 1 keer in hun mond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
Pure chocolade van de Aldi (85%), lekker en goedkoop (slechts 1 euro voor 125 gram in 5 handige tabletten zodat je er niet teveel in een keer van op eet).![]()
Maar het zijn dus 5 kleine reepjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat helpt niet, veel vrouwen stoppen die reep in 1 keer in hun mond.
Voor hamburger gebruik ik gewoon het rundergehakt van de aldiquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Probeer eens hun hamburgervlees.Echt..gewoon top voor dat geld.
[ afbeelding ]
Is dat wel vet genoeg?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor hamburger gebruik ik gewoon het rundergehakt van de aldi
Vind ik wel. Als je vetter gehakt gebruikt smelt het sowieso uit en blijft niet in de burger zitten.quote:
Ik bak ze bij voorkeur kort en heet in de grillpan, dus dan mag het van mij wel lekker vet gehakt zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als je vetter gehakt gebruikt smelt het sowieso uit en blijft niet in de burger zitten.
Ach so. Dus eigenlijk kan ik gewoon het rundergehakt kopen en dan dit links laten liggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor hamburger gebruik ik gewoon het rundergehakt van de aldi
Nee, maar wel met ander beddegoed, is primaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand ervaring met de dekbedovertrek nu in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |